Op wat voor manier dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 00:33 schreef Ynti het volgende:
[..]
Zeker! Ook nog vandaag in de uitzending, toen ze met Axel en David het bingospel speelde. Toen vond ik haar ook weer een trut. Toen ze met hen in gesprek was
Ja maar dat gemene zit er wel in natuurlijk. Anders kon dt met Milena niet naar boven komen. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ik weet gewoon niet wie ze is. En daarom heb ik moeite met haar.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan het wel vergeten, ik vond haar ronduit irritant als plakstift van Milena. Ze werd geleefd door Milena en was wat verkikkerd op haar. Haar persoonlijkheid kwam pas naar boven toen die heks weg was.
Ze werd duidelijk uitgedaagd door Milena om dingen te doen. Milena wist dondersgoed dat Sharice er in mee ging, die was de puppetmaster. Sharice kreeg de volle laag en Milena draaide haar hoofd weg voor de confrontatie.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja maar dat gemene zit er wel in natuurlijk. Anders kon dt met Milena niet naar boven komen. Maar ze heeft ook lieve kanten. Ik weet gewoon niet wie ze is. En daarom heb ik moeite met haar.
Axel en David vroegen aan haar hoe het met haar ging.quote:
Het is zoals zij dat voelt, en dat is soms plagerig met "ah daar is de vijand" maar ze voelt zich soms ook wel buiten gesloten. Ik denk dat ze dat nog netjes verwoorde.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:47 schreef Ynti het volgende:
[..]
Axel en David vroegen aan haar hoe het met haar ging.
Ja, goed. Het is nog met het kartel jongens.
Ja, is dat nog een beetje vol te houden? (Axel)
Het ene moment beter dan het andere, laten we het daar bij houden.(Sharice)
Ja, snap ik (Axel)
Bah, vond ik stom van haar.
Liefde maakt blindquote:Op donderdag 3 april 2025 00:52 schreef Ynti het volgende:
Milena had zeker haar aandeel.
Maar Sharice liet het ook toe.
Er waren toen nog genoeg anderen in het huis waar ze mee op kon trekken.
Ze blerf zelf bij Milena. In mijn ogen was dat niet nodig geweest.
Top tv. Was toch weer een leuke avond.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:40 schreef Folies het volgende:
Van de andere kant maakt ze er wel goede TV mee. Kan er wel van genieten.
Ik denk dat ze ze gewoon niet aardig vindt. Sowieso Jordy, denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is zoals zij dat voelt, en dat is soms plagerig met "ah daar is de vijand" maar ze voelt zich soms ook wel buiten gesloten. Ik denk dat ze dat nog netjes verwoorde.
Ja dat klopt daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind Sharice oprechter dan Jolien.quote:Op donderdag 3 april 2025 01:05 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze gewoon niet aardig vindt. Sowieso Jordy, denk ik.
Ze zegt het vaak plagerig, maar niet altijd.
En dat is misschien ook gewoon menseigen hoor. Je kunt niet iedereen altijd aardig vinden.
En die gesprekken met Matti zijn aardig, maar of ze oprecht zijn, of bij gebrek aan beter? Ik weet niet.
Wauw Matt boven Jordy gaat nog spannend wordenquote:
Zeker.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw Matt boven Jordy gaat nog spannend worden
Jordy doet een melding dat het een mooie dag gaat worden, een stralende blauwe lucht meld hij
Verwachting is dat Jolien vandaag zal moeten vertrekken.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:36 schreef Linnied het volgende:
Mattheus kan zo maar eens gaan winnen.
Je ziet vaak dat de opvallende figuren (jordy, ashley) teveel tegenstanders hebben waardoor die mensen allemaal op een minder opvallend persoon gaan stemmen.
Daardoor kreeg je winnaars als Glenn, Bart..
Oke Salar is dan een uitzondering.
Dit is overigens geen feitenrelaas, maar mijn mening.
Dat vroeg ik mij ook al af, geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwachting is dat Jolien vandaag zal moeten vertrekken.
Wat gaat haar achterban daarna stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |