heb je geen baanquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:47 schreef Linnied het volgende:
Ik moet nu echt even afkicken, en hou zeeën van tijd over op een dag.
nog een andere link dan die van Lindsey?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:45 schreef Adat231 het volgende:
iemand een link voor de live afterparties?
https://www.instagram.com/lindseyramerion/live/quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:54 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nog een andere link dan die van Lindsey?
Moet iedereen een baan hebben dan? Nee ik heb ook geen baan. Dus had nog veeeeeeeeel meer hier in de cos kunnen plempen. Maar heb ik niet gedaanquote:
ja haha dit is weer Lindsey iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef Paul het volgende:
oh las verkeerd er zijn geen andere lives volgens mij
Oh wordt het misschien toch nog interessantquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:57 schreef Kinga het volgende:
Deborah onderweg naar de afterparty, yikes.
Hoorde het net ja. Drama incoming. Jolien wordt weer holien genoemd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:57 schreef Kinga het volgende:
Deborah onderweg naar de afterparty, yikes.
waar zie je dat?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoorde het net ja. Drama incoming. Jolien wordt weer holien genoemd.
Dat vind ik echt zoooooo laag!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoorde het net ja. Drama incoming. Jolien wordt weer holien genoemd.
kan die stem nog steeds niet aanhorenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/lindseyramerion/live/
Ik snap in essentie een beetje waar op gedoeld wordt, maar dat echt uitspreken en blijven herhalen is idd echt erg laag.quote:
Ik vind haar als ze normaal doet wel leuk, zoals bij Michelangelo in de podcast maar ook nu weer krijg ik echt deze vibes van haar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Ja maar je gaat toch niet iemand die daar hoog in emoties zit en geen prikkels heeft holien noemen. Dan ben je echt diep gezaktquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap in essentie een beetje waar op gedoeld wordt, maar dat echt uitspreken en blijven herhalen is idd echt erg laag.
Ik probeerde die vraag die ik kreeg maar te negeren. Wilde positief afsluiten,quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:56 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Moet iedereen een baan hebben dan? Nee ik heb ook geen baan. Dus had nog veeeeeeeeel meer hier in de cos kunnen plempen. Maar heb ik niet gedaanwant ondanks dat ik geen baan had, heb ik wel een leven
![]()
En zeker als oud bewoner!quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet iemand die daar hoog in emoties zit en geen prikkels heeft holien noemen. Dan ben je echt diep gezakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |