Waarom zou ik dat zeggen, ik heb het gisteren al verschoondquote:Op zondag 6 april 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer niemand gezegd dat ik mijn bed moet voorzien van nieuwe lakens he
Ik ga ze misschien morgen doenquote:Op zondag 6 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zeggen, ik heb het gisteren al verschoond
Moet je dan ook een herinnering hebben?quote:
Omdat ik het vandaag al een aantal keer over mijn beddengoed heb gehad en dan mijn bed niet of te maken als naar bed gaquote:Op zondag 6 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zeggen, ik heb het gisteren al verschoond
Oh dat heb ik gemist dan, heb alleen meegekregen dat je een jas/jurk/rok van je beddengoed ging makenquote:Op zondag 6 april 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik het vandaag al een aantal keer over mijn beddengoed heb gehad en dan mijn bed niet of te maken als naar bed ga
Jaquote:
Ik zal het proberen te herinneren morgenquote:
Heel fijnquote:Op zondag 6 april 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te herinneren morgen
CRACKADELICquote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mijn date iets minder aantrekkelijk dan verwacht maar voelde me 10x meer op mn gemak dan verwacht. Dus netto 9x winst?
Ik lees steeds Crackadillacquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mijn date iets minder aantrekkelijk dan verwacht maar voelde me 10x meer op mn gemak dan verwacht. Dus netto 9x winst?
Wat dit de pre-date of de echte date?quote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
hellooo, heb je een kopje koffie klaar?quote:
quote:
de echte!quote:Op zondag 6 april 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat dit de pre-date of de echte date?
quote:Op zondag 6 april 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hellooo, heb je een kopje koffie klaar?
[..]![]()
Had wel het idee dat hij het ook naar zn zin had maar dan twijfel ik toch een beetje op welke manier zo iemand het naar zn zin had. Gelukkig op dezelfde manier, en geen idee of er wat uit gaat komen hoor maar dit was echt heel fijn
Hij zag op foto aantrekkelijker eruit?quote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Oh superchill!quote:Op zondag 6 april 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hellooo, heb je een kopje koffie klaar?
[..]![]()
Had wel het idee dat hij het ook naar zn zin had maar dan twijfel ik toch een beetje op welke manier zo iemand het naar zn zin had. Gelukkig op dezelfde manier, en geen idee of er wat uit gaat komen hoor maar dit was echt heel fijn
bestaat dat ook al? een pre-date?quote:Op zondag 6 april 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat dit de pre-date of de echte date?
Is die voor mij?quote:
Vooral net wat anders irl dan op de foto's denk ik, niet per se bewust maar bewegend is ook wat anders dan op een foto.quote:Op zondag 6 april 2025 22:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij zag op foto aantrekkelijker eruit?
Ook een beetje dezelfde levensdoelen?
Preciesquote:Op zondag 6 april 2025 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh superchill!
Dan gewoon even kijken welke kant het op gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |