Jaquote:
nou die was echt wel verrast hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:59 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jane en Axel ook, niet te bespeuren tijdens de laatste beelden.
Die staan gewoon op het podium.quote:
Doorzetting vermogenquote:
Ze zijn nog livequote:Op vrijdag 4 april 2025 21:59 schreef Willewa het volgende:
Jordy aanhang, gefeliciteerdNiet mijn winnaar, maar moet ook zeggen dat het niet onverdiend is.
Ik ga dit weer missen.
Let’s go BB 2026!!
Jane en Axel ook, niet te bespeuren tijdens de laatste beelden.quote:
pas bij de fotoquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Die staan gewoon op het podium.
Omdat het waar is?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij 55 kilo verliert is niks meer daar vanhem, waar heb b je dit onzin gehoort?
Hij IS 55 kilo afgevallen VOOR bb. Is ook heel vaak gezegdquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
als hij 55 kilo verliert is niks meer daar vanhem, waar heb b je dit onzin gehoort?
Sportief van je!quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:59 schreef Willewa het volgende:
Jordy aanhang, gefeliciteerdNiet mijn winnaar, maar moet ook zeggen dat het niet onverdiend is.
Ik ga dit weer missen.
Let’s go BB 2026!!
Dag Eric tot snelquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat was hem weer lieve COS'ers! Zonder jullie was het echt minder leuk geweest. Net zoals van de meeste bewoners, heb ik ook van de meeste van jullie genoten!
Een dikke shout-out naar @:Dotteke: meid wat heb je je handen vol gehad hier en het zooitje ongeregeld in goede banen geleid!
Veel dank & veel respect![]()
Lieve COS'ers, tot over negen maanden!![]()
Topseizoen!![]()
Vond Jordy ook niet zó kut hoorquote:
Thank youuuuquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)_entrance_hover_list
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:(...)_entrance_hover_list
Fijn dat je er weer was Schakeltjes geen COS zonder jouquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgend jaar mag ze die bezem in de kast laten, of er op weg vliegenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:04 schreef Paul het volgende:
Bedankt @:dotteke voor het modereren ookal was ik het niet altijd met je eens![]()
Dag lieve leuke knappe eric. Tot volgend seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat was hem weer lieve COS'ers! Zonder jullie was het echt minder leuk geweest. Net zoals van de meeste bewoners, heb ik ook van de meeste van jullie genoten!
Een dikke shout-out naar @:Dotteke : meid, wat heb je je handen vol gehad hier en het zooitje ongeregeld in goede banen geleid!
Topseizoen!![]()
Tot volgend seizoen Eric. Het was fijn je weer te hebben hier in de COS.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Een dikke shout-out naar @:Dotteke : meid, wat heb je je handen vol gehad hier en het zooitje ongeregeld in goede banen geleid!
Topseizoen!![]()
ze gaat maar weer fijn rellen bij Hooligirlsquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:07 schreef s1lverz het volgende:
Benieuwd of Jane d'r stoere woorden nog waar gaat maken
Salar zal ook live zijn op tiktokquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:07 schreef GayGuy het volgende:
De live is nu echt voorbij. Geen streams, geen coss, en geen gayguy meer. Mischien zie ik jullie nog in andere toppics. Of anders tot volgend jaar, lieverds
Amen weg ermeequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaat maar weer fijn rellen bij Hooligirls
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:07 schreef odie22 het volgende:
Was een TOP seizoen ditmisschien tot volgend jaar
Welke operatie wil hij laten doen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:08 schreef riri het volgende:
Ik zie Jordy wel iets in de televisiewereld doen, hij heeft er de looks voor en weet goed wat te zeggen, even de operatie achter de rug en hij is er helemaal klaar voor!
Gefeliciteerd Jordy!
Ze gaat woestboos smoezen!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaat maar weer fijn rellen bij Hooligirls
Livestreams zijn duur, bespaart de bondgenoten veel opquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:07 schreef tassie127 het volgende:
Maar even een andere vraag. Waarom zou BB met alleen NL te duur zijn ???? Waarom kunnen de bondgenoten dan wel elke maand een ton weggeven? Dat is al meer dan een jaar bezig en BB duurt maar 3 maanden. Hoezo zouden ze niet aan een budget kunnen komen?
Overtollig vel verwijderenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Welke operatie wil hij laten doen?
joewelquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilt odie volgend jaar niet zien![]()
![]()
Ik vermoed buikwandcorrectie,boobjob en misschin zijn onderarmen (overtollig vel weghalen) ditquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
toch geen meer dan een 1.2 miljoen die ze daar al hebben weggegeven!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Livestreams zijn duur, bespaart de bondgenoten veel op
Vanwege dat hij 55 kilo is afgevallen, zijn buik, het teveel aan huidquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Bondgenoten zijn veel meer uitzendingen dus ook de kosten meer uit te smeren en er zijn sponsors die ook echt gepromoot worden volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:10 schreef tassie127 het volgende:
Maar even een andere vraag. Waarom zou BB met alleen NL te duur zijn ???? Waarom kunnen de bondgenoten dan wel elke maand een ton weggeven? Dat is al meer dan een jaar bezig en BB duurt maar 3 maanden. Hoezo zouden ze niet aan een budget kunnen komen?
[..]
toch geen meer dan een 1.2 miljoen die ze daar al hebben weggegeven!
Tot hoelaat slaap jijquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:13 schreef tassie127 het volgende:
Ben wel een beetje blij dat ik weer op zaterdag en zondag kan uitslapen en niet als ik wat eerder wakker word eerst de SV moet checken wat ik die ochtend heb gemist. Deden ze die spellen maar in de middag ipv de ochtend
Haha door de week ben ik er vroeg uit maar in het weekend wil ik uitslapen maar dan waren juist de spellen al heel vroeg. Omdat de live al op vrijdag was ipv zaterdagquote:
hoe vroeg waren die spellend anquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Haha door de week ben ik er vroeg uit maar in het weekend wil ik uitslapen maar dan waren juist de spellen al heel vroeg. Omdat de live al op vrijdag was ipv zaterdag
Jordy is erg adrem.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:08 schreef riri het volgende:
Ik zie Jordy wel iets in de televisiewereld doen, hij heeft er de looks voor en weet goed wat te zeggen, even de operatie achter de rug en hij is er helemaal klaar voor!
Gefeliciteerd Jordy!
Alles voor de kijkcijfers..... aandachtshoer is hetquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:19 schreef Paul het volgende:
Salar doet liveverslag hoe hij plast
[ afbeelding ]
dat is ook zo en vollidiot pfffquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:19 schreef Paul het volgende:
Salar doet liveverslag hoe hij plast
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:28 schreef Paul het volgende:
lijkt me wel kut dat Salar alles live te streamen eigenlijkkan je nog niet alles zeggen wat je wil
precies dt. Jij ook dank katertje voor je bijdrage. Heb van je genotenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
Dag lieve cossers!!!! Er waren een paar waar ik moeite mee had, maar dat hoort er allemaal bij. De dag dat Fok eruit lag zal ik niet snel vergeten. Toen besefte ik dat BB kijken leuk is, maar zonder jullie een heel stuk minder leuk. Heb veel gelachen hier en was blij met alle caps en filmpjes. Tot volgend seizoen! (En top dat Jordy gewonnen heeft!!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon hier heen gaan, zijn sommige van ons elke dagquote:
#fakenewsquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Die staan gewoon op het podium.
Nee de slangenkuil van fokquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
gewoon hier heen gaan, zijn sommige van ons elke dag
ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18250] Oost Pool
https://www.instagram.com/lindseyramerion/live/quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:45 schreef Adat231 het volgende:
iemand een link voor de live afterparties?
Zie je daarquote:
heb je geen baanquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:47 schreef Linnied het volgende:
Ik moet nu echt even afkicken, en hou zeeën van tijd over op een dag.
nog een andere link dan die van Lindsey?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:45 schreef Adat231 het volgende:
iemand een link voor de live afterparties?
https://www.instagram.com/lindseyramerion/live/quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nog een andere link dan die van Lindsey?
Moet iedereen een baan hebben dan? Nee ik heb ook geen baan. Dus had nog veeeeeeeeel meer hier in de cos kunnen plempen. Maar heb ik niet gedaanquote:
ja haha dit is weer Lindsey iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef Paul het volgende:
oh las verkeerd er zijn geen andere lives volgens mij
Oh wordt het misschien toch nog interessantquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:57 schreef Kinga het volgende:
Deborah onderweg naar de afterparty, yikes.
Hoorde het net ja. Drama incoming. Jolien wordt weer holien genoemd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:57 schreef Kinga het volgende:
Deborah onderweg naar de afterparty, yikes.
waar zie je dat?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoorde het net ja. Drama incoming. Jolien wordt weer holien genoemd.
Dat vind ik echt zoooooo laag!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoorde het net ja. Drama incoming. Jolien wordt weer holien genoemd.
kan die stem nog steeds niet aanhorenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/lindseyramerion/live/
Ik snap in essentie een beetje waar op gedoeld wordt, maar dat echt uitspreken en blijven herhalen is idd echt erg laag.quote:
Ik vind haar als ze normaal doet wel leuk, zoals bij Michelangelo in de podcast maar ook nu weer krijg ik echt deze vibes van haar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Ja maar je gaat toch niet iemand die daar hoog in emoties zit en geen prikkels heeft holien noemen. Dan ben je echt diep gezaktquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap in essentie een beetje waar op gedoeld wordt, maar dat echt uitspreken en blijven herhalen is idd echt erg laag.
Ik probeerde die vraag die ik kreeg maar te negeren. Wilde positief afsluiten,quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet iedereen een baan hebben dan? Nee ik heb ook geen baan. Dus had nog veeeeeeeeel meer hier in de cos kunnen plempen. Maar heb ik niet gedaanwant ondanks dat ik geen baan had, heb ik wel een leven
![]()
En zeker als oud bewoner!quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet iemand die daar hoog in emoties zit en geen prikkels heeft holien noemen. Dan ben je echt diep gezakt
quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind haar als ze normaal doet wel leuk, zoals bij Michelangelo in de podcast maar ook nu weer krijg ik echt deze vibes van haar:overdreven straat-taaltje van d'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ik mij dit jaar ook bij KiKi aan stoorde: jongen praat gewoon nederlands
... en huiver mee
Precies, dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet iemand die daar hoog in emoties zit en geen prikkels heeft holien noemen. Dan ben je echt diep gezakt
Klopt zelfde bij Keanu idd. Vond het in het huis vaak een best puur en leuk joch, maar dat hele stoere houdinkje daarbuiten nu. Beetje zelfde als Lindsey. Yo yooooooo. En dat zeg ik als (goede, positieve, normale) hiphopliefhebber.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
overdreven straat-taaltje van d'r
waar ik mij dit jaar ook bij KiKi aan stoorde: jongen praat gewoon nederlands
Oh nee zeker niet! Dat is ieder voor zich en ik oordeel over niemand die hier tijd heeft doorgebracht ! Denkt dat we allemaal zelf wel kunnen beoordelen of we en hoeveel tijd we hier hebben doorgebracht 😂vind het heel mooi dat de laatste dag ineens iedereen op het puntje van de stoel zit/zatquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik probeer die vraag maar te negeren. Wilde positief afsluiten,
en ga hier zeker geen verantwoording afleggen over m'n baan.
En gelukkig hebben we allemaal wel een leven, en was het uiteraard slechts voor m'n gevoel dat ik zeeën van tijd over heb
dat dusquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt zelfde bij Keanu idd. Vond het in het huis vaak een best puur en leuk joch, maar dat hele stoere houdinkje daarbuiten nu. Beetje zelfde als Lindsey. Yo yooooooo. En dat zeg ik als (goede, positieve, normale) hiphopliefhebber.
Wat een misselijk wijf. Mattie heeft een kogel ontweken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Die valse Faisel is ook live, deborah gaat matti 'verrassen' zoals ik het begrijp, niemand mag weten dat ze komt...
Dat meen je niet. Die lui zijn zo toxic.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Die valse Faisel is ook live, deborah gaat matti 'verrassen' zoals ik het begrijp, niemand mag weten dat ze komt...
Snap niet dat het ooit een koppel geworden is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een misselijk wijf. Mattie heeft een kogel ontweken.
Twee wat camera geile mensen, en Mattie blijk iets populairder te zijn dan zij. Dat steekt blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet dat het ooit een koppel geworden is.
Alles voor de likes, al is het wel een backfirequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef Willewa het volgende:
Dan ben je echt ziek hoor. 3 maand afgesloten geweest, we weten inmiddels allemaal wat het met de bewoners doet en hoe de shock is als ze buiten komen, al die prikkels. Staan je sensa ex en die sensalijer ineens voor je bakkes voor sensa.
Hoop dat mattie klaar met haar isquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee wat camera geile mensen, en Mattie blijk iets populairder te zijn dan zij. Dat steekt blijkbaar.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:20 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Matti in haar ogen in godsnaam gedaan though? Ik snap echt NIETS van deze sensa en dramaqueens.
Hij wil niet voor niets een buikwandcorrectie. Hij kan het prijzengeld goed gebruiken!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij IS 55 kilo afgevallen VOOR bb. Is ook heel vaak gezegd
Elk jaar. Kan nog wel dagen duren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:43 schreef Willewa het volgende:
De livestream draait nog steeds door trouwensgeen zwart beeld.
Wie is Faisel?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
vriend van Jane look alike van wicky en heel erg anti jolien *holien(en Mattie *rattie), met een eigen youtube show waarin hij mensen interviewt maar zijn eigen mening niet onder stoelen of banken verstopt. Hij was dit jaar ook in BB om voor Jane te strijden door op zoek te gaan naar de door Mattie verstopte balletjes.quote:
Nee dat was niet hij hoor die daar was met die balletjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vriend van Jane look alike van wicky en heel erg anti jolien *holien(en Mattie *rattie), met een eigen youtube show waarin hij mensen interviewt maar zijn eigen mening niet onder stoelen of banken verstopt. Hij was dit jaar ook in BB om voor Jane te strijden door op zoek te gaan naar de door Mattie verstopte balletjes.
Leukquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
@:Joyce-43
Deze wilden wij nog zien (de APT dance van de oud bewoners incl Sharice tijdens het laatste reclameblok)
https://files.fm/u/dwzupcqvmy
Tot ziens weer Aardbeienmoes!quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi en een terechte winnaar, alles gelaten en gedaan om mee te doen aan BB. Volgens mij alle weken op nr. 1 gestaan als favo in de polls.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor Jordy dat hij niet in het zwarte gat zal vallen, waar hij zo bang voor is. Eenzaamheid komt veel voor, maar ik denk dat hij aan BB mooie vriendschappen heeft overgehouden.
Dank Cossers, voor de leuke tijd. BB zonder COS is niet leuk (dat hebben we gemerkt toen FOK er een dag uitlag)
Dank @:Dotteke voor je moderatie, zeker geen makkelijk jaar![]()
Tot volgend jaar hopelijk bij weer een nieuwe BB![]()
Wat ik niet hoop dat Jordy naast zijn schoenen gaat lopen. Ik zie hem er wel voor aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi en een terechte winnaar, alles gelaten en gedaan om mee te doen aan BB. Volgens mij alle weken op nr. 1 gestaan als favo in de polls.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor Jordy dat hij niet in het zwarte gat zal vallen, waar hij zo bang voor is. Eenzaamheid komt veel voor, maar ik denk dat hij aan BB mooie vriendschappen heeft overgehouden.
Dank Cossers, voor de leuke tijd. BB zonder COS is niet leuk (dat hebben we gemerkt toen FOK er een dag uitlag)
Dank @:Dotteke voor je moderatie, zeker geen makkelijk jaar![]()
Tot volgend jaar hopelijk bij weer een nieuwe BB![]()
Wat triest.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef maxelu het volgende:
Op de lives was te zien dat Salar alleen maar donaties wilt schooien
Zo echt he....quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef maxelu het volgende:
Afterparty update:
Iedereen feest, geen drama
Deborah kwam ook naar de club, wilt toch ook wat bb fame meepikken natuurlijk, ging wat op de foto met Jane en Milena (lol influencers.. "discusting")
Tot volgend jaar fok
Dank jewelquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
@:Joyce-43
Deze wilden wij nog zien (de APT dance van de oud bewoners incl Sharice tijdens het laatste reclameblok)
https://files.fm/u/dwzupcqvmy
Matti niet gezien Op fotos hoor nergensquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef maxelu het volgende:
Afterparty update:
Bewoners van dit seizoen hadden met de exwinnaars een klein feestje na de live
Oudbewoners gingen naar een club, de bewoners van dit jaar gingen er ook heen achteraf
Jeff, Matthi, Jordy en de Davids niet aanwezig in de club, Elsa zorgt voor live footage
Iedereen feest, geen drama
Op de lives was te zien dat Salar alleen maar donaties wilt schooien
Faisel zat nogsteeds holien holien te zingen begin van het feest, was als een vd eerste in de club, die lindsey van 2023 zat mee te doen met hem wantja
Deborah kwam ook naar de club, wilt toch ook wat bb fame meepikken natuurlijk, ging wat op de foto met Jane en Milena (lol influencers.. "discusting")
Jolien laat zich niet afschrikken en komt gewoon lekker feesten. Faisel en Jane blijken toch niet zo stoer te zijn als ze op X willen doen geloven, ze hebben Jolien helemaal niet aangesproken en Jolien bleef niet express uit hun buurt ofzo.
De groep lijkt drama-free en genieten van het feest. Het is klaar.
Tot volgend jaar fok
Er staat dat Matthi er niet was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Matti niet gezien Op fotos hoor nergens
Jolien ook niet in die club trouwens
Dank je wel Ericquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Topseizoen!![]()
Oh sorryquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:01 schreef maxelu het volgende:
[..]
Er staat dat Matthi er niet was.
Jolien was van kweetnie 1 uur tot 4 uur zeker in de club. Amber was ook mee. Op momenten stond ze ook gewoon op 1m van Faisel en Jane.
Die gozer is met recht een relnicht!quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Die lui zijn zo toxic.
Tenzij Deborah dit op een respectvolle manier doet en tot wat inzichten is gekomen ofzo, maar ergens verwacht ik van niet. Die Faisel is ook echt 1 grote sensalijer.
Nope dat was Lucaquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vriend van Jane look alike van wicky en heel erg anti jolien *holien(en Mattie *rattie), met een eigen youtube show waarin hij mensen interviewt maar zijn eigen mening niet onder stoelen of banken verstopt. Hij was dit jaar ook in BB om voor Jane te strijden door op zoek te gaan naar de door Mattie verstopte balletjes.
Hij zal er even helemaal klaar mee zijnquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Wel erg raar dat Mattie alles heeft verwijderd
Ik ook niet hoor. Ik vind het juist enorm knap van hem dat hij al die tijd Jolien van hem af heeft kunnen houden. Zo'n jonge knul vol met hormoontjes en dan zo'n meid die je de hele tijd loopt op te fokken. Als hij al iets verdient dan is het respect daarvoor.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:20 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Matti in haar ogen in godsnaam gedaan though? Ik snap echt NIETS van deze sensa en dramaqueens.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal er even helemaal klaar mee zijn
Hij werd weggeduwd door Jeffrey die kwaad was op hem. Dus daar zal het ook mee te maken hebben.
Lekker rustig thuis bijkomen en wegblijven van SM lijkt me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal er even helemaal klaar mee zijn
Lekker rustig thuis bijkomen en wegblijven van SM lijkt me.
Waarom voeg je een zin toe aan deze post van een ander?quote:
Ik gok "verkloot een kwoot"quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Waarom voeg je een zin toe aan deze post van een ander?
Gevalletje aandachtsgeil. Matti is soms wat slap maar verdiend wel beter dan zo'n instapoesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:03 schreef tassie127 het volgende:
Hoe laag was die Deborah niet toen ze geen gesprek met mattie mocht hebben omdat ze gek werd van gevoelens. En hem dan nu zo in de steek laten terwijl haar beste vriendin uitviel. Mattie kan haar beter kwijt dan rijk zijn
als ze alleen sensatie had gewild was ze wel doorgegaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:52 schreef freaky40 het volgende:
Ja, Jane zou wel even sensa maken. Wat te verwachten was is dus niet gebeurd. Alleen maar voor de clicks en de aandacht.
Staat hierquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef T0wler het volgende:
Iemand die hier de foto van Jolien en Jordy kan plaatsen
Nee, ze wilde het echt gaan doen, maar op het laatste moment haar keutel ingetrokken blijkbaar. En door het weg te halen maak je jezelf nog meer ongeloofwaardiger en laf. Het was dus enkel voor de clicks en aandacht en dat andere sites het zouden oppakken, en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze alleen sensatie had gewild was ze wel doorgegaan
Nu heeft ze dingen weggehaald, niet verder over doorgegaan en het gelaten.
Vind ik eigenlijk wel netjes..
of ze heeft op het laatste moment gedacht dat het niet netjes zou zijn, of dat ze er niet mee door wilde gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze wilde het echt gaan doen, maar op het laatste moment haar keutel ingetrokken blijkbaar. En door het weg te halen maak je jezelf nog meer ongeloofwaardiger en laf. Het was dus enkel voor de clicks en aandacht en dat andere sites het zouden oppakken, en dat is gelukt.
Ik denk van niet. Hij was de afgelopen dagen al echt aan het beseffen dat het tijdelijk was en om faam, bekendheid en het geld was het hem niet te doen. Het ging hem echt om het spel en het daar zijn. Dat vond ik juist mooi. Je zag dat bij Mattheus ook wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik niet hoop dat Jordy naast zijn schoenen gaat lopen. Ik zie hem er wel voor aan.
ik kon de Nederlandse versie al amper verstaan, laat staan dezequote:Op zondag 6 april 2025 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB huis Malta ook goed?
https://tvmi.mt/bigbrother
Ja ik mis het ookquote:
Wel grappig om te zien, ook hoe gewoon op veel zaken de naam van de sponsor staatquote:Op zondag 6 april 2025 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB huis Malta ook goed?
https://tvmi.mt/bigbrother
Zo kunnen ze de stream gratis aanbieden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien, ook hoe gewoon op veel zaken de naam van de sponsor staat
Waarom kan dat hier niet?quote:Op zondag 6 april 2025 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo kunnen ze de stream gratis aanbieden.
De Belgen hebben een soort van dat, 1 stream met reclameboodschappen.quote:Op zondag 6 april 2025 23:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waarom kan dat hier niet?
Sponsors in the open en wij meer leuke dingen om te zien
Jane is geen Belg.quote:Op zondag 6 april 2025 22:53 schreef tassie127 het volgende:
Zat even op de live van Niels en Jordy en hoor ze praten over vervolg programma’s. Jordy heeft het over de alleskunners en Niels zegt: dat hebben wij ook in België maar daar mag ik niet meer aan mee doen omdat ik al op tv ben geweest. Ze willen daar alleen onbekende mensen. Hoe vreemd is dat als Jane later dit jaar dus wel mee doet! Want dat is al opgenomen in NL.
Ah dat, ja i know, woon in Belgiëquote:Op maandag 7 april 2025 06:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Belgen hebben een soort van dat, 1 stream met reclameboodschappen.
Dat gebeurt ook in andere BB's of realities.quote:Op maandag 7 april 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah dat, ja i know, woon in België![]()
Dacht dat je meer bedoelde zoals BB in andere landen, door veel open sponsoring veel extra's en ook luxe in het huis, daardoor ook leukere streams omdat er constant wat gebeurt ipv gezapig hangen en weinig te eten.
Maargoed geen idee of het zo werkt hoor en of het wel zou kunnen in de NL/BE versie
quote:Op maandag 7 april 2025 23:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in andere BB's of realities.
Hier wat livestreams (4) van de Servische BB (en dat is een compleet dorp) met die reclames.
https://zultv.com/zadrugauzivo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was mijn vraag eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Met budget kun je alles bewerkstelligen, dat is maar weer eens duidelijk. Zal hier nooit gaan gebeuren.
Weet niet of dat hier op die manier op tv mag worden gebracht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Als sponsoren dat willen misschien wel ja.
Dus die willen niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Als sponsoren dat willen misschien wel ja.
Zou niet weten waarom niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of dat hier op die manier op tv mag worden gebracht.
Zie je toch ook bij Bondgenoten, Jumbo, Telegraaf, de Linda. Big Brother is niet zo interessant meer.quote:
Ja dat heb ik dus ook, mis jullie ook echt, wat deed ik voor bb hahahaquote:
Nou Mattie haar lekker verrast want hij was er nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Nee dat was een andere Vrien Luuk namelijk in hujsquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haha een heel dorp? Hey ze kunnen wel roken ook daarquote:Op maandag 7 april 2025 23:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in andere BB's of realities.
Hier wat livestreams (4) van de Servische BB (en dat is een compleet dorp) met die reclames.
https://zultv.com/zadrugauzivo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg jammer want vind BB leuker als bondgenotenquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je toch ook bij Bondgenoten, Jumbo, Telegraaf, de Linda. Big Brother is niet zo interessant meer.
Met winkels.quote:Op dinsdag 8 april 2025 06:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haha een heel dorp? Hey ze kunnen wel roken ook daar
Dat gaat toch al jaren aan een stuk door ? Altijd als ik kijk is er weer een hoop geschreeuw waar ik niets van versta .. niet mn dingquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met winkels.
En een heleboel deelnemers.
[ afbeelding ]
Winkels, die bepaalde tijden open zijn
[ afbeelding ]
Maar dat is dus niet opgesloten dan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met winkels.
En een heleboel deelnemers.
[ afbeelding ]
Winkels, die bepaalde tijden open zijn
[ afbeelding ]
Jawel, maar het is groot, lijkt meer op een bebouwde Utopia.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet opgesloten dan?
Nee, dit is de stem van seizoen 2021, een Belgisch stemacteur.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Volg3ns Axel en Jane is dit de stem achter BB toch
Ohhhh aha wel grappig gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, maar het is groot, lijkt meer op een bebouwde Utopia.
Het werd aan Jane en Axel gevraagd en antwoord eerst met zendercheck en lachen en naderhand antwoord Jane tegen Axel als je zoek op wie is de stem van BB dan is het die foto foto toch? Waarom Axel dus ja antwoord.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit is de stem van seizoen 2021, een Belgisch stemacteur.
Nee ze zaten wel fout daar. Ze hebben volgens mij zelf gegoogled en kwamen daar op uit en hebben dat toen aangenomen denk ik, volgens mij niet wetende wat wij wel weten; dat die artikelen stammen uit 2021 en die persoon alleen in 2021 BB was en er toen een ander is gekomen. Stemmen lijken ook echt niet op elkaar. Veel mensen in die live/chat zeiden ook wel dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Het werd aan Jane en Axel gevraagd en antwoord eerst met zendercheck en lachen en naderhand antwoord Jane tegen Axel als je zoek op wie is de stem van BB dan is het die foto foto toch? Waarom Axel dus ja antwoord.
En toen zeiden ze dus dat we dat zelf konden bekijken.
Vermoed niet dat ze daarom aan liegen waren
Moet wel zeggen dat dit de eerste suggestie ooit is waarbij ik denk; dit zou ‘m echt wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als je naar zijn normale stem luistert zou het wat accent betreft wel kunnen kloppen, geen idee hoe het dan klinkt onder de gebruikte stemvervormer.
Maar goed, blijven roddels en voor ons gokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Ja maar wat ik eruut begreep hadden hun hem gezien Op het feest ook hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee ze zaten wel fout daar. Ze hebben volgens mij zelf gegoogled en kwamen daar op uit en hebben dat toen aangenomen denk ik, volgens mij niet wetende wat wij wel weten; dat die artikelen stammen uit 2021 en die persoon alleen in 2021 BB was en er toen een ander is gekomen. Stemmen lijken ook echt niet op elkaar. Veel mensen in die live/chat zeiden ook wel dat het niet klopte.
Omdat diegene (Jeroen Medaer) de stem van 2021 was en die stem lijkt helemaal niet op de stem van de seizoenen ernaquote:Op woensdag 9 april 2025 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik eruut begreep hadden hun hem gezien Op het feest ook hoor.
Maar ik snap niet hoe de mensen hier zo echt verwedden dat hij het niet is, waarom kan het niet en waarom zouden hun het niet weten en gelijk hebben hun zaten in het huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |