Je had het over bier, niet over pilsquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang maar geen Heineken isBehalve op Schiphol dan, daar heb je geen keus
Zo jij gaat ook uit mijn erfenis...quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
haha zag net iemand op youtiube pizza met ananas eten en dat ook benoemen
jammie
oh nu niet meer goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo jij gaat ook uit mijn erfenis...
Iemand wordt overmoedigquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal eens jou in een ananas pozza duwen
Dat wil je nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal eens jou in een ananas pozza duwen
Maar was wel lekker vandaag toch? Heb hele middag op terras gehangen met collega. Geen jas nodig, was lekker.quote:
jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar was wel lekker vandaag toch? Heb hele middag op terras gehangen met collega. Geen jas nodig, was lekker.
Immerquote:
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertentiesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekker
ik zie nu de koekjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Scherp, ik voel niks. Ik dacht wat op te merken
Misschien heb je een NEE NEE stickerquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertenties
Zou kunnen, geen idee. Heeft Odido dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb je een NEE NEE sticker
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie isquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |