Het verschil tussen een waardige of een zure verliezerquote:Op maandag 31 maart 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Positief promoten van je favoriet ipv negatief afkraken van anderen!
Vandaag weer op Twitter over matti. Ik kan dit zelf niet plaatsen kreeg het door.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:22 schreef maxelu het volgende:
Jane blijft natrappen op X ook
Zegt dat ze morgen op de reünie ook mensen gaat aanpakken enzo
Lijkt compleet vergeten te zijn dat ze zélf 2 weken lang heeft zitten liegen en hun gebackstabbed heeft
Nooit kunnen bedenken dat die mensen dan misschien niet zo heel aardig meer gaan zijn over jou...
Hopelijk heeft big dog woof geen mental breakdown een uurtje later
Dat ze hopeloos de deur moet strelen en tranen met tuiten laat
De echte winnaars, wat mij betreft, zijn degene die het huis uitstappen en dan met een schone lei met mekaar kunnen beginnen. Laat het spel en de frustraties allemaal daar. Plaats alles in context van het spel en dat een verblijf in het huis rare dingen met je doet en ook wel je lelijke kantjes naar boven haalt.
Dit is de eerste cast dat ik me herinner dat het ook na hun verblijf zo nodig vindt om zich zo negatief uit te laten over andere spelers. Flop casting, flop ingesteldheid, flop karakters. Take your loss with some dignity.
En die tokkies op X beginnen meer en meer op trumpies te lijken. 't Wordt een beetje eng hoe diepgeworteld de haat zit bij die mensen. 't Is een tv-show ffs.
Stoere meid...quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vandaag weer op Twitter over matti. Ik kan dit zelf niet plaatsen kreeg het door.
Zegt heel veel over haar. Matti zij niets verkeerd. Het was een constering die hij deed. Heel veel kijkers voelde het zelfde. Daarnaast moet mevrouw haar mond houden ze kroop in de reet van Axel omdat ze wist dat hij populair was. Gegokt en verloren.quote:
Wanneer zei ze dit, of heeft ze dit gewist laterquote:
Vanmorgen begreep ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dit, of heeft ze dit gewist later
Het is er nu idd weer vanafquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ze heeft het weggehaald. Net zoals in het huis. Heel stoer praten maar uiteindelijk is ze te slap om voor haar mening te staan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon gedrag wat asociaal is. Stemmingmakerij. Bah zo min. Matti kan zich niet verdedigen en hij zei echt niets verkeerd gewoon hoe het was, en dan beetje dreigen voor vanavond.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ze heeft het weggehaald. Net zoals in het huis. Heel stoer praten maar uiteindelijk is ze te slap om voor haar mening te staan.
Sowieso waren ze er alledrie over aan het praten, dat Axel op den duur arrogant gedrag ging vertonen. Charice zei het ook. Maar alleen matti wordt het aangerekend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon gedrag wat asociaal is. Stemmingmakerij. Bah zo min. Matti kan zich niet verdedigen en hij zei echt niets verkeerd gewoon hoe het was, en dan beetje dreigen voor vanavond.
Contracten en van die dingen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ze heeft het weggehaald. Net zoals in het huis. Heel stoer praten maar uiteindelijk is ze te slap om voor haar mening te staan.
Dat denk ik niet. Die gaan alleen over de werking van het programma. Andere bewoners hebben wel meer dit aoort reacties gegeven. Denk eerder dat ze toch een beetje schrok van de reacties. Ik begrijp nu ook waarom die Faisal een vriendje is. Grote mond maar als je ze onder druk zwt jankend naar huis.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Contracten en van die dingen.
Dus misschien gedwongen het te verwijderen.
quote:Dit is de winnaar van Big Brother: ‘Niet normaal’
De winnaar van Big Brother 2025 is bekend. De Vlamingen Mattheüs en Sharice en de Nederlandse Jordy stonden in de finale, maar het was laatstgenoemde die vrijdagavond het geldbedrag van 55.000 euro mee naar huis nam. ,,Niet normaal’’, riep hij bij de winst geëmotioneerd uit.
Mattheüs eindigde op de tweede plek, Sharice als derde. Jordy kreeg van de kijkers de meeste stemmen. Met het geldbedrag wil Jordy ‘iets aan zijn lichaam veranderen’ en ‘genieten met familie en vrienden’. Recent viel hij 55 kilo af.
Big Brother is een realityshow die in Nederland voor het eerst in 1999 te zien was. Een miljoenenpubliek keek naar de eerste paar seizoenen. Na het seizoen in 2006 stopte het programma in Nederland, waarna het in 2021 weer op tv kwam. Sindsdien verschijnt ieder jaar een seizoen. Aan het programma doen zowel Nederlandse als Belgische kandidaten mee.
Die vrouw is gewoon heel erg zuur en slaat en schopt nu om haar heen nu ze ten overstaan van nationaal Nederland aan de kant is gezet door haar vriend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:02 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt heel veel over haar. Matti zij niets verkeerd. Het was een constering die hij deed. Heel veel kijkers voelde het zelfde. Daarnaast moet mevrouw haar mond houden ze kroop in de reet van Axel omdat ze wist dat hij populair was. Gegokt en verloren.
Ik zie nu dat ze de post heeft weggehaald. Dan ben je helemaal een slappe doos.
zie zn naam steeds, weet nog steeds niet wie het isquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:33 schreef Ireth het volgende:
Waarom was die Faisel überhaupt daar aanwezig??
[ x ]
Geloof me, dat kan je het beste ook zo houden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:46 schreef Paul het volgende:
[..]
zie zn naam steeds, weet nog steeds niet wie het is
misschien als +1quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:33 schreef Ireth het volgende:
Waarom was die Faisel überhaupt daar aanwezig??
[ x ]
Die hebben allemaal daar na het feest overnacht, misschien wel in het BB huis.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:29 schreef Ireth het volgende:
Jolien en jordy hebben elkaar al weer gezien vanmorgen.
[ afbeelding ]
Ze sliepen in het hotel,zal wel weer JAZ hotel zijn geweest. Jordy is vrijwel niet bij de afterparty geweest zegt hij in zn interview. Alleen maar op zn hotelkamer, sociale batterij was leeg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben allemaal daar na het feest overnacht, misschien wel in het BB huis.
ahhhh, je vond Jolientje wel een finaliste dusquote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef Verida het volgende:
alle 4 de finalisten staan toch niet op die foto?
jolien niet, maar ook jordy, mattie en charise niet
3 finalisten. Dit was op de vrijdag. Alleen Matti, Sharice en Jordy zaten nog in het huis. Jolien was er donderdag uit gegaan. Jane heeft Jolien er af geknipt.quote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef Verida het volgende:
alle 4 de finalisten staan toch niet op die foto?
jolien niet, maar ook jordy, mattie en charise niet
oh, zo had ik het niet begrepen.quote:Op zondag 6 april 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
3 finalisten. Dit was op de vrijdag. Alleen Matti, Sharice en Jordy zaten nog in het huis. Jolien was er donderdag uit gegaan. Jane heeft Jolien er af geknipt.
zou ze dat zelf hebben gered of had ze daar ook iemand voor nodigquote:Op zondag 6 april 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
3 finalisten. Dit was op de vrijdag. Alleen Matti, Sharice en Jordy zaten nog in het huis. Jolien was er donderdag uit gegaan. Jane heeft Jolien er af geknipt.
Dat commentaar ook er onder van haar, 'Karen'-waardig.quote:Op zondag 6 april 2025 18:47 schreef Ireth het volgende:
Zoek de verschillen![]()
Instagram van Elsa
[ afbeelding ]
Instagram van Jane
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach daar is de Karen reply ook weerquote:Op zondag 6 april 2025 20:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat commentaar ook er onder van haar, 'Karen'-waardig.
Belachelijk. Maar dat zal hetzelfde bij de familie van de rest van de bewoners zijn.quote:Op maandag 7 april 2025 09:24 schreef Paul het volgende:
Gisteren 1,5 uur gekeken naar Jordy en Niels live op instagram
Familie van Jordy heeft veel last gehad van haat dat was wel sneu om te horen
Is alle jaren al zo, daarom verbaasd het mij dat er nog mensen zijn die mee willen doen en dit hun familieleden aan willen doen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:24 schreef Paul het volgende:
Gisteren 1,5 uur gekeken naar Jordy en Niels live op instagram
Familie van Jordy heeft veel last gehad van haat dat was wel sneu om te horen
jordy zei zoiets dat hij bijna spijt had dat hij mee had gedaan, veel mensen viele zijn ouders lastigquote:Op maandag 7 april 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is alle jaren al zo, daarom verbaasd het mij dat er nog mensen zijn die mee willen doen en dit hun familieleden aan willen doen.
Het is te zot voor woorden waar sommige toe in staat zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |