En nog steeds kan ze niet deduceren dat dat is omdat ze de inhoud van een lijn heeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef Linnied het volgende:
Jezusss
Hij geeft weer aan dat als ie zegt dat er niks is dat dat zo is.
Jolien vind het raar dat hij met haar geen diepgaande gesprekken heeft maar wel met sharice.
Ze vind het raar dat ie ook met sharice over z'n gevoel kan praten.
Ze vind het niet leuk dat hij lang met sharice praat als hij tegen haar zegt dat er niks is.
Stream gaat haar binnen.
Maar conclusie is dat ze weer strontjaloers is
Zuigert is het.. bah, bahquote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weet ook precies hoe ze het moet doen.....bah.
Ze praat hem gewoon zowat een schuldgevoel aan.
Hij had allang duidelijke taal moeten spreken bij haar. Op het botte af anders dringt het niet door.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weet ook precies hoe ze het moet doen.....bah.
Ze praat hem gewoon zowat een schuldgevoel aan.
Het erge is dat ze ook nog Jordy gebruikt om heel dicht bij hem te gaan liggen.....quote:
Dan zal jordy zich wel weer opwerpen als de grote bemiddelaar ( vindt hij machtig interessant volgens mij)quote:Op donderdag 3 april 2025 10:58 schreef Linnied het volgende:
Jolien en jordy gaan de brieven inpakken.
Dat wordt weer roddelen over mattheus vermoed ik
Nee. Van de Vaseline die hij er na op deed. Tegen het branden.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:23 schreef Linnied het volgende:
Glimt jordy nou zo door dat masker van zonet??
quote:Op donderdag 3 april 2025 10:54 schreef mazaru het volgende:
Jolien vindt het raar dat Mattheus wel met Sharice diepgaande gesprekken heeft maar niet met haar.
[ afbeelding ]
Dit dus. Je voelt de opluchting door het scherm heen.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:02 schreef mazaru het volgende:
Je ziet Mattheus ook ontspannen als ze even niet in de buurt is. Hij is alleen nooit lang veilig. Zelfs als hij op de wc zit of zijn tanden aan het poetsen is, dan zit ze voor de deur te wachten.
Dit dus. Je voelt de opluchting door het scherm heen.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:02 schreef mazaru het volgende:
Je ziet Mattheus ook ontspannen als ze even niet in de buurt is. Hij is alleen nooit lang veilig. Zelfs als hij op de wc zit of zijn tanden aan het poetsen is, dan zit ze voor de deur te wachten.
Ik typte letterlijk mee met wat ze zei. En ja. Mijn conclusie is dan dat het ziekelijk jaloers gedrag is.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:03 schreef riri het volgende:
*** Mod Edit*** geven het gesprek van Jolien heel anders weer dan ze op de streams zijn, hoe doorzichtig weer
Mattheus geeft Jolien tegengestelde signalen.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:48 schreef Linnied het volgende:
Ze vragen zich af hoelaat de exit vandaag is.
Jordy wil wel meelopen naar de deur als iemand anders moet vertrekken want hij wil Geraldine even zien in de gameroom.
Jolien zegt dat de exit ook via dagboekkamer kan zijn.
Mattheus zit er zwijgend naast.
Haalt z'n waterfles.
Nu vraagt jolien aan hem wat hij wilde zeggen.
Hij zegt dat ie niks kan zeggen. Dat het positief is en niks ergs.
Jolien vraagt of het belangrijk is dat ze het weet.
Hij zegt dat het haar misschien een beter gevoel zou kunnen geven.
Ze vraagt, alleen mij of jou ook. Hij zegt mijn gevoel zit goed.
Stop hier nu eens een keer mee.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:03 schreef riri het volgende:
*** Mod edit *** Jolien geven het gesprek van Jolien heel anders weer dan ze op de streams zijn, hoe doorzichtig weer
Een ding is zeker, ze komen allemaal thuis of ze op vakantie geweest zijn in een warm en zonnig landquote:Op donderdag 3 april 2025 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy maakt iets te eten. Waar een recept van is.
Hij volgt recept en stond erbijquote:Op donderdag 3 april 2025 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy is iets aan het mixen met de mixer en dat hoort niet volgens de rest..ze roepen hem maar hij reageert niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |