Ik denk niet dat hij écht ergens mee zit, hij neemt afscheid op zijn manier, geniet na en ik denk ook dat hij Jolien ontwijkt, ze dringt zich zo aan hem op en wil er niets van zeggen. Zoekt nu ook steeds meer Sharice opquote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij écht ergens mee zit, hij neemt afscheid op zijn manier, geniet na en ik denk ook dat hij Jolien ontwijkt, ze dringt zich zo aan hem op en wil er niets van zeggen. Zoekt nu ook steeds meer Sharice op
Denk ook dat Mattie veel onverschilliger over komt dan hij is, je ziet hem veel nadenkenquote:Op woensdag 2 april 2025 23:52 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Ze kunnen ook overal iets achter zoeken (Jolien en Sharice bedoel ik)
Nou ik denk toch echt anders over hem hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ook dat Mattie veel onverschilliger over komt dan hij is, je ziet hem veel nadenken
Je bedoelt dat Jolien en Sharice het wel goed zien?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ook dat Mattie veel onverschilliger over komt dan hij is, je ziet hem veel nadenken
Trekt ze het zichzelf zo aan? Of is er iets anders?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:55 schreef engine het volgende:
Jordy probeert Jolien een beetje te troosten.
Nou ik denk toch echt anders over hem hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Yep open en transperant zijnquote:
Ze trekt het zichzelf zo aan.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:57 schreef Ynti het volgende:
[..]
Trekt ze het zichzelf zo aan? Of is er iets anders?
(Mijn stream is bij Matti en Sharice)
Nee ik bedoel dat Mattie het gedrag van Jolien mssn niet wil benoemen, dat het hem toch stoort en haar daarom een beetje uit de weg gaat. Mssn vanwege de camera's of om haar niet te kwetsen. Geen idee, maar hij zit de laatste dagen ook vaak alleen met zijn eigen gedachten (in de avond) Maar niemand weet wat wat er in zijn hoofd omgaat, hij spreekt zich weinig uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:55 schreef Ynti het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Jolien en Sharice het wel goed zien?
Dat er wel iets is?
Matti praat nu weer met Sharice, dat zal Jolien niet leuk vinden
Mee eens. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Mattie het gedrag van Jolien mssn niet wil benoemen, dat het hem toch stoort en haar daarom een beetje uit de weg gaat. Mssn vanwege de camera's of om haar niet te kwetsen. Geen idee, maar hij zit de laatste dagen ook vaak alleen met zijn eigen gedachten (in de avond) Maar niemand weet wat wat er in zijn hoofd omgaat, hij spreekt zich weinig uit.
[..]
Yep open en transperant zijnquote:
En ook daar is die dankbaar voorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:58 schreef Folies het volgende:
Heel lief van hem. Maar stel nou he (de droom van menig CoSser haha) dat Jordy morgen eruit moet, dan heeft hij zijn laatste avond uren naar bakvisgejank moeten luisteren en goeie raad geven.
Vrienden steunen mekaar!quote:Op donderdag 3 april 2025 00:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij is dankbaar om naar dit te luisteren? Nu zo een dag voor iemand eruit moet??
Het kan zomaar zijn laatste avond zijn!quote:Op donderdag 3 april 2025 00:05 schreef latevogel het volgende:
[..]
Vrienden steunen mekaar!
Bieden fluisterd oor
Geven advies
Niks mis mee
quote:Op donderdag 3 april 2025 00:07 schreef Folies het volgende:
Ze heeft de Kikibroek aan, ineens begrijp ik het.
Dat heeft Mattie wel verteld en ook dat hij zelf weinig energie in vriendschappen steekt, waardoor het verwaterdquote:Op donderdag 3 april 2025 00:06 schreef Ynti het volgende:
Zou Jordy daar gelijk in hebben?
Zou Matti echt geen echte vrienden hebben?
Eens en dat kost haar de kop. Denken dat je met je uiterlijk en charmes overal mee weg komt. Een romance beginnen voor de kijkers. En de kringspier affaire er bovenop.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:00 schreef Folies het volgende:
Echt drama zij hoor, jaloers gedrag en alle aandacht van de mannen wil. Zie mij, zie mij!
Zijn Matt zijn eigen woordenquote:Op donderdag 3 april 2025 00:06 schreef Ynti het volgende:
Zou Jordy daar gelijk in hebben?
Zou Matti echt geen echte vrienden hebben?
quote:Op donderdag 3 april 2025 00:10 schreef kater1 het volgende:
Volgt iemand gesprek Mattie Sharice? Mattie heeft het nu over zijn moeder heeft hem echt geraakt. Sharice over David S. en Axel. was ze ook zo blij mee. blalabla chocoladevla
quote:Op donderdag 3 april 2025 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat heeft Mattie wel verteld en ook dat hij zelf weinig energie in vriendschappen steekt, waardoor het verwaterd
Dat heb ik nooit meegekregen.quote:
Matt moet Jolien maar eens goed de waarheid zeggen!!quote:Op donderdag 3 april 2025 00:09 schreef engine het volgende:
Jolien moet Matthie maar eens goed de waarheid gaan zeggen
Nou bij andere programma's keek Matt daar ook niet naar hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 00:11 schreef Folies het volgende:
Misschien moet Mattheus haar eens goed duidelijk maken dat ze niet zo aan hem moet hangen. Hij heeft/had nota bene een vriendin thuis. Hoe goed of slecht die relatie ook is, daar zou zij weleens rekening mee mogen houden i.p.v altijd maar haar gevoel op de voorste rij te plaatsen.
Ik ben off topic maarquote:Op donderdag 3 april 2025 00:12 schreef odie22 het volgende:
ben bang dat ik vrijdagavond richting amsterdam moet
😁🤭🤣quote:Op donderdag 3 april 2025 00:12 schreef odie22 het volgende:
Eens, maar Mattie ook niet, die ging mee met het slecht praten van Sharice over Jordy. Gaf haar steeds gelijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:14 schreef Ynti het volgende:
[..]
Off topic
De polls laten dat wel zien. Maar ik vind dat Sharice vandaag niet heel positief in de uitzending te zien was
Je kan dat niet vergelijken natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
Nou bij andere programma's keek Matt daar ook niet naar hoor
Wat let je?quote:Op donderdag 3 april 2025 00:16 schreef odie22 het volgende:
hallo, wat een gezeik dit, moet ook een keer naar bed hoor
Klopt. Matti ook niet. Ik ben er niet van overtuigd dat Jolien weg gaat. Het kan net zo goed een van de anderen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar Mattie ook niet, die ging mee met het slecht praten van Sharice over Jordy. Gaf haar steeds gelijk.
Morgen gewoon een uurtje later opstaanquote:Op donderdag 3 april 2025 00:16 schreef odie22 het volgende:
dit lijkt me beterquote:Op donderdag 3 april 2025 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Morgen gewoon een uurtje later opstaan
Nee want ben al lang klaar met EN ik... En Ik blablaquote:Op donderdag 3 april 2025 00:10 schreef kater1 het volgende:
Volgt iemand gesprek Mattie Sharice? Mattie heeft het nu over zijn moeder heeft hem echt geraakt. Sharice over David S. en Axel. was ze ook zo blij mee. blalabla chocoladevla
Dat zegt ze tegen bijna iedereen daar. maar het gaat haar vooral om haar. Zie mij, hoor mij.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:16 schreef kater1 het volgende:
Jolien zei hem toen dat hij in haar ook een vriendin had die hij altijd kon vertrouwen.
Misschien neemt iemand alles op?quote:Op donderdag 3 april 2025 00:16 schreef odie22 het volgende:
Zou me niet verbazenquote:Op donderdag 3 april 2025 00:17 schreef Ynti het volgende:
[..]
Klopt. Matti ook niet. Ik ben er niet van overtuigd dat Jolien weg gaat. Het kan net zo goed een van de anderen zijn.
DGK doet datquote:Op donderdag 3 april 2025 00:18 schreef Ynti het volgende:
[..]
Misschien neemt iemand alles op?
(Hoopvolle gedachte van mijzelf)
Droom lekker Odie, tot morgenquote:Op donderdag 3 april 2025 00:19 schreef odie22 het volgende:
was weer een TOP avond mensen maar moet jullie nu toch echt gaan verlaten, tot morgen![]()
Als je die gezien heb zie je hem nu precies hetzelfde doen en zeggen... In mijn ogen 1groot toneelstukquote:Op donderdag 3 april 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan dat niet vergelijken natuurlijk.
Trusten... Droomzacht😁quote:Op donderdag 3 april 2025 00:19 schreef odie22 het volgende:
was weer een TOP avond mensen maar moet jullie nu toch echt gaan verlaten, tot morgen![]()
Klopt een toneelstuk toen, nu nietquote:Op donderdag 3 april 2025 00:20 schreef latevogel het volgende:
[..]
Als je die gezien heb zie je hem nu precies hetzelfde doen en zeggen... In mijn ogen 1groot toneelstuk
Sharice is best een goed persoon, Mattie ook zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:24 schreef kater1 het volgende:
Mattie is helemaal into Sharice. Zucht. Die jongen is gewoon de eeuwige pleaser.
Ik denk dat Matt ook gewoon vriendschap wil en dat ze hem niet zo moet claimen...logisch dat hij haar ontwijkt.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch vind ik Jordy en Jolien wel leuk samen, omdat ze niets van hem moet, behalve zijn vriendschap en dat vind ik dan wel weer mooi. Bij Mattie vertoont ze heel ander gedrag, flirterig.
En we kunnen het op dit late tijdstip ook gewoon benoemen zonder gedoe.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:26 schreef Folies het volgende:
Mooi wel hoe wij hier allemaal een ander idee hebben over die mensen.
Sharice heeft hele nare kanten laten zien en gezegd. De periode dat ze aan Milena vastgekleefd zat kan ik niet vergeten.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Sharice is best een goed persoon, Mattie ook zie het probleem niet zo.
Ik kan het wel vergeten, ik vond haar ronduit irritant als plakstift van Milena. Ze werd geleefd door Milena en was wat verkikkerd op haar. Haar persoonlijkheid kwam pas naar boven toen die heks weg was.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice heeft hele nare kanten laten zien en gezegd. De periode dat ze aan Milena vastgekleefd zat kan ik niet vergeten.
Zeker! Ook nog vandaag in de uitzending, toen ze met Axel en David het bingospel speelde. Toen vond ik haar ook weer een trut. Toen ze met hen in gesprek wasquote:Op donderdag 3 april 2025 00:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice heeft hele nare kanten laten zien en gezegd. De periode dat ze aan Milena vastgekleefd zat kan ik niet vergeten.
Op wat voor manier dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 00:33 schreef Ynti het volgende:
[..]
Zeker! Ook nog vandaag in de uitzending, toen ze met Axel en David het bingospel speelde. Toen vond ik haar ook weer een trut. Toen ze met hen in gesprek was
Ja maar dat gemene zit er wel in natuurlijk. Anders kon dt met Milena niet naar boven komen. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ik weet gewoon niet wie ze is. En daarom heb ik moeite met haar.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het wel vergeten, ik vond haar ronduit irritant als plakstift van Milena. Ze werd geleefd door Milena en was wat verkikkerd op haar. Haar persoonlijkheid kwam pas naar boven toen die heks weg was.
Ze werd duidelijk uitgedaagd door Milena om dingen te doen. Milena wist dondersgoed dat Sharice er in mee ging, die was de puppetmaster. Sharice kreeg de volle laag en Milena draaide haar hoofd weg voor de confrontatie.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja maar dat gemene zit er wel in natuurlijk. Anders kon dt met Milena niet naar boven komen. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ik weet gewoon niet wie ze is. En daarom heb ik moeite met haar.
Axel en David vroegen aan haar hoe het met haar ging.quote:
Het is zoals zij dat voelt, en dat is soms plagerig met "ah daar is de vijand" maar ze voelt zich soms ook wel buiten gesloten. Ik denk dat ze dat nog netjes verwoorde.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:47 schreef Ynti het volgende:
[..]
Axel en David vroegen aan haar hoe het met haar ging.
Ja, goed. Het is nog met het kartel jongens.
Ja, is dat nog een beetje vol te houden? (Axel)
Het ene moment beter dan het andere, laten we het daar bij houden.(Sharice)
Ja, snap ik (Axel)
Bah, vond ik stom van haar.
Liefde maakt blindquote:Op donderdag 3 april 2025 00:52 schreef Ynti het volgende:
Milena had zeker haar aandeel.
Maar Sharice liet het ook toe.
Er waren toen nog genoeg anderen in het huis waar ze mee op kon trekken.
Ze blerf zelf bij Milena. In mijn ogen was dat niet nodig geweest.
Top tv. Was toch weer een leuke avond.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:40 schreef Folies het volgende:
Van de andere kant maakt ze er wel goede TV mee. Kan er wel van genieten.
Ik denk dat ze ze gewoon niet aardig vindt. Sowieso Jordy, denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zoals zij dat voelt, en dat is soms plagerig met "ah daar is de vijand" maar ze voelt zich soms ook wel buiten gesloten. Ik denk dat ze dat nog netjes verwoorde.
Ja dat klopt daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind Sharice oprechter dan Jolien.quote:Op donderdag 3 april 2025 01:05 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze gewoon niet aardig vindt. Sowieso Jordy, denk ik.
Ze zegt het vaak plagerig, maar niet altijd.
En dat is misschien ook gewoon menseigen hoor. Je kunt niet iedereen altijd aardig vinden.
En die gesprekken met Matti zijn aardig, maar of ze oprecht zijn, of bij gebrek aan beter? Ik weet niet.
Wauw Matt boven Jordy gaat nog spannend wordenquote:
Zeker.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw Matt boven Jordy gaat nog spannend worden
Jordy doet een melding dat het een mooie dag gaat worden, een stralende blauwe lucht meld hij
Verwachting is dat Jolien vandaag zal moeten vertrekken.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:36 schreef Linnied het volgende:
Mattheus kan zo maar eens gaan winnen.
Je ziet vaak dat de opvallende figuren (jordy, ashley) teveel tegenstanders hebben waardoor die mensen allemaal op een minder opvallend persoon gaan stemmen.
Daardoor kreeg je winnaars als Glenn, Bart..
Oke Salar is dan een uitzondering.
Dit is overigens geen feitenrelaas, maar mijn mening.
Dat vroeg ik mij ook al af, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwachting is dat Jolien vandaag zal moeten vertrekken.
Wat gaat haar achterban daarna stemmen?
Van 3 naar 2 Belgen, en Belgen zijn niet zo gecharmeerd van grote muilen, en Jordy heeft er zo 1.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, geen idee eigenlijk.
Geluid van kletterend water en een fohn vullen mij oren
Matt kreunt van genot dat hij lekker lang kan douchen
Jordy.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwachting is dat Jolien vandaag zal moeten vertrekken.
Wat gaat haar achterban daarna stemmen?
ik heb een beetje hoop dat ze op charise zullen gaan stemmen. Een vrouw als winnaar dit jaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy.
Mattheus laat haar hangen.
Cherice is de concurrentie
We zullen het meemaken, morgen weten we het.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy.
Mattheus laat haar hangen.
Charice is de concurrentie
Ze zou ook van mij mogen winnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb een beetje hoop dat ze op charise zullen gaan stemmen. Een vrouw als winnaar dit jaar.
Ik was ff Nederland/Belgie vergeten.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van 3 naar 2 Belgen, en Belgen zijn niet zo gecharmeerd van grote muilen, en Jordy heeft er zo 1.
Dus zou het zo kunnen zijn dat die stemmen naar Mat en Sharice gaan.
Hij overdrijft weer zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 3 april 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet wel wie vanavond naar huis gaat in een koud huis komt zegt Jordy
Werkelijk alles van mij is hier behalve mijn bank en mijn televisie zegt hij
Eentje waar ik me volledig in kan vindenquote:Op donderdag 3 april 2025 08:36 schreef Linnied het volgende:
Mattheus kan zo maar eens gaan winnen.
Je ziet vaak dat de opvallende figuren (jordy, ashley) teveel tegenstanders hebben waardoor die mensen allemaal op een minder opvallend persoon gaan stemmen.
Daardoor kreeg je winnaars als Glenn, Bart..
Oke Salar is dan een uitzondering.
Dit is overigens geen feitenrelaas, maar mijn mening.
Ja ja.elke dag wel als ze melk en suiker haddenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:11 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze na het vertrek van Axel een keer koffie gezet?
als er niet iemand de hele tijd PLEUR loopt te tetteren valt het minder op hequote:Op donderdag 3 april 2025 09:11 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze na het vertrek van Axel een keer koffie gezet?
Maar wel gelijk hierin. En scheelt jordy zegt het ook tegen hem zelf iets wat matti van de week niet deed.quote:
Nee deed voor hoe matti deed om iets te vertellen tegen haarquote:Op donderdag 3 april 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zag ik Jolien Jordy een kus op zijn wang geven?
nee ze deed voor hoe matti wat wilde fluisterenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zag ik Jolien Jordy een kus op zijn wang geven?
Oh okeequote:Op donderdag 3 april 2025 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee deed voor hoe matti deed om iets te vertellen tegen haar
Mss dat ze ze nu niet heeft...op de foto's als miss en insta is haar haar veel langer. Daar heeft ze ze zeker....want ze had het er wel overquote:Op donderdag 3 april 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil nog steeds weten waar die extentions bij Jolien zitten.
Ik zie ze niet hoor..
ze heeft ze welquote:Op donderdag 3 april 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mss dat ze ze nu niet heeft...op de foto's als miss en insta is haar haar veel langer. Daar heeft ze ze zeker....want ze had het er wel over
In het boudoir had ze een keer een streng extensions die los was gekomenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mss dat ze ze nu niet heeft...op de foto's als miss en insta is haar haar veel langer. Daar heeft ze ze zeker....want ze had het er wel over
Die heeft ervaring he met rls programma's. Dat vind ik juist jammer van hem. Gaat niet vaak een echt diep gesprek aan en ontwijkt dingen. Is wel een aardige gozer maar wat hij zelf al zei kan moeilijk vriendschappen onderhouden. Investeert zelf niet genoeg in mensen begreep ikquote:Op donderdag 3 april 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus is zich het meeste bewust van de camera's en microfoons.
Die wil zich niet in de kaart laten kijken en/of geen verantwoording afleggen.
Hij is wel keurig opgevoed. Dat is wel duidelijk.
( niet dat de anderen niet keurig zijn opgevoed ) Bij Mattheus valt het meer op. Alsof zijn moeder mee kijkt en hij dat weet![]()
neequote:Op donderdag 3 april 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft ervaring he met rls programma's. Dat vind ik juist jammer van hem. Gaat niet vaak een echt diep gesprek aan en ontwijkt dingen. Is wel een aardige gozer maar wat hij zelf al zei kan moeilijk vriendschappen onderhouden. Investeert zelf niet genoeg in mensen begreep ik
Met dank denk aan sharice die zich lekker bezig hield met uren strijken. Was fijne afleiding voor haar.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Matti heeft al zijn kleding wel echt netjes
shirt zijn kreukloos
ik heb Matti voor de strijksessies van Sharice nog niet in gekreukte kleding gezienquote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met dank denk aan sharice die zich lekker bezig hield met uren strijken. Was fijne afleiding voor haar.
Het is een tobber en een dromer, eentje die alles goed wil doen en zo twijfelt dat hij vaak de verkeerde keus maakt....en heeft het nodig om ff alleen met zijn gedachte te zijn.....denk ik hoor.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Mattie het gedrag van Jolien mssn niet wil benoemen, dat het hem toch stoort en haar daarom een beetje uit de weg gaat. Mssn vanwege de camera's of om haar niet te kwetsen. Geen idee, maar hij zit de laatste dagen ook vaak alleen met zijn eigen gedachten (in de avond) Maar niemand weet wat wat er in zijn hoofd omgaat, hij spreekt zich weinig uit.
Ondertussen zou hij dan toch moeten weten dat hij daardoor juist vrienden kwijt raakt. Ik vind het beetje overkomen als gemakzucht. In vrienden moet je investeren dan krijg je het ook terug. Al is het maar 4x per jaar of zo. Ik heb nog vrienden vanaf begin middelbare school. Wonen door hele land maar we bellen regelmatig en zien elkaar 4 a 5x per jaar. Zijn al 55 jaar bevriend in augustus.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
hij vindt het moeilijk zichzelf te geven in een vriendschap
het blijft vaak oppervlakkig
en dat ligt aan hem
omdat hij bang is mensen kwijt te raken
jolien was afgelopen nacht gewoon op zoek naar aandachtquote:Op donderdag 3 april 2025 09:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een tobber en een dromer, eentje die alles goed wil doen en zo twijfelt dat hij vaak de verkeerde keus maakt....en heeft het nodig om ff alleen met zijn gedachte te zijn.....denk ik hoor.
Hij is eentje die het met iedereen goed voor heeft...en erg .sociaal is. Houdt niet van drama en probeert dat ook uit de weg te gaan....
ja want een vader die je op jonge leeftijd laat zitten is vast niet de reden achter ditquote:Op donderdag 3 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ondertussen zou hij dan toch moeten weten dat hij daardoor juist vrienden kwijt raakt. Ik vind het beetje overkomen als gemakzucht. In vrienden moet je investeren dan krijg je het ook terug. Al is het maar 4x per jaar of zo. Ik heb nog vrienden vanaf begin middelbare school. Wonen door hele land maar we bellen regelmatig en zien elkaar 4 a 5x per jaar. Zijn al 55 jaar bevriend in augustus.
Ze heeft toch 10 vingersquote:Op donderdag 3 april 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien hoopt dat ze snel klaar zijn met de koffers (matthie sharice) ze wil zich klaarmaken
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft toch 10 vingers![]()
Goedemorgen Cos
Ja uit friday the 13thquote:Op donderdag 3 april 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
De jongens hebben een papieren masker en de dames een moddermasker
Jordy lijkt nu net uit een jaren 80 horror film te komen..
ik kan er niet opkomen
Jason?
Nog van gisteravond vermoed ik. Ze zal vast nog met mattheus erover gaan praten. En anders wel tegen jordy klagen.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:50 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien is echt sjaggie heb ik het idee. Sharice zegt ik lig naast een vaatwastablet
Jordy versterkt haar gevoel daarin door haar gelijk te gevenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:52 schreef Linnied het volgende:
[..]
Nog van gisteravond vermoed ik. Ze zal vast nog met mattheus erover gaan praten. En anders wel tegen jordy klagen.
Ze kreeg niet de aandacht die ze eiste verwachtte.
het lift muziekje van team poema zou een goede zijnquote:
tis een masker uit een zakjequote:Op donderdag 3 april 2025 09:58 schreef czvt het volgende:
Hebben zij enig idee waarmee ze bezig zijn?
ja als het brandquote:Op donderdag 3 april 2025 10:06 schreef latevogel het volgende:
[..]
Nee moet je in masseren staat erop
Liefquote:Op donderdag 3 april 2025 10:17 schreef Linnied het volgende:
Mattheus bedankt jordy. Voor de leuke tijd samen.
Jordy bedankt mattheus ook.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:23 schreef Linnied het volgende:
Glimt jordy nou zo door dat masker van zonet??
heb je kaartjes??quote:Op donderdag 3 april 2025 00:12 schreef odie22 het volgende:
Zolang je niet met jezelf in discussie gaat zou ik me geen zorgen makenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:26 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
Ik hou even een monoloog hier hoor...
Op 2 nog beeld! Zou op zich een verkapte SL kunnen zijn, jordy die zit in het zonnetjequote:Op donderdag 3 april 2025 10:32 schreef Linnied het volgende:
Jordy met Jolien in gesprek over het masker dat pijn deed.
Jordy gaat weer.
Jolien vraagt of ie buiten gaat zitten. Ja. Jolien komt ook zo.
SL
Run mattie, runquote:Op donderdag 3 april 2025 10:53 schreef mazaru het volgende:
Jolien vindt dat Mattheus wel heel lang samen met Sharice was gisteren
Vind ik niet raarquote:Op donderdag 3 april 2025 10:54 schreef mazaru het volgende:
Jolien vindt het raar dat Mattheus wel met Sharice diepgaande gesprekken heeft maar niet met haar.
[ afbeelding ]
Ik snap Mattheus ook niet. Zeg eens een keer waar het op staat. Zij doet alsof ze met hem getrouwd is.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Run mattie, run
wat een krengetje is die Jolien,
Ze weet ook precies hoe ze het moet doen.....bah.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap Mattheus ook niet. Zeg eens een keer waar het op staat. Zij doet alsof ze met hem getrouwd is.
En nog steeds kan ze niet deduceren dat dat is omdat ze de inhoud van een lijn heeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef Linnied het volgende:
Jezusss
Hij geeft weer aan dat als ie zegt dat er niks is dat dat zo is.
Jolien vind het raar dat hij met haar geen diepgaande gesprekken heeft maar wel met sharice.
Ze vind het raar dat ie ook met sharice over z'n gevoel kan praten.
Ze vind het niet leuk dat hij lang met sharice praat als hij tegen haar zegt dat er niks is.
Stream gaat haar binnen.
Maar conclusie is dat ze weer strontjaloers is
Zuigert is het.. bah, bahquote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weet ook precies hoe ze het moet doen.....bah.
Ze praat hem gewoon zowat een schuldgevoel aan.
Hij had allang duidelijke taal moeten spreken bij haar. Op het botte af anders dringt het niet door.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weet ook precies hoe ze het moet doen.....bah.
Ze praat hem gewoon zowat een schuldgevoel aan.
Het erge is dat ze ook nog Jordy gebruikt om heel dicht bij hem te gaan liggen.....quote:
Dan zal jordy zich wel weer opwerpen als de grote bemiddelaar ( vindt hij machtig interessant volgens mij)quote:Op donderdag 3 april 2025 10:58 schreef Linnied het volgende:
Jolien en jordy gaan de brieven inpakken.
Dat wordt weer roddelen over mattheus vermoed ik
Nee. Van de Vaseline die hij er na op deed. Tegen het branden.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:23 schreef Linnied het volgende:
Glimt jordy nou zo door dat masker van zonet??
quote:Op donderdag 3 april 2025 10:54 schreef mazaru het volgende:
Jolien vindt het raar dat Mattheus wel met Sharice diepgaande gesprekken heeft maar niet met haar.
[ afbeelding ]
Dit dus. Je voelt de opluchting door het scherm heen.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:02 schreef mazaru het volgende:
Je ziet Mattheus ook ontspannen als ze even niet in de buurt is. Hij is alleen nooit lang veilig. Zelfs als hij op de wc zit of zijn tanden aan het poetsen is, dan zit ze voor de deur te wachten.
Dit dus. Je voelt de opluchting door het scherm heen.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:02 schreef mazaru het volgende:
Je ziet Mattheus ook ontspannen als ze even niet in de buurt is. Hij is alleen nooit lang veilig. Zelfs als hij op de wc zit of zijn tanden aan het poetsen is, dan zit ze voor de deur te wachten.
Ik typte letterlijk mee met wat ze zei. En ja. Mijn conclusie is dan dat het ziekelijk jaloers gedrag is.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:03 schreef riri het volgende:
*** Mod Edit*** geven het gesprek van Jolien heel anders weer dan ze op de streams zijn, hoe doorzichtig weer
Mattheus geeft Jolien tegengestelde signalen.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:48 schreef Linnied het volgende:
Ze vragen zich af hoelaat de exit vandaag is.
Jordy wil wel meelopen naar de deur als iemand anders moet vertrekken want hij wil Geraldine even zien in de gameroom.
Jolien zegt dat de exit ook via dagboekkamer kan zijn.
Mattheus zit er zwijgend naast.
Haalt z'n waterfles.
Nu vraagt jolien aan hem wat hij wilde zeggen.
Hij zegt dat ie niks kan zeggen. Dat het positief is en niks ergs.
Jolien vraagt of het belangrijk is dat ze het weet.
Hij zegt dat het haar misschien een beter gevoel zou kunnen geven.
Ze vraagt, alleen mij of jou ook. Hij zegt mijn gevoel zit goed.
Stop hier nu eens een keer mee.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:03 schreef riri het volgende:
*** Mod edit *** Jolien geven het gesprek van Jolien heel anders weer dan ze op de streams zijn, hoe doorzichtig weer
Een ding is zeker, ze komen allemaal thuis of ze op vakantie geweest zijn in een warm en zonnig landquote:Op donderdag 3 april 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy maakt iets te eten. Waar een recept van is.
Hij volgt recept en stond erbijquote:Op donderdag 3 april 2025 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy is iets aan het mixen met de mixer en dat hoort niet volgens de rest..ze roepen hem maar hij reageert niet..
Ja doet hij met brood ook al het met mixer erin bv 1 kilo is en er 300 gram bij moet is het 1.3quote:Op donderdag 3 april 2025 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weegt af met de mixer in de kom...
Dan maar naast Jolien gaan zitten die gelijk weer aan hem moet friemelenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus is aan het jongleren met een bal. De bal valt en hij kapt er mee. Loopt onrustig rond.
Hij wil iets doen maar niet te veel.
Stofzuigen is te veel.
Chocolade bolletjesquote:Op donderdag 3 april 2025 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
Koekjes met krenten...bleeehhh wat worden dat voor koekjes
Is chocolaquote:Op donderdag 3 april 2025 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
Koekjes met krenten...bleeehhh wat worden dat voor koekjes
Oh het zijn geen krenten maar chocolade bolletjes. Aha dat is beterquote:
Wat dacht je van die neusquote:Op donderdag 3 april 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
Het valt me nou pas op wat een enorme oren ze heeft
[ afbeelding ]
Nou..........quote:Op donderdag 3 april 2025 11:36 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nog even en het is de grote boze wolf
Ze is niet lelijk, maar hoe zij ooit Miss België is geworden is mij een raadsel. Dan is de competitie toch wel heel armzalig geweest.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:36 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nog even en het is de grote boze wolf
Echt he, ben het niet met jullie eens, vind haar van binnen en buiten een mooi mens, maar moest hier echt wel om lachenquote:
Straks heeft hij 2 volle dagen rustquote:Op donderdag 3 april 2025 11:41 schreef danaqui het volgende:
Jahoor ze staat weer bij Mattie die plakstrip Jolientje.
ze heeft 3 titels op der naam hequote:Op donderdag 3 april 2025 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar hoe zij ooit Miss België is geworden is mij een raadsel. Dan is de competitie toch wel heel armzalig geweest.
ja volgens JOrdy kan hij aan de loop gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
Matti eitje gegeten met datum 29 maart.
Aan de reactie van Matti en Jordi te horen zijn ze de uitvaartpapieren al aan het zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |