geen idee, ik hoor zulke dingen zelden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is weer zo een nieuw Nederlandsoorworm liedje dat ze aan het opdringen zijn via de radio en sociale media.
Iets met een Maserati en een huis op Bali.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor zulke dingen zelden.
het zal allemaal welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met een Maserati en een huis op Bali.
zegt me nog steeds niks; heerlijkquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt heel vaak op de radio en tiktok voorbij.
De nieuwe engelbewaarder.
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?quote:
wie en wie?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?
Haha ik ook. Met algoritme op youtube shorts is ook nog goed, want ben t daar niet tegengekomen deze dagen. Verder weinig tot niet op social media.quote:
Zeker welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook engelbewaarder en roxy dekker kunnen ontlopen de afgelopen jaren?
Dan zit je voor deze plaat ook wel veilig.quote:
ALS ik het al zou zien aangekondigd zou ik er nog niet op klikken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik ook. Met algoritme op youtube shorts is ook nog goed, want ben t daar niet tegengekomen deze dagen. Verder weinig tot niet op social media.
zal niet op KINK gedraaid wordenquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan zit je voor deze plaat ook wel veilig.
Het zal allemaal welquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
ALS ik het al zou zien aangekondigd zou ik er nog niet op klikken.
tiktokkie ben ik ook niet
dus het zal allemaal wel
Daar komt alleen de hamsterdance voorbijquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zolang ze niet langskomen op AH.Fm vind ik het prima
Ken je ah.fm niet?quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar komt alleen de hamsterdance voorbij
geen idee wat jij allemaal kijkt en luistert .....quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat je engelbewaarder hebt kunnen ontlopen vindt ik wel knap werd je echt mee doodgegooid.
Dacht alquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Natuurlijk welMaar met die afkorting kon deze verwijzing niet uitblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |