Die heeft ervaring he met rls programma's. Dat vind ik juist jammer van hem. Gaat niet vaak een echt diep gesprek aan en ontwijkt dingen. Is wel een aardige gozer maar wat hij zelf al zei kan moeilijk vriendschappen onderhouden. Investeert zelf niet genoeg in mensen begreep ikquote:Op donderdag 3 april 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus is zich het meeste bewust van de camera's en microfoons.
Die wil zich niet in de kaart laten kijken en/of geen verantwoording afleggen.
Hij is wel keurig opgevoed. Dat is wel duidelijk.
( niet dat de anderen niet keurig zijn opgevoed ) Bij Mattheus valt het meer op. Alsof zijn moeder mee kijkt en hij dat weet![]()
neequote:Op donderdag 3 april 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft ervaring he met rls programma's. Dat vind ik juist jammer van hem. Gaat niet vaak een echt diep gesprek aan en ontwijkt dingen. Is wel een aardige gozer maar wat hij zelf al zei kan moeilijk vriendschappen onderhouden. Investeert zelf niet genoeg in mensen begreep ik
Met dank denk aan sharice die zich lekker bezig hield met uren strijken. Was fijne afleiding voor haar.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Matti heeft al zijn kleding wel echt netjes
shirt zijn kreukloos
ik heb Matti voor de strijksessies van Sharice nog niet in gekreukte kleding gezienquote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met dank denk aan sharice die zich lekker bezig hield met uren strijken. Was fijne afleiding voor haar.
Het is een tobber en een dromer, eentje die alles goed wil doen en zo twijfelt dat hij vaak de verkeerde keus maakt....en heeft het nodig om ff alleen met zijn gedachte te zijn.....denk ik hoor.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Mattie het gedrag van Jolien mssn niet wil benoemen, dat het hem toch stoort en haar daarom een beetje uit de weg gaat. Mssn vanwege de camera's of om haar niet te kwetsen. Geen idee, maar hij zit de laatste dagen ook vaak alleen met zijn eigen gedachten (in de avond) Maar niemand weet wat wat er in zijn hoofd omgaat, hij spreekt zich weinig uit.
Ondertussen zou hij dan toch moeten weten dat hij daardoor juist vrienden kwijt raakt. Ik vind het beetje overkomen als gemakzucht. In vrienden moet je investeren dan krijg je het ook terug. Al is het maar 4x per jaar of zo. Ik heb nog vrienden vanaf begin middelbare school. Wonen door hele land maar we bellen regelmatig en zien elkaar 4 a 5x per jaar. Zijn al 55 jaar bevriend in augustus.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
hij vindt het moeilijk zichzelf te geven in een vriendschap
het blijft vaak oppervlakkig
en dat ligt aan hem
omdat hij bang is mensen kwijt te raken
jolien was afgelopen nacht gewoon op zoek naar aandachtquote:Op donderdag 3 april 2025 09:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is een tobber en een dromer, eentje die alles goed wil doen en zo twijfelt dat hij vaak de verkeerde keus maakt....en heeft het nodig om ff alleen met zijn gedachte te zijn.....denk ik hoor.
Hij is eentje die het met iedereen goed voor heeft...en erg .sociaal is. Houdt niet van drama en probeert dat ook uit de weg te gaan....
ja want een vader die je op jonge leeftijd laat zitten is vast niet de reden achter ditquote:Op donderdag 3 april 2025 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ondertussen zou hij dan toch moeten weten dat hij daardoor juist vrienden kwijt raakt. Ik vind het beetje overkomen als gemakzucht. In vrienden moet je investeren dan krijg je het ook terug. Al is het maar 4x per jaar of zo. Ik heb nog vrienden vanaf begin middelbare school. Wonen door hele land maar we bellen regelmatig en zien elkaar 4 a 5x per jaar. Zijn al 55 jaar bevriend in augustus.
Ze heeft toch 10 vingersquote:Op donderdag 3 april 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien hoopt dat ze snel klaar zijn met de koffers (matthie sharice) ze wil zich klaarmaken
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft toch 10 vingers![]()
Goedemorgen Cos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |