Elk jaar. Kan nog wel dagen duren.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:43 schreef Willewa het volgende:
De livestream draait nog steeds door trouwensgeen zwart beeld.
Wie is Faisel?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Die valse Faisel is ook live, deborah gaat matti 'verrassen' zoals ik het begrijp, niemand mag weten dat ze komt...
vriend van Jane look alike van wicky en heel erg anti jolien *holien(en Mattie *rattie), met een eigen youtube show waarin hij mensen interviewt maar zijn eigen mening niet onder stoelen of banken verstopt. Hij was dit jaar ook in BB om voor Jane te strijden door op zoek te gaan naar de door Mattie verstopte balletjes.quote:
Nee dat was niet hij hoor die daar was met die balletjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vriend van Jane look alike van wicky en heel erg anti jolien *holien(en Mattie *rattie), met een eigen youtube show waarin hij mensen interviewt maar zijn eigen mening niet onder stoelen of banken verstopt. Hij was dit jaar ook in BB om voor Jane te strijden door op zoek te gaan naar de door Mattie verstopte balletjes.
Leukquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
@:Joyce-43
Deze wilden wij nog zien (de APT dance van de oud bewoners incl Sharice tijdens het laatste reclameblok)
https://files.fm/u/dwzupcqvmy
Tot ziens weer Aardbeienmoes!quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi en een terechte winnaar, alles gelaten en gedaan om mee te doen aan BB. Volgens mij alle weken op nr. 1 gestaan als favo in de polls.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor Jordy dat hij niet in het zwarte gat zal vallen, waar hij zo bang voor is. Eenzaamheid komt veel voor, maar ik denk dat hij aan BB mooie vriendschappen heeft overgehouden.
Dank Cossers, voor de leuke tijd. BB zonder COS is niet leuk (dat hebben we gemerkt toen FOK er een dag uitlag)
Dank @:Dotteke voor je moderatie, zeker geen makkelijk jaar![]()
Tot volgend jaar hopelijk bij weer een nieuwe BB![]()
Wat ik niet hoop dat Jordy naast zijn schoenen gaat lopen. Ik zie hem er wel voor aan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi en een terechte winnaar, alles gelaten en gedaan om mee te doen aan BB. Volgens mij alle weken op nr. 1 gestaan als favo in de polls.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor Jordy dat hij niet in het zwarte gat zal vallen, waar hij zo bang voor is. Eenzaamheid komt veel voor, maar ik denk dat hij aan BB mooie vriendschappen heeft overgehouden.
Dank Cossers, voor de leuke tijd. BB zonder COS is niet leuk (dat hebben we gemerkt toen FOK er een dag uitlag)
Dank @:Dotteke voor je moderatie, zeker geen makkelijk jaar![]()
Tot volgend jaar hopelijk bij weer een nieuwe BB![]()
Wat triest.quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef maxelu het volgende:
Op de lives was te zien dat Salar alleen maar donaties wilt schooien
Zo echt he....quote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef maxelu het volgende:
Afterparty update:
Iedereen feest, geen drama
Deborah kwam ook naar de club, wilt toch ook wat bb fame meepikken natuurlijk, ging wat op de foto met Jane en Milena (lol influencers.. "discusting")
Tot volgend jaar fok
Dank jewelquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
@:Joyce-43
Deze wilden wij nog zien (de APT dance van de oud bewoners incl Sharice tijdens het laatste reclameblok)
https://files.fm/u/dwzupcqvmy
Matti niet gezien Op fotos hoor nergensquote:Op zaterdag 5 april 2025 03:10 schreef maxelu het volgende:
Afterparty update:
Bewoners van dit seizoen hadden met de exwinnaars een klein feestje na de live
Oudbewoners gingen naar een club, de bewoners van dit jaar gingen er ook heen achteraf
Jeff, Matthi, Jordy en de Davids niet aanwezig in de club, Elsa zorgt voor live footage
Iedereen feest, geen drama
Op de lives was te zien dat Salar alleen maar donaties wilt schooien
Faisel zat nogsteeds holien holien te zingen begin van het feest, was als een vd eerste in de club, die lindsey van 2023 zat mee te doen met hem wantja
Deborah kwam ook naar de club, wilt toch ook wat bb fame meepikken natuurlijk, ging wat op de foto met Jane en Milena (lol influencers.. "discusting")
Jolien laat zich niet afschrikken en komt gewoon lekker feesten. Faisel en Jane blijken toch niet zo stoer te zijn als ze op X willen doen geloven, ze hebben Jolien helemaal niet aangesproken en Jolien bleef niet express uit hun buurt ofzo.
De groep lijkt drama-free en genieten van het feest. Het is klaar.
Tot volgend jaar fok
Er staat dat Matthi er niet was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Matti niet gezien Op fotos hoor nergens
Jolien ook niet in die club trouwens
Dank je wel Ericquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:01 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat was hem weer lieve COS'ers! Zonder jullie was het echt minder leuk geweest. Net zoals van de meeste bewoners, heb ik ook van de meeste van jullie genoten!
Een dikke shout-out naar @:Dotteke : meid, wat heb je je handen vol gehad hier en het zooitje ongeregeld in goede banen geleid!
Veel dank & veel respect![]()
Lieve COS'ers, tot over negen maanden!![]()
Topseizoen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |