Ja doet hij met brood ook al het met mixer erin bv 1 kilo is en er 300 gram bij moet is het 1.3quote:Op donderdag 3 april 2025 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weegt af met de mixer in de kom...
Dan maar naast Jolien gaan zitten die gelijk weer aan hem moet friemelenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus is aan het jongleren met een bal. De bal valt en hij kapt er mee. Loopt onrustig rond.
Hij wil iets doen maar niet te veel.
Stofzuigen is te veel.
Chocolade bolletjesquote:Op donderdag 3 april 2025 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
Koekjes met krenten...bleeehhh wat worden dat voor koekjes
Is chocolaquote:Op donderdag 3 april 2025 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
Koekjes met krenten...bleeehhh wat worden dat voor koekjes
Oh het zijn geen krenten maar chocolade bolletjes. Aha dat is beterquote:
Wat dacht je van die neusquote:Op donderdag 3 april 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
Het valt me nou pas op wat een enorme oren ze heeft
[ afbeelding ]
Nou..........quote:Op donderdag 3 april 2025 11:36 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nog even en het is de grote boze wolf
Ze is niet lelijk, maar hoe zij ooit Miss België is geworden is mij een raadsel. Dan is de competitie toch wel heel armzalig geweest.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:36 schreef ammartje het volgende:
[..]
Nog even en het is de grote boze wolf
Echt he, ben het niet met jullie eens, vind haar van binnen en buiten een mooi mens, maar moest hier echt wel om lachenquote:
Straks heeft hij 2 volle dagen rustquote:Op donderdag 3 april 2025 11:41 schreef danaqui het volgende:
Jahoor ze staat weer bij Mattie die plakstrip Jolientje.
ze heeft 3 titels op der naam hequote:Op donderdag 3 april 2025 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar hoe zij ooit Miss België is geworden is mij een raadsel. Dan is de competitie toch wel heel armzalig geweest.
ja volgens JOrdy kan hij aan de loop gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 11:43 schreef Ireth het volgende:
Matti eitje gegeten met datum 29 maart.
Aan de reactie van Matti en Jordi te horen zijn ze de uitvaartpapieren al aan het zoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |