SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Krijg je na zo'n offer dan een lekkere pizza?quote:Op zondag 6 april 2025 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Even zoete aardappel met bietjes en paprika in de oven gooien
Nee, niet echt.quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook wel eens verdwijnen voor een paar maanden?
Mensen in groepjes bouwen wereldwonderen en zoeken geneesmiddelen tegen verschrikkelijke ziektes, mensen alleen krabben wat aan hun kont en kauwen op een banaan.quote:Op zondag 6 april 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst ook de vraag of je liever telepathie zou willen hebben of onzichtbaar zou willen zijn.
Uhm, wat dacht je van dat mensen gewoon eens even zouden verdwijnen voor even, gewoon omdat het kan.
Boeiend.quote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen in groepjes bouwen wereldwonderen en zoeken geneesmiddelen tegen verschrikkelijke ziektes, mensen alleen krabben wat aan hun kont en kauwen op een banaan.
Ik lust geen banaan.quote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen in groepjes bouwen wereldwonderen en zoeken geneesmiddelen tegen verschrikkelijke ziektes, mensen alleen krabben wat aan hun kont en kauwen op een banaan.
Euhmm nja hangt af hoe grote criticaster je bent qua foodquote:Op zondag 6 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
1 euro meer betalen voor de ovenkaassouflés en nog minder krijgen ook, terwijl die voor de frituur ook best in de oven kunnen
Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 6 april 2025 18:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Euhmm nja hangt af hoe grote criticaster je bent qua food
Zelfs op een banaan kauwen is nog moeite somsquote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
frituurbitterballen in de airfryer doen is geen succes, zoveel weet ik wel.quote:
Bitterballen horen gewoon uit t vet te komenquote:Op zondag 6 april 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
frituurbitterballen in de airfryer doen is geen succes, zoveel weet ik wel.
Grijze slappe toei wordt het
Gelukkig begint de vakantie morgenquote:Op zondag 6 april 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Zo nog even een hapje eten en dan zit het weekend er weer op.
Ze gaan bij mij wel het vet in hahahaquote:Op zondag 6 april 2025 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bitterballen horen gewoon uit t vet te komen
Zompige smurriequote:Op zondag 6 april 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs op een banaan kauwen is nog moeite soms
De smaak vind ik wel lekker maar ik ga half over m'n nek van de structuur. Dan moet ik ze eten als ze nog een beetje hard zijn maar ja, dan heb je een tros van vijf stuks en twee zijn een beetje lekker en die andere drie zijn alweer vieszacht.quote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beste post van de dag, tis ook zoete smurriedrab
Ga je nog ergens naartoe of is dat een domme vraag van me?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Precies.quote:
Samequote:
Oeiquote:Op zondag 6 april 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ben twee keer uitgescholden geloof ik op reddit hahahaha
Jup, stukje vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je nog ergens naartoe of is dat een domme vraag van me?
Oh. Ze heeft weer in de troep liggen rollen.quote:
Nou niet rollen want de andere kant is helemaal schoon.quote:Op zondag 6 april 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ze heeft weer in de troep liggen rollen.
Gelegen dan . Waarschijnlijk was daar zon dan zekerquote:Op zondag 6 april 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet rollen want de andere kant is helemaal schoon.
Nou dat mag ze in vervolg ook prima gewoon op een grasveldje doen hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelegen dan . Waarschijnlijk was daar zon dan zeker
Stel het aan haar voor. Kijken wat zij ervan vindtquote:Op zondag 6 april 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat mag ze in vervolg ook prima gewoon op een grasveldje doen hoor.
Ze is oost Indisch doof.quote:Op zondag 6 april 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel het aan haar voor. Kijken wat zij ervan vindt
ONZ inmiddels. Naja.quote:Op zondag 6 april 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Bijzonder verzoek: ONZ / Overleden tijdens schilderen op nummer
Had ik niet verwacht van een katquote:
dat heeft een mod erg goed gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |