Ook datquote:
Correctquote:
Nee ze gaan niet alle ouders bellen met een updatequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
hadden jullie dat wel afgesproken?
of "geen nieuws is goed nieuws" ?
Het is vast wel goed.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet alle ouders bellen met een update
ik bedoelde van haar naar jou, met haar eigen foonquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ze gaan niet alle ouders bellen met een update
Siquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is vast wel goed.
Geen bericht lijkt me goed bericht.
Die heeft ze niet nee en die mag niet meequote:Op vrijdag 4 april 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
ik bedoelde van haar naar jou, met haar eigen foon
maar die heeft ze misschien niet #10 jaar
geen idee, ik hoor zulke dingen zelden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is weer zo een nieuw Nederlandsoorworm liedje dat ze aan het opdringen zijn via de radio en sociale media.
Iets met een Maserati en een huis op Bali.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor zulke dingen zelden.
het zal allemaal welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met een Maserati en een huis op Bali.
zegt me nog steeds niks; heerlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt heel vaak op de radio en tiktok voorbij.
De nieuwe engelbewaarder.
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?quote:
wie en wie?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?
Haha ik ook. Met algoritme op youtube shorts is ook nog goed, want ben t daar niet tegengekomen deze dagen. Verder weinig tot niet op social media.quote:
Zeker welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?
Dan zit je voor deze plaat ook wel veilig.quote:
ALS ik het al zou zien aangekondigd zou ik er nog niet op klikken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik ook. Met algoritme op youtube shorts is ook nog goed, want ben t daar niet tegengekomen deze dagen. Verder weinig tot niet op social media.
zal niet op KINK gedraaid wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zit je voor deze plaat ook wel veilig.
Het zal allemaal welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
ALS ik het al zou zien aangekondigd zou ik er nog niet op klikken.
tiktokkie ben ik ook niet
dus het zal allemaal wel
Daar komt alleen de hamsterdance voorbijquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zolang ze niet langskomen op AH.Fm vind ik het prima
Ken je ah.fm niet?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar komt alleen de hamsterdance voorbij
geen idee wat jij allemaal kijkt en luistert .....quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat je engelbewaarder hebt kunnen ontlopen vindt ik wel knap werd je echt mee doodgegooid.
Dacht alquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Natuurlijk welMaar met die afkorting kon deze verwijzing niet uitblijven
Ja laat die swans maar lekker wegblijvenquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
Zag Lange in de titel staan en was ff bang voor lange zwans. Maar dit is een prima deuntje
Welke style is dit?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind dit liedje wel lekker. Vooral lieve tekst van dat meisje. Heerlijk kinderlijk en lief
Elektro, maar welke substroming hiervan weet ik niet. Ben liefhebber van elektro, maar niet va welke stromingen eronder vallen. Iets raakt me of raakt me niet.quote:
Ja dit is wel iets specifieks... chill, maar wel weer uptempo. Klinkt wel goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Elektro, maar welke substroming hiervan weet ik niet. Ben liefhebber van elektro, maar niet va welke stromingen eronder vallen. Iets raakt me of raakt me niet.
Is wel het enige nummer van deze artiest die ik in mijn playlist heb staan. Staat idd in mijn hardloop lijstje vanwege tempo erin ja. Leuk dat je t kunt waarderen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dit is wel iets specifieks... chill, maar wel weer uptempo. Klinkt wel goed
Een Nederlandse Amerikaanquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:28 schreef StevenHyde het volgende:
Van forn naar achter van links naar reechts van forn naar achter
Hey babequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gloeiende gloeiende kop wel hier. Om 14u vrij genomen om lekker terras te hangen. Tipsy en gloeiende kop. Heerlijk vandaag
Oh hoi ook
quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gloeiende gloeiende kop wel hier. Om 14u vrij genomen om lekker terras te hangen. Tipsy en gloeiende kop. Heerlijk vandaag
Oh hoi ook
Pas als jij bij me bent...quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas als jij bij me bent...
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..
Dan kom ik eraan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas als jij bij me bent...
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..
Goed gedaan. Dat is je vrije uren mooi besteedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh hoi ook
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kom ik eraan.
Oh geef je ook licht in het donker?
Oh geniet van je euforiequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik mag tutoyeren.... Godver dat ik dat nog goed typte
Deze man hequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lampquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.
ZEG! Hou je bloeiertje voor je. We zijn geen koppeltje ofzo. Dit is puur Disco shit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lamp
Discodipper gespotquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG! Hou je bloeiertje voor je. We zijn geen koppeltje ofzo. Dit is puur Disco shit.
Nee das Jussie, ik ben dan weer de saus. The winner takes it all. Eerlijk is eerlijk. Maar ooit zal ik hier winnen.quote:
Hoezo VOEL jij dat?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lamp
Verbaasde mezelf ook een beetje, hele middag bier en nu nog een biertje thuis.quote:
Heerlijk HELDER?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verbaasde mezelf ook een beetje, hele middag bier en nu nog een biertje thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |