Die wil ik dan wel een beetje in een houtkleur hebbenquote:
Dat lijkt me wel beter, jaquote:Op zondag 6 april 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die wil ik dan wel een beetje in een houtkleur hebben
Ja. Uit de wind in de zon was het lekker, daarbuiten nietquote:
Tof hoorquote:Op zondag 6 april 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jade vijftiende keer alweer
Het is door de jaren heen steeds groter gegroeid, en pas sinds een jaar of drie hebben we het definitieve format nu staan. Denk ik
Beetje een mengeling tussen een treinhobbyrondje en een citytrip. Dag 1 en 2 rijden we via een soort toeristische route naar de eindbestemming, dag 3 hebben we dan de hele dag daar (soms een deel van dag 2 ook al) en dag 4 gaan we in 1 ruk weer naar huis. Met als het kan nog een keertje met z'n allen uit eten in meestal Köln of Hannover.
En aangezien ik dan het excursiegidsje maak ben ik eigenlijk al sinds de jaarwisseling aan het voorpretten. En nu heb ik er echt enorm veel zin in
quote:Op zondag 6 april 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jade vijftiende keer alweer
Het is door de jaren heen steeds groter gegroeid, en pas sinds een jaar of drie hebben we het definitieve format nu staan. Denk ik
Beetje een mengeling tussen een treinhobbyrondje en een citytrip. Dag 1 en 2 rijden we via een soort toeristische route naar de eindbestemming, dag 3 hebben we dan de hele dag daar (soms een deel van dag 2 ook al) en dag 4 gaan we in 1 ruk weer naar huis. Met als het kan nog een keertje met z'n allen uit eten in meestal Köln of Hannover.
En aangezien ik dan het excursiegidsje maak ben ik eigenlijk al sinds de jaarwisseling aan het voorpretten. En nu heb ik er echt enorm veel zin in
Dit klinkt als het huis van mijn broer en schoonzusquote:Op zondag 6 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.
quote:Op zondag 6 april 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet buiten geweest
Hier was het vanmiddag 22+ in de woonkamer, was gewoon warm. Even een half uurtje een raampje open en het was gelijk weer 18,5 binnenquote:
Ik heb vanmiddag even in de zon gezeten (wel met dekentje) en dat was lekkerquote:Op zondag 6 april 2025 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Uit de wind in de zon was het lekker, daarbuiten niet
Ik heb bij mij nog getwijfeld over groene muren in de keuken of woonkamer, maar zou te donker worden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.
Vanmiddag op het terras gezeten. In de zon was het te doen zonder jas, maar de wind was wel jammerquote:Op zondag 6 april 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag even in de zon gezeten (wel met dekentje) en dat was lekker
En later vanmiddag rondje gewandeld en dat werd zelfs een beetje warm met vest en jas aan.
Maar nu? Brrrrr
Ik heb 1 groene muur in de woonkamer.quote:Op zondag 6 april 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij mij nog getwijfeld over groene muren in de keuken of woonkamer, maar zou te donker worden.
Zekersquote:Op zondag 6 april 2025 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof hoorEn Praag is zo’n leuke stad
Mijn gemiddelde wintertemperatuur met verwarming aan is kouderquote:Op zondag 6 april 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
18,5 in m'n slaapkamer
Zal nog eens lekker doorwaaien als ik niet thuis ben.
In de woonkamer heb ik de raamkanten wit, de ene kant zandkleurig en de andere taupe, en dan nog de keuken geelquote:Op zondag 6 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1 groene muur in de woonkamer.
De rest is gebroken wit
Mijn keuken is blauwquote:Op zondag 6 april 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de woonkamer heb ik de raamkanten wit, de ene kant zandkleurig en de andere taupe, en dan nog de keuken geel
Ik ben wel mijn kamer uit geweest hoor, maar ik heb de afdeling/het pand niet verlaten vandaagquote:
Delfts Blauw?quote:
De muren of de kastjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |