Maar wel gelijk hierin. En scheelt jordy zegt het ook tegen hem zelf iets wat matti van de week niet deed.quote:
Nee deed voor hoe matti deed om iets te vertellen tegen haarquote:Op donderdag 3 april 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zag ik Jolien Jordy een kus op zijn wang geven?
nee ze deed voor hoe matti wat wilde fluisterenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zag ik Jolien Jordy een kus op zijn wang geven?
Oh okeequote:Op donderdag 3 april 2025 09:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee deed voor hoe matti deed om iets te vertellen tegen haar
Mss dat ze ze nu niet heeft...op de foto's als miss en insta is haar haar veel langer. Daar heeft ze ze zeker....want ze had het er wel overquote:Op donderdag 3 april 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil nog steeds weten waar die extentions bij Jolien zitten.
Ik zie ze niet hoor..
ze heeft ze welquote:Op donderdag 3 april 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mss dat ze ze nu niet heeft...op de foto's als miss en insta is haar haar veel langer. Daar heeft ze ze zeker....want ze had het er wel over
In het boudoir had ze een keer een streng extensions die los was gekomenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mss dat ze ze nu niet heeft...op de foto's als miss en insta is haar haar veel langer. Daar heeft ze ze zeker....want ze had het er wel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |