quote:
quote:
Smulrollenquote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan bij mij wel het vet in hahaha
4 ervan ga ik naar Praag met wat Fok!kers.quote:
Treinrondjequote:Op zondag 6 april 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 ervan ga ik naar Praag met wat Fok!kers.
Net als het echte leven.quote:Op zondag 6 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sims loopt steeds vastHet is een teken van het universum
quote:Op zondag 6 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ja??quote:Op zondag 6 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte huizen al geprobeerd?quote:Op zondag 6 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet iets anders doen met mijn leven dan inrichten van Sims huizen
quote:Op zondag 6 april 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
Oke snel verbandje om mijn vinger. Het begint zo los te zitten dat het verleidelijk is om eraf te trekken alleen ik zag wat bloed komen onder mijn nagel dus het is nog iets te vroeg.
Het gaat nu wel echt heel snel ineens. Is niet meteen een goed teken want als het heel lelijk geneest gaat het er nog steeds er af maar ok.quote:
Zoek je nog een huis om in te richten?quote:
Ben nog half bezig met mijn klusjes in mijn eigen huisquote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoek je nog een huis om in te richten m
ja dan moet je opnieuw wassenquote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuur
Smoothquote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoek je nog een huis om in te richten?
Oke, een half jaar kan ik wel wachtenquote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben nog half bezig met mijn klusjes in mijn eigen huis
Jaquote:
Ik vertrouw jou wel dat je er iets moois van maaktquote:Op zondag 6 april 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Al is alles wel groen met roze in huis. Dus @:gianni61 kan zijn dat je dat ook krijgt dan
U bent klaar voorquote:Op zondag 6 april 2025 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou wel dat je er iets moois van maakt
Niks mis met groenquote:
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.quote:
En de vloer?quote:Op zondag 6 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |