SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze tt had ik niet
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Welke had jij dan?quote:![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef devzero het volgende:
En hierbij verklaar ik... weekend![]()
tijd om naar huis te gaan en vanavond naar een concertMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:12 schreef devzero het volgende:
En hierbij verklaar ik... weekend![]()
tijd om naar huis te gaan en vanavond naar een concert
When I'm out walking
I strut my stuff
And I'm so strung out
I'm high as a kite
I just might stop to check you out![]()
![]()
Gekke GerritThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij wil te graag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welkom in het verre oostenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 918 / +231 / +296 / 2581 / 2746
2. KillemWieft / 251 / +83 / +73 / 52 / 93
3. Dr.Mikey / 161 / +55 / +18 / 89 / 132
4. Moeraskat / 127 / +52 / +34 / 185 / 230
5. hemarookworst / 106 / +23 / +18 / 191 / 251
6. Lovely / 81 / +21 / +43 / 729 / 838
7. sp3c / 75 / +0 / +41 / 28 / 48
8. _UserName_ / 65 / +1 / +53 / 129 / 162
9. greysbones / 60 / +19 / +0 / 401 / 436
10. gebrokenglas / 56 / +6 / +31 / 431 / 509
11. Sally / 56 / +36 / +0 / 25 / 42
12. Bally-b / 49 / +33 / +0 / 24 / 33
13. StevenHyde / 48 / +13 / +4 / 280 / 354
14. aeque / 47 / +0 / +0 / 140 / 173
15. Grotetijd / 46 / +17 / +25 / 45 / 59
16. ieniminimuis / 44 / +3 / +25 / 97 / 116
17. Shii / 39 / +1 / +2 / 101 / 135
18. Fogel / 39 / +17 / +3 / 161 / 212
19. devzero / 38 / +3 / +4 / 68 / 87
20. HappyCharly / 37 / +19 / +13 / 139 / 170SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
TooorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had vrijdagavond als ttquote:
Van plek 17 naar plek 6
Over een half uur naar bedLet's take the long way home, love is burning slowly
Goed gebolkt toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Volgende tt dan maar, als je hem weer gevonden hebtquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Het was op bepaalde momenten wat rustigerquote:
Ja misschien morgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgende tt dan maar, als je hem weer gevonden hebt![]()
Kaasschaafquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan is het zaterdagquote:
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo, koffer is weer ingepakt
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Krijg beetje moeder van jantje smit vibe toen yolanthe de hele keuken inventaris had meegenomen en ze dat ging opsommenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat kan korter.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Krijg beetje moeder van jantje smit vibe toen yolanthe de hele inventaris had meegenomen en ze dat ging opsommen
ALLES IS WEG![]()
Ohquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Krijg beetje moeder van jantje smit vibe toen yolanthe de hele keuken inventaris had meegenomen en ze dat ging opsommenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lievquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
ik gunde je meer puntjes maar helaas .....Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
heb je al bericht van kitten dat ze veilig op kamp is aangekomen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen bericht is goed bericht
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook datquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
Nee ze gaan niet alle ouders bellen met een updatequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
hadden jullie dat wel afgesproken?
of "geen nieuws is goed nieuws" ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is vast wel goed.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet alle ouders bellen met een update
Geen bericht lijkt me goed bericht.![]()
ik bedoelde van haar naar jou, met haar eigen foonquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet alle ouders bellen met een update
maar die heeft ze misschien niet #10 jaar![]()
![]()
Siquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is vast wel goed.
Geen bericht lijkt me goed bericht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die heeft ze niet nee en die mag niet meequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoelde van haar naar jou, met haar eigen foon
maar die heeft ze misschien niet #10 jaar
Er is weer zo een nieuw Nederlandsoorworm liedje dat ze aan het opdringen zijn via de radio en sociale media.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen idee, ik hoor zulke dingen zelden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is weer zo een nieuw Nederlandsoorworm liedje dat ze aan het opdringen zijn via de radio en sociale media.
ik lees het hier![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met een Maserati en een huis op Bali.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor zulke dingen zelden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Luister tegenwoordig nog weinig radio. Was echt groot 3fm liefhebber een jaar of 20 tot 10 jaar terug. Nu nog alleen soms op de tv als achtergrond, maar geen favoriete zender meer en ook geen oorworm dus.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het zal allemaal welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met een Maserati en een huis op Bali.![]()
Komt heel vaak op de radio en tiktok voorbij.
De nieuwe engelbewaarder.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zegt me nog steeds niks; heerlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt heel vaak op de radio en tiktok voorbij.
De nieuwe engelbewaarder.![]()
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wie en wie?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?![]()
Haha ik ook. Met algoritme op youtube shorts is ook nog goed, want ben t daar niet tegengekomen deze dagen. Verder weinig tot niet op social media.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zeker welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?![]()
Dan zit je voor deze plaat ook wel veilig.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ALS ik het al zou zien aangekondigd zou ik er nog niet op klikken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik ook. Met algoritme op youtube shorts is ook nog goed, want ben t daar niet tegengekomen deze dagen. Verder weinig tot niet op social media.
tiktokkie ben ik ook niet
dus het zal allemaal wel![]()
zal niet op KINK gedraaid wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zit je voor deze plaat ook wel veilig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal allemaal welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
ALS ik het al zou zien aangekondigd zou ik er nog niet op klikken.
tiktokkie ben ik ook niet
dus het zal allemaal wel![]()
![]()
Dat je engelbewaarder hebt kunnen ontlopen vindt ik wel knap werd je echt mee doodgegooid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar komt alleen de hamsterdance voorbijquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zolang ze niet langskomen op AH.Fm vind ik het prima![]()
Ken je ah.fm niet?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar komt alleen de hamsterdance voorbijUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
geen idee wat jij allemaal kijkt en luistert .....quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat je engelbewaarder hebt kunnen ontlopen vindt ik wel knap werd je echt mee doodgegooid.![]()
Dacht alquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Natuurlijk welMaar met die afkorting kon deze verwijzing niet uitblijven
Uw ADH vitamine Worst
Zag Lange in de titel staan en was ff bang voor lange zwans. Maar dit is een prima deuntjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja laat die swans maar lekker wegblijvenquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
Zag Lange in de titel staan en was ff bang voor lange zwans. Maar dit is een prima deuntje![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit liedje wel lekker. Vooral lieve tekst van dat meisje. Heerlijk kinderlijk en lief
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Welke style is dit?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit liedje wel lekker. Vooral lieve tekst van dat meisje. Heerlijk kinderlijk en lief![]()
Elektro, maar welke substroming hiervan weet ik niet. Ben liefhebber van elektro, maar niet va welke stromingen eronder vallen. Iets raakt me of raakt me niet.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dit is wel iets specifieks... chill, maar wel weer uptempo. Klinkt wel goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Elektro, maar welke substroming hiervan weet ik niet. Ben liefhebber van elektro, maar niet va welke stromingen eronder vallen. Iets raakt me of raakt me niet.![]()
![]()
Is wel het enige nummer van deze artiest die ik in mijn playlist heb staan. Staat idd in mijn hardloop lijstje vanwege tempo erin ja. Leuk dat je t kunt waarderen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dit is wel iets specifieks... chill, maar wel weer uptempo. Klinkt wel goedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een Nederlandse Amerikaanquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:28 schreef StevenHyde het volgende:
Van forn naar achter van links naar reechts van forn naar achter![]()
![]()
Gloeiende gloeiende kop wel hier. Om 14u vrij genomen om lekker terras te hangen. Tipsy en gloeiende kop. Heerlijk vandaag
Oh hoi ook
Lach met een schone bips![]()
Hey babequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gloeiende gloeiende kop wel hier. Om 14u vrij genomen om lekker terras te hangen. Tipsy en gloeiende kop. Heerlijk vandaag
Oh hoi ook![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh hoi ook![]()
![]()
Pas als jij bij me bent...quote:
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas als jij bij me bent...
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..![]()
![]()
Dan kom ik eraan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas als jij bij me bent...
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..
Oh geef je ook licht in het donker?![]()
![]()
Goed gedaan. Dat is je vrije uren mooi besteedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh hoi ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kom ik eraan.
Oh geef je ook licht in het donker?Lach met een schone bips![]()
Oh geniet van je euforiequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik mag tutoyeren.... Godver dat ik dat nog goed typte![]()
En morgen niet klagen over hoofdpijn enzulks.![]()
![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.![]()
![]()
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lampquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ZEG! Hou je bloeiertje voor je. We zijn geen koppeltje ofzo. Dit is puur Disco shit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lampLach met een schone bips![]()
Discodipper gespotquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG! Hou je bloeiertje voor je. We zijn geen koppeltje ofzo. Dit is puur Disco shit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee das Jussie, ik ben dan weer de saus. The winner takes it all. Eerlijk is eerlijk. Maar ooit zal ik hier winnen.quote:Lach met een schone bips![]()
Hoezo VOEL jij dat?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lamp![]()
Verbaasde mezelf ook een beetje, hele middag bier en nu nog een biertje thuis.quote:Lach met een schone bips![]()
Heerlijk HELDER?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verbaasde mezelf ook een beetje, hele middag bier en nu nog een biertje thuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang maar geen Heineken isquote:Behalve op Schiphol dan, daar heb je geen keus
Je had het over bier, niet over pilsquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang maar geen Heineken isBehalve op Schiphol dan, daar heb je geen keus
![]()
![]()
Zo jij gaat ook uit mijn erfenis...quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
haha zag net iemand op youtiube pizza met ananas eten en dat ook benoemen
jammieLach met een schone bips![]()
oh nu niet meer goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo jij gaat ook uit mijn erfenis...Trust nobody![]()
Iemand wordt overmoedigquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal eens jou in een ananas pozza duwen![]()
Dat wil je nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal eens jou in een ananas pozza duwenUw ADH vitamine Worst
Maar was wel lekker vandaag toch? Heb hele middag op terras gehangen met collega. Geen jas nodig, was lekker.quote:Lach met een schone bips![]()
jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar was wel lekker vandaag toch? Heb hele middag op terras gehangen met collega. Geen jas nodig, was lekker.Trust nobody![]()
Immerquote:I'm surrounded by morons!
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertentiesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekker
ik zie nu de koekjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Scherp, ik voel niks. Ik dacht wat op te merken
Trust nobody![]()
Misschien heb je een NEE NEE stickerquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertentiesUw ADH vitamine Worst
Zou kunnen, geen idee. Heeft Odido dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb je een NEE NEE stickerLach met een schone bips![]()
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie isquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertentiesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon gelijk Danny mailen dat je die advertentie vaker wil zien omdat ie leuk isquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie is
Haha moest hier wel hardop om lachen 🙂quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon gelijk Danny mailen dat je die advertentie vaker wil zien omdat ie leuk isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekkerIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
0.0 Leffe is primaquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.![]()
![]()
![]()
Woop woopI'm surrounded by morons!
Heb nog nooit een leffe 0.0 op. Goede tip, want ben nog weleens de bob en opzoek naar een lekker alcohol vrij biertjequote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreftquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb nog nooit een leffe 0.0 op. Goede tip, want ben nog weleens de bob en opzoek naar een lekker alcohol vrij biertje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mooi, ja ik heb eigenlijk nog nooit lekker alcohol vrij bier op, dus dit maakt erg nieuwsgierig 😉quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreftBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar misschien een gekke vraag, en bedoel deze niet verkeerd hoor. Ik heb ook vaker de 0.0 Radlers geprobeerd en nee die zijn ook niet slecht, maar is meer een soort van frisdrank. Maar een biertje drink je toch vanwege het beetje alcohol wat erbij zit? Alcohol vrij bier vind ik echt een kansloze onderneming in mijn ogen, als ik niet kan drinken pak ik liever water met bubbels en af en toe een cola. De smaak van alcohol vrij biertje komt niet in de buurt van een simpel normaal pilsje. Dan drink ik liever wat anders.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreftLach met een schone bips![]()
Zak rijst is altijd handig tochquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! Laat Amy met rust of ik breek hier de hele online tent af ja!Uw ADH vitamine Worst
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik zal jou eens in een zak rijst douwenquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zak rijst is altijd handig toch
Wel waarquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spitzenqualität, net als @:loveyoulongtime![]()
Ahwquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je zo erg gemist dat ik niet eten, drinken en slapen
Ik ga nu wel slapen![]()
![]()
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Fingerspitzengefühlquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spitzenqualität, net als @:loveyoulongtime
Uw ADH vitamine Worst
Ik ook lieffie, want ben echt bezopen..... Ik mis kree om het te verbloemen.quote:Lach met een schone bips![]()
Heb je Brand gedronken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hele gezicht brand nog na van de zon... Voel me een gloeilamp.Uw ADH vitamine Worst
Ja ik snap je maar soms mag je geen alcohol omdat je een bestuurder bent of iets anders en dan is een alcohol vrij (goed) biertje wel welkom. De hele avond cola drinken is ook niet echt fijn, (zoetigheid). Ik weet nog dat alcohol vrij bier wat in de markt kwam (na het bukler gedoe) en het zat ook in de drankenautomaat op mijn werk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar misschien een gekke vraag, en bedoel deze niet verkeerd hoor. Ik heb ook vaker de 0.0 Radlers geprobeerd en nee die zijn ook niet slecht, maar is meer een soort van frisdrank. Maar een biertje drink je toch vanwege het beetje alcohol wat erbij zit? Alcohol vrij bier vind ik echt een kansloze onderneming in mijn ogen, als ik niet kan drinken pak ik liever water met bubbels en af en toe een cola. De smaak van alcohol vrij biertje komt niet in de buurt van een simpel normaal pilsje. Dan drink ik liever wat anders.
Niemand kocht het, ik ook niet (wel geprobeerd) maar je gaat toch niet met bier op je werk zitten ook al is het vrij van alcohol. Heeft ook niet lang geduurd. Maar je kan wel met een biertje zonder consequenties op een feestje staan.Iedereen is een kutlultrut
Ik vond Yolanthe maar een suf wijf, maar toen ik dit zag was ik meteen fan van haar.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, persoonlijk heb ik geen probleem met water drinken of cola of fanta of whatever. Maar alcoholvrij bier? Het smaakt gewoon niet voor mij persoonlijk dan. Maar degenen die het wel prima vinden lekker toch? Ik snap het gewoon zelf niet, smaakt kutter dan je van bier gewend bent, dus drink ik liever water of frisdrankquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap je maar soms mag je geen alcohol omdat je een bestuurder bent of iets anders en dan is een alcohol vrij (goed) biertje wel welkom. De hele avond cola drinken is ook niet echt fijn, (zoetigheid). Ik weet nog dat alcohol vrij bier wat in de markt kwam (na het bukler gedoe) en het zat ook in de drankenautomaat op mijn werk.
Niemand kocht het, ik ook niet (wel geprobeerd) maar je gaat toch niet met bier op je werk zitten ook al is het vrij van alcohol. Heeft ook niet lang geduurd. Maar je kan wel met een biertje zonder consequenties op een feestje staan.
Die zit vast in het vliegtuigquote:
Turkse Chick film is ook wel een Yolanthe aanrader wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond Yolanthe maar een suf wijf, maar toen ik dit zag was ik meteen fan van haar.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Turkse Chick film is ook wel een Yolanthe aanrader wel.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou ja die Leffe was echt een verrassend cadeautje. En ik heb dat ook opengemaakt vroeg in de middag dat je niet aan de alcohol wil maar ik zat lekker op balkon in de zon en dacht nou wat let me. Biertje erbijquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk heb ik geen probleem met water drinken of cola of fanta of whatever. Maar alcoholvrij bier? Het smaakt gewoon niet voor mij persoonlijk dan. Maar degenen die het wel prima vinden lekker toch? Ik snap het gewoon zelf niet, smaakt kutter dan je van bier gewend bent, dus drink ik liever water of frisdrank
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: