Pas als jij bij me bent...quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas als jij bij me bent...
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..
Dan kom ik eraan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas als jij bij me bent...
Maar denk morgen beetje kreeft facelook wel..
Goed gedaan. Dat is je vrije uren mooi besteedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gloeiende gloeiende kop wel hier. Om 14u vrij genomen om lekker terras te hangen. Tipsy en gloeiende kop. Heerlijk vandaag
Oh hoi ook
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kom ik eraan.
Oh geef je ook licht in het donker?
Oh geniet van je euforiequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik mag tutoyeren.... Godver dat ik dat nog goed typte
Deze man hequote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lampquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LED lamp op batterij ingeslikt en anaal ingebracht speciaal voor jou.
ZEG! Hou je bloeiertje voor je. We zijn geen koppeltje ofzo. Dit is puur Disco shit.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lamp
Discodipper gespotquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG! Hou je bloeiertje voor je. We zijn geen koppeltje ofzo. Dit is puur Disco shit.
Nee das Jussie, ik ben dan weer de saus. The winner takes it all. Eerlijk is eerlijk. Maar ooit zal ik hier winnen.quote:
Hoezo VOEL jij dat?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel wat opbloeien. En het is geen anale led lamp
Verbaasde mezelf ook een beetje, hele middag bier en nu nog een biertje thuis.quote:
Heerlijk HELDER?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verbaasde mezelf ook een beetje, hele middag bier en nu nog een biertje thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |