Je had het over bier, niet over pilsquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang maar geen Heineken isBehalve op Schiphol dan, daar heb je geen keus
Zo jij gaat ook uit mijn erfenis...quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
haha zag net iemand op youtiube pizza met ananas eten en dat ook benoemen
jammie
oh nu niet meer goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo jij gaat ook uit mijn erfenis...
Iemand wordt overmoedigquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal eens jou in een ananas pozza duwen
Dat wil je nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal eens jou in een ananas pozza duwen
Maar was wel lekker vandaag toch? Heb hele middag op terras gehangen met collega. Geen jas nodig, was lekker.quote:
jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar was wel lekker vandaag toch? Heb hele middag op terras gehangen met collega. Geen jas nodig, was lekker.
Immerquote:
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertentiesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekker
ik zie nu de koekjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Scherp, ik voel niks. Ik dacht wat op te merken
Misschien heb je een NEE NEE stickerquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertenties
Zou kunnen, geen idee. Heeft Odido dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb je een NEE NEE sticker
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie isquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertenties
Gewoon gelijk Danny mailen dat je die advertentie vaker wil zien omdat ie leuk isquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie is
Haha moest hier wel hardop om lachen 🙂quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon gelijk Danny mailen dat je die advertentie vaker wil zien omdat ie leuk is
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekker
0.0 Leffe is primaquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.
Heb nog nooit een leffe 0.0 op. Goede tip, want ben nog weleens de bob en opzoek naar een lekker alcohol vrij biertjequote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreftquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb nog nooit een leffe 0.0 op. Goede tip, want ben nog weleens de bob en opzoek naar een lekker alcohol vrij biertje
ALLESSIEquote:
Mooi, ja ik heb eigenlijk nog nooit lekker alcohol vrij bier op, dus dit maakt erg nieuwsgierig 😉quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreft
Maar misschien een gekke vraag, en bedoel deze niet verkeerd hoor. Ik heb ook vaker de 0.0 Radlers geprobeerd en nee die zijn ook niet slecht, maar is meer een soort van frisdrank. Maar een biertje drink je toch vanwege het beetje alcohol wat erbij zit? Alcohol vrij bier vind ik echt een kansloze onderneming in mijn ogen, als ik niet kan drinken pak ik liever water met bubbels en af en toe een cola. De smaak van alcohol vrij biertje komt niet in de buurt van een simpel normaal pilsje. Dan drink ik liever wat anders.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreft
Zak rijst is altijd handig tochquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! Laat Amy met rust of ik breek hier de hele online tent af ja!
Ik zal jou eens in een zak rijst douwenquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zak rijst is altijd handig toch
Wel waarquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spitzenqualität, net als @:loveyoulongtime![]()
Ahwquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je zo erg gemist dat ik niet eten, drinken en slapen
Fingerspitzengefühlquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spitzenqualität, net als @:loveyoulongtime![]()
Ik ook lieffie, want ben echt bezopen..... Ik mis kree om het te verbloemen.quote:
Heb je Brand gedronken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hele gezicht brand nog na van de zon... Voel me een gloeilamp.
Ja ik snap je maar soms mag je geen alcohol omdat je een bestuurder bent of iets anders en dan is een alcohol vrij (goed) biertje wel welkom. De hele avond cola drinken is ook niet echt fijn, (zoetigheid). Ik weet nog dat alcohol vrij bier wat in de markt kwam (na het bukler gedoe) en het zat ook in de drankenautomaat op mijn werk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar misschien een gekke vraag, en bedoel deze niet verkeerd hoor. Ik heb ook vaker de 0.0 Radlers geprobeerd en nee die zijn ook niet slecht, maar is meer een soort van frisdrank. Maar een biertje drink je toch vanwege het beetje alcohol wat erbij zit? Alcohol vrij bier vind ik echt een kansloze onderneming in mijn ogen, als ik niet kan drinken pak ik liever water met bubbels en af en toe een cola. De smaak van alcohol vrij biertje komt niet in de buurt van een simpel normaal pilsje. Dan drink ik liever wat anders.
Ik vond Yolanthe maar een suf wijf, maar toen ik dit zag was ik meteen fan van haar.quote:
Ja, persoonlijk heb ik geen probleem met water drinken of cola of fanta of whatever. Maar alcoholvrij bier? Het smaakt gewoon niet voor mij persoonlijk dan. Maar degenen die het wel prima vinden lekker toch? Ik snap het gewoon zelf niet, smaakt kutter dan je van bier gewend bent, dus drink ik liever water of frisdrankquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap je maar soms mag je geen alcohol omdat je een bestuurder bent of iets anders en dan is een alcohol vrij (goed) biertje wel welkom. De hele avond cola drinken is ook niet echt fijn, (zoetigheid). Ik weet nog dat alcohol vrij bier wat in de markt kwam (na het bukler gedoe) en het zat ook in de drankenautomaat op mijn werk.
Niemand kocht het, ik ook niet (wel geprobeerd) maar je gaat toch niet met bier op je werk zitten ook al is het vrij van alcohol. Heeft ook niet lang geduurd. Maar je kan wel met een biertje zonder consequenties op een feestje staan.
Die zit vast in het vliegtuigquote:
Turkse Chick film is ook wel een Yolanthe aanrader wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond Yolanthe maar een suf wijf, maar toen ik dit zag was ik meteen fan van haar.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Turkse Chick film is ook wel een Yolanthe aanrader wel.
Nou ja die Leffe was echt een verrassend cadeautje. En ik heb dat ook opengemaakt vroeg in de middag dat je niet aan de alcohol wil maar ik zat lekker op balkon in de zon en dacht nou wat let me. Biertje erbijquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk heb ik geen probleem met water drinken of cola of fanta of whatever. Maar alcoholvrij bier? Het smaakt gewoon niet voor mij persoonlijk dan. Maar degenen die het wel prima vinden lekker toch? Ik snap het gewoon zelf niet, smaakt kutter dan je van bier gewend bent, dus drink ik liever water of frisdrank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |