quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind haar als ze normaal doet wel leuk, zoals bij Michelangelo in de podcast maar ook nu weer krijg ik echt deze vibes van haar:overdreven straat-taaltje van d'rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ik mij dit jaar ook bij KiKi aan stoorde: jongen praat gewoon nederlands
... en huiver mee
Precies, dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet iemand die daar hoog in emoties zit en geen prikkels heeft holien noemen. Dan ben je echt diep gezakt
Klopt zelfde bij Keanu idd. Vond het in het huis vaak een best puur en leuk joch, maar dat hele stoere houdinkje daarbuiten nu. Beetje zelfde als Lindsey. Yo yooooooo. En dat zeg ik als (goede, positieve, normale) hiphopliefhebber.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
overdreven straat-taaltje van d'r
waar ik mij dit jaar ook bij KiKi aan stoorde: jongen praat gewoon nederlands
Oh nee zeker niet! Dat is ieder voor zich en ik oordeel over niemand die hier tijd heeft doorgebracht ! Denkt dat we allemaal zelf wel kunnen beoordelen of we en hoeveel tijd we hier hebben doorgebracht 😂vind het heel mooi dat de laatste dag ineens iedereen op het puntje van de stoel zit/zatquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik probeer die vraag maar te negeren. Wilde positief afsluiten,
en ga hier zeker geen verantwoording afleggen over m'n baan.
En gelukkig hebben we allemaal wel een leven, en was het uiteraard slechts voor m'n gevoel dat ik zeeën van tijd over heb
dat dusquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt zelfde bij Keanu idd. Vond het in het huis vaak een best puur en leuk joch, maar dat hele stoere houdinkje daarbuiten nu. Beetje zelfde als Lindsey. Yo yooooooo. En dat zeg ik als (goede, positieve, normale) hiphopliefhebber.
Wat een misselijk wijf. Mattie heeft een kogel ontweken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Die valse Faisel is ook live, deborah gaat matti 'verrassen' zoals ik het begrijp, niemand mag weten dat ze komt...
Dat meen je niet. Die lui zijn zo toxic.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Die valse Faisel is ook live, deborah gaat matti 'verrassen' zoals ik het begrijp, niemand mag weten dat ze komt...
Snap niet dat het ooit een koppel geworden is.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een misselijk wijf. Mattie heeft een kogel ontweken.
Twee wat camera geile mensen, en Mattie blijk iets populairder te zijn dan zij. Dat steekt blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Snap niet dat het ooit een koppel geworden is.
Alles voor de likes, al is het wel een backfirequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef Willewa het volgende:
Dan ben je echt ziek hoor. 3 maand afgesloten geweest, we weten inmiddels allemaal wat het met de bewoners doet en hoe de shock is als ze buiten komen, al die prikkels. Staan je sensa ex en die sensalijer ineens voor je bakkes voor sensa.
Hoop dat mattie klaar met haar isquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee wat camera geile mensen, en Mattie blijk iets populairder te zijn dan zij. Dat steekt blijkbaar.
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:20 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Matti in haar ogen in godsnaam gedaan though? Ik snap echt NIETS van deze sensa en dramaqueens.
Hij wil niet voor niets een buikwandcorrectie. Hij kan het prijzengeld goed gebruiken!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij IS 55 kilo afgevallen VOOR bb. Is ook heel vaak gezegd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |