Immerquote:
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertentiesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekker
ik zie nu de koekjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Scherp, ik voel niks. Ik dacht wat op te merken
Misschien heb je een NEE NEE stickerquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertenties
Zou kunnen, geen idee. Heeft Odido dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heb je een NEE NEE sticker
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie isquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het forum haat mij! Ik krijg nooit advertenties
Gewoon gelijk Danny mailen dat je die advertentie vaker wil zien omdat ie leuk isquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Troost je want dit is de eerste keer dat t een leuke advertentie is
Haha moest hier wel hardop om lachen 🙂quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon gelijk Danny mailen dat je die advertentie vaker wil zien omdat ie leuk is
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.quote:Op vrijdag 4 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik krijg nu hele tijd leffe advertentie in dit topic, lekker
0.0 Leffe is primaquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |