Heb nog nooit een leffe 0.0 op. Goede tip, want ben nog weleens de bob en opzoek naar een lekker alcohol vrij biertjequote:Op zaterdag 5 april 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg een gratis Leffe 0% biertje bij mijn Jumbo bestelling en die was echt lekker, al ga ik liever voor de trippel.
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreftquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb nog nooit een leffe 0.0 op. Goede tip, want ben nog weleens de bob en opzoek naar een lekker alcohol vrij biertje
Mooi, ja ik heb eigenlijk nog nooit lekker alcohol vrij bier op, dus dit maakt erg nieuwsgierig 😉quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreft
Maar misschien een gekke vraag, en bedoel deze niet verkeerd hoor. Ik heb ook vaker de 0.0 Radlers geprobeerd en nee die zijn ook niet slecht, maar is meer een soort van frisdrank. Maar een biertje drink je toch vanwege het beetje alcohol wat erbij zit? Alcohol vrij bier vind ik echt een kansloze onderneming in mijn ogen, als ik niet kan drinken pak ik liever water met bubbels en af en toe een cola. De smaak van alcohol vrij biertje komt niet in de buurt van een simpel normaal pilsje. Dan drink ik liever wat anders.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt goed te doen, en geloof me ik ben wat kritisch wat bier betreft
Zak rijst is altijd handig tochquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! Laat Amy met rust of ik breek hier de hele online tent af ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |