dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan mijn beddengoed wel weer opnieuw wassen
rooklucht zie paar posts naar bovenquote:Op zondag 6 april 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?
quote:
2 Jaar terug met kerst gaf m'n moeder de tip "als je kleding stink na het gourmetten of dergelijke, ga er mee douchen"quote:Op zondag 6 april 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat het vannacht eerst wel verder luchten
Lekki. Voor hoe lang?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Heb je nog leuke tripjes op het programma?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Maar eerst vakantiequote:
alweer een bosbrand?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het staat in Doorwerth in de fik en ik kan het hier nog ruiken, minimaal 10 km verderop
ik denk in nl zijn een grote trip isquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?
Ja, stukje vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?
quote:Op zondag 6 april 2025 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk in nl zijn een grote trip is![]()
hij gaat al zovaak weg
Zo zo'n rondje boven Nederland?quote:
Ben jij de piloot?quote:
in het beddengoed.... dan hing het buiten mag ik aannemenquote:Op zondag 6 april 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
rooklucht zie paar posts naar boven
Afvalhout in de uiterwaarden geloof ik, maar wel droogte gerelateerdquote:
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuurquote:Op zondag 6 april 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
in het beddengoed.... dan hing het buiten mag ik aannemen
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.quote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuur
Dat je beddengoed lekker naar een verbrandde toilet ruiktquote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |