Liefquote:Op donderdag 3 april 2025 10:17 schreef Linnied het volgende:
Mattheus bedankt jordy. Voor de leuke tijd samen.
Jordy bedankt mattheus ook.
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:23 schreef Linnied het volgende:
Glimt jordy nou zo door dat masker van zonet??
heb je kaartjes??quote:Op donderdag 3 april 2025 00:12 schreef odie22 het volgende:
ben bang dat ik vrijdagavond richting amsterdam moet
Zolang je niet met jezelf in discussie gaat zou ik me geen zorgen makenquote:Op donderdag 3 april 2025 10:26 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ja denk het wel.
Ik hou even een monoloog hier hoor...
Op 2 nog beeld! Zou op zich een verkapte SL kunnen zijn, jordy die zit in het zonnetjequote:Op donderdag 3 april 2025 10:32 schreef Linnied het volgende:
Jordy met Jolien in gesprek over het masker dat pijn deed.
Jordy gaat weer.
Jolien vraagt of ie buiten gaat zitten. Ja. Jolien komt ook zo.
SL
Run mattie, runquote:Op donderdag 3 april 2025 10:53 schreef mazaru het volgende:
Jolien vindt dat Mattheus wel heel lang samen met Sharice was gisteren
Vind ik niet raarquote:Op donderdag 3 april 2025 10:54 schreef mazaru het volgende:
Jolien vindt het raar dat Mattheus wel met Sharice diepgaande gesprekken heeft maar niet met haar.
[ afbeelding ]
Ik snap Mattheus ook niet. Zeg eens een keer waar het op staat. Zij doet alsof ze met hem getrouwd is.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Run mattie, run
wat een krengetje is die Jolien,
Ze weet ook precies hoe ze het moet doen.....bah.quote:Op donderdag 3 april 2025 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap Mattheus ook niet. Zeg eens een keer waar het op staat. Zij doet alsof ze met hem getrouwd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |