SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fpcl.pino112.nl/crokycup.php
Puntentelling:
Pino's online puntenpaleis
https://fpcl.pino112.nl/
Politt gaat 1 week vlammen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Pelayo Sanchez.
Ik ga nooit meer een ronde winnen.
Je staat in de ronde tegen mij, natuurlijk, met 110-0 voorquote:Op maandag 31 maart 2025 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Pelayo Sanchez.
Ik ga nooit meer een ronde winnen.
Transferperiode gaat druk wordenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Flinke personele problemen. Al kom je tegen mij weer met Salby
Thijssen ligt ook te pas en te onpas en scoort in een ronde dat ik er geen kloot aan heb. Maar er zijn een hoop redelijk grote namen die niet of beperkt leveren.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Veel flops al die seizoen![]()
Een selectie
De Lie
Madouas
Vlasov
Krijnsen
Hagenes
Vermaerke
Higuita
Jakobsen
Menten
Laporte
Wout
Zana
Cian
Lazkano
Mooie Pierre heeft geprobeerd zijn topvorm uit te stellen tot De Ronde, wat hem erg goed gelukt is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thijssen ligt ook te pas en te onpas en scoort in een ronde dat ik er geen kloot aan heb. Maar er zijn een hoop redelijk grote namen die niet of beperkt leveren.
En dan heb je nog S Yates, CRod, Gautherat.. etc.
Zana is inderdaad de grootste tegenvaller in mijn selectie. Ook Aberasturi en Ion Izagirre vallen nog niet mee. Hofstetter en Fagundez presteren tot nu toe boven verwachting.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Veel flops al die seizoen![]()
Een selectie
De Lie
Madouas
Vlasov
Krijnsen
Hagenes
Vermaerke
Higuita
Jakobsen
Menten
Laporte
Wout
Zana
Cian
Lazkano
Yates^2 vallen idd ook wat tegen tot nu toe, al valt de schade voor mij nog mee voorlopig.quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thijssen ligt ook te pas en te onpas en scoort in een ronde dat ik er geen kloot aan heb. Maar er zijn een hoop redelijk grote namen die niet of beperkt leveren.
En dan heb je nog S Yates, CRod, Gautherat.. etc.
Dat is wel heel zuur ja want ik ga de rest van het jaar niet meer zo’n score halen.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je staat in de ronde tegen mij, natuurlijk, met 110-0 voor
Ballerini z’n eerste top 20 plek van het jaar, tja. Laten we het er maar op houden dat het niet mee zit dit jaar, misschien gaat het na het voorjaar wat beterquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur ja want ik ga de rest van het jaar niet meer zo’n score halen.
Ik zou eerder Stuyven vrezen, daar trapte ik ook inquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook ronde 18 tegen @:DiegoFuser ziet er alweer vrij hopeloos uit. Het is nog 0-0, maar morgen komt er een hele armada aan Belgen op me af, aangevoerd door Wout van Aert. Zelf heb ik daar alleen Narvaez, die zich de laatste tijd meer in een knechtenrol lijkt te schikken helaas.
Enige lichtpuntje is dat DF Martinez eindelijk uit zijn winterslaap komt. Geen idee wat hij al die tijd uitgespookt heeft, maar hij staat op de startlijst voor de GP Indurain komend weekend. Als hij in vorm is moet hij daar hoge ogen kunnen gooien, maar dat is lastig inschatten in zo'n eerste koers...
Kokkaar zou eerst Camembert rijdenquote:Op woensdag 2 april 2025 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag moeten er punten gepakt worden. Ik verwacht geen schroeisessie van Kokkaart in DDV, dus het lijkt me dat 1 top 15-notering voldoende moet zijn tegen Slobeend. Daar zijn in principe voldoende kansen voor, maar cadeautjes worden niet altijd uitgepakt door dit team.
Dat was een stuk gevaarlijker geweest inderdaad. Maar ik hoop toch niet op een 0-0 met 4 man aan de start die in principe allemaal punten moeten kunnen pakken.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kokkaar zou eerst Camembert rijden. Dit wordt niks inderdaad.
quote:
Ja jammerquote:
Het was toch gewoon Van Aert. Én Benoot.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou eerder Stuyven vrezen, daar trapte ik ook in
Ja oke, maar wel met stijl. Hij had ook bijgehaald kunnen worden en anoniem 14e kunnen worden.quote:
Nu mag ik tegen jou in de Croky.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, maar wel met stijl. Hij had ook bijgehaald kunnen worden en anoniem 14e kunnen worden.
Dit is toch genotszalig? Croky Saté waardig
Dat wel, liever zo dan met een paar punten verschilquote:Op woensdag 2 april 2025 21:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, maar wel met stijl. Hij had ook bijgehaald kunnen worden en anoniem 14e kunnen worden.
Dit is toch genotszalig? Croky Saté waardig
Is het al Aaron Gate tijd?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu mag ik tegen jou in de Croky.
Ik heb de eerste 2 rondes gewonnen door Rasmus Søjberg en Pierre Gautherat. In het Hageland reken ik ook normaliter op Fretin.quote:
Ik kijk het wel even aan danquote:Op woensdag 2 april 2025 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 rondes gewonnen door Rasmus Søjberg en Pierre Gautherat. In het Hageland reken ik ook normaliter op Fretin.
Zijn nog 2 ritten te gaan in Griekenland volgens mij, weet niet of dat nog verschil kan maken qua etappe punten die hij kan verdienen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Etappewinst en eindwinst in de Hellas Tour voor Plapp, een 2e plek in de La Route Adélie de Vitré voor Penhoet. Allemaal voor niks als Mathieu 1e of 2e wordt in de Ronde. Altijd tegen mij @:Felagund
Opnieuw een harde klapquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:31 schreef franklop het volgende:
80-70 voor tegen @:_-_ratjetoe_-_ , die vooralsnog niemand in de laatste koers aan de start heeft in ronde 18
Ronde 19 sta ik voor tegen @:Chiappucci door de werken van Moschetti in Griekenland. Vandaag in Frankrijk met Barbier enTurgis tegen Zanoncello proberen uit te lopen. Beslissing zal waarschijnlijk in VLaanderen vallen, maar met Bauhaus en Nozzolo wordt het wellicht lastig voor mijn tegentander daar punten te pakken. Bij mij ook allerminst zeker met Oorluis, Lamperti, Van den Berg en Van Eetvelt
Ondertussen wel uitgeschakeld in de Croky Cup, als enige verliezer die punten pakte
Morgen dan maar voor Plapp.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn nog 2 ritten te gaan in Griekenland volgens mij, weet niet of dat nog verschil kan maken qua etappe punten die hij kan verdienen.
Je krijgt Soler nog met de UAE brommer. Ik zie hem al top 10 pakkenquote:
Dat hoeft niet.quote:
Plapp schakelt zichzelf vakkundig uit, hopelijk levert Matje wel gewoon morgen.quote:
Kampioenen!quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Veel close scores! En @:Aguero die van 4 naar de koppositie springt.
Uitslag speelronde 18:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 18:
[ afbeelding ]
Bagioli snapte wel dat het FCPL belang boven het Trek belang ging.quote:
Waarom zat Indurain eigenlijk in deze ronde :/quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:48 schreef Pino112 het volgende:
Veel close scores! En @:Aguero die van 4 naar de koppositie springt.
Uitslag speelronde 18:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 18:
[ afbeelding ]
Teringhond Bagioli. Nu kan het ineens wel. Vorig jaar, je, niet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bagioli snapte wel dat het FCPL belang boven het Trek belang ging.
quote:Op zondag 6 april 2025 08:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Teringhond Bagioli. Nu kan het ineens wel. Vorig jaar, je, niet.
Met je 0-0quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Velasco begint eindelijk te proeven van de Astanabonus
Ik was vergeten dat de startlijst nog niet gevuld wasquote:
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 6 april 2025 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit je team is.
quote:Op zondag 6 april 2025 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar z'n resultaten. Miskooped
Eruit tijdens transferperiode?quote:Op zondag 6 april 2025 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar z'n resultaten. Miskooped
Ik dank Sjoerd Bax voor zijn eerste bijdrage.quote:Op zondag 6 april 2025 17:13 schreef Sabata het volgende:
Yep hier was ik bang voor. Jorgensen leeggereden in de laatste km's. Ook een keer tegen mij
Je bent niet bang voor mijn teamquote:Op maandag 7 april 2025 07:31 schreef Steven184 het volgende:
Fantastische lotingen in deze weken:
Tegen Landa in Catalonie (maar wel gewonnen door uitschieter van Salby)
Tegen Powless in DDV
Tegen Pedersen in RVV
Tegen McNulty in Baskenland (vaste prik voor top 10)
Tegen WvA in Brabantse Pijl
Gelukkig zijn de startlijsten verder vooruit nog niet echt ingevuld
Dit was vooral namedropping.quote:Op maandag 7 april 2025 07:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor mijn team
Bij mij moeten Vacek en Gautherat ook nog opstaan. En Vermeersch mag ook wel eens proberen een uitslag te rijden.quote:Op maandag 7 april 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madouas ook weer keurig zeventiendes. Miskooped.
Ja maar dat soort gasten moeten wel in de komende 4-5 weken gaan leven of in september ineens wonderbenen hebben, want we zitten al op 1/3 van het spelletje inmiddels.quote:Op maandag 7 april 2025 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij mij moeten Vacek en Gautherat ook nog opstaan. En Vermeersch mag ook wel eens proberen een uitslag te rijden.
Ik heb er 4 op de voorlopige transferlijst staanquote:Op maandag 7 april 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat soort gasten moeten wel in de komende 4-5 weken gaan leven of in september ineens wonderbenen hebben, want we zitten al op 1/3 van het spelletje inmiddels.
Ik nog geen 1!quote:Op maandag 7 april 2025 18:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 op de voorlopige transferlijst staan
Nee, hij wilde 2025 beginnen zoals 2024 eindigde, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt:quote:Op maandag 7 april 2025 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Meurisse nog gaat vlammen? Die wil toch nog wel een laatste serieus contract voor 2-3 jaar?
Ik had Brent, maar die kwam net buiten plek 14 (samen met Foss)quote:Op maandag 7 april 2025 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog geen 1!
Wel leuke renners al gespot. Niemand zat er zo dicht op dat we fenomeen Fredheim hadden gezien![]()
Ik had Meurisse voor een contractjaar, maar ik had voor Dries de Hondt, Arjen Livyns, of Brent van Moer moeten gaan.
Verder nog een aantal renners die me positief opvallen, maar zonder al heel goede resultaten, maar die houd ik voor me.
Denk dat Fredheim tot nu de enige is die echt gemist is door Fok.
Edit: Daniel Cavia laat ik aan @:mani89
Timothee is een garantie voor succes.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
We hebben grote problemen tegen @:johannes_vermeer die Dupont in Griekenland heeft. We moeten ergens een top-15 zien te scoren in Vlaanderen, maar het is erg lastig te zien wie dat nou moet gaan doen. Gautherat maakte woensdag nog de meeste indruk, hopelijk wil hij nog een sprintje doen voor een verre ereplek. Verder hebben we F Vermeersch, Rex, Søjberg, Meurisse, F Christen en Vacek.
Die had ik vorig jaar en mocht naar mijn mening niet echt vaak voor eigen kans gaan, of verzilverde die kansen niet. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van met prutsers als Higuita en Herrada in mijn team.quote:Op maandag 7 april 2025 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog geen 1!
Wel leuke renners al gespot. Niemand zat er zo dicht op dat we fenomeen Fredheim hadden gezien![]()
Ik had Meurisse voor een contractjaar, maar ik had voor Dries de Hondt, Arjen Livyns, of Brent van Moer moeten gaan.
Verder nog een aantal renners die me positief opvallen, maar zonder al heel goede resultaten, maar die houd ik voor me.
Denk dat Fredheim tot nu de enige is die echt gemist is door Fok.
Edit: Daniel Cavia laat ik aan @:mani89
Gregoire gelukkig wel goed (al wint die uiteindelijk niet).quote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Gils weer nergens te bekennen, wat een ontzettende miskoop is dat tot nu toe zeg.
In het altijd gevaarlijke Baskenland durf ik pas te juichen als ie zondag over te streep komt.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef Aguero het volgende:
Al vier mannetjes in de punten in Baskenland maar de vervelende Lipowitz gaat een dik klassement rijden dus het maakt allemaal niet uit.@:hhh38
Gate is wel echt mijn Poupou geworden dit jaar, leuke gast.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Altijd pijnlijk als een renner (Gate) die je vorig jaar in je team had enorm tegen je scoort. @:fretwork
Rex en Vermeersch hebben bewezen dat ze het kunnen.quote:
Ja, geen tijd. Niks van gisteren stond er in.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Etappe 3 van de Region Pays staat nog niet in de uitslagen, terwijl die gisteren is verreden. Geen idee of daar een reden voor is, geloof dat het meestal dezelfde dag geupdate is?
Ik dacht dat het automatisch ging, excuus!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, geen tijd. Niks van gisteren stond er in.
Alles staat er nu in.
Staat overigens nog wel op de planning, maar zitten nog wat haken en ogen aan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het automatisch ging, excuus!
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 00:04 schreef hhh38 het volgende:
https://www.procyclingsta(...)calabria/2025/result
Hebben jullie een koers gemist? @:Pino112 @:Mexicanobakker
Ik wil wel punten voor de 8e plek van Fiorelli vandaag
Nee, doe maar ronde 23quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JaWaarschijnlijk omdat ie vorig jaar gecanceld is.
Je krijgt er punten voor in speelronde 22
quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag alsnog naar die ronde hoorquote:Op zondag 13 april 2025 08:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ronde 21 was logischer geweest, maar een koers toevoegen aan een lopende speelronde is ook gek. Hoop niet dat ik nu op 10 punten die ronde verlies
Dit is keurig geloot allen, geen idee waarom deze koers ontbrakquote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rex en Vermeersch hebben bewezen dat ze het kunnen.
Rex gelukkig wel echt kopman, afgaande op dit plaatje.
[ x ]
Uiteindelijk zijn de werken van Malucelli net niet bestand tegen Fredje Wright!quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Etappe 3 van de Region Pays staat nog niet in de uitslagen, terwijl die gisteren is verreden. Geen idee of daar een reden voor is, geloof dat het meestal dezelfde dag geupdate is?
Ik vind een 0-0 nog erger dan een 269-229quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Pistolero het volgende:
Ach, @:Momo komt net 1 plekje tekort met Ganna als ik het goed zie.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef hhh38 het volgende:
Top 10 met de op 5 na minste punten voor
Dit ga ik niet volhouden.
Vorig jaar had ik bijna de rode lantaarnquote:Op zondag 13 april 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Faraday met Pogi in het team begint zorgwekkend te worden.
Martin toch niet in dezelfde tijd gezet?quote:Op zondag 13 april 2025 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Het klassement van Baskenland is nog gewijzigd, maar de speelronde is al klaar. Dat gebeurt niet zo vaak.
Volgens mij levert het alleen verschillen op qua doelsaldo, niet qua winst/verlies.
Zal het morgen even controleren en dan bijwerken.
Ik bedoel meer dat er ook nog een lekker programma aan komt voor Pogi om je voorsprong verder uit te breiden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik bijna de rode lantaarn. Toch is het zeker niet alleen Pogi want die heeft pas 5 rondjes meegedaan dit seizoen. En ik heb er ook nog een paar die tegenvallen. Ja, ik kijk naar jullie Grofs, Izagirre en Zana.
Pogi in je team is wel lekker ja, zeker als je nog wat meer topper hebt.quote:Op zondag 13 april 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er ook nog een lekker programma aan komt voor Pogi om je voorsprong verder uit te breiden.
Verder is het echt geen top teamquote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogi in je team is wel lekker ja, zeker als je nog wat meer topper hebt.
Kloptquote:Op zondag 13 april 2025 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martin toch niet in dezelfde tijd gezet?
Die had ik niet aan zien komen, na het lek rijden van Teunissen dacht ik wel dat het over was. Fredje Wright doet het prima dit jaar.quote:Op zondag 13 april 2025 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de werken van Malucelli net niet bestand tegen Fredje Wright!
Mex -30quote:Op zondag 13 april 2025 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Het klassement van Baskenland is nog gewijzigd, maar de speelronde is al klaar. Dat gebeurt niet zo vaak.
Volgens mij levert het alleen verschillen op qua doelsaldo, niet qua winst/verlies.
Zal het morgen even controleren en dan bijwerken.
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op maandag 14 april 2025 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mex -30
Faraday, Bill, Luna +10.
Uitslag speelronde 20:
[ afbeelding ]
Gvd nu kan ik minder hard klagenquote:
We hebben allebei wel meerdere goede kansen, gaat er om spannen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat denk je van deze ronde @:dale_cooper?
Altijd tegen mijquote:
Ik mag ergens ook een keer tegen Remcoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:27 schreef franklop het volgende:
In de Gold Race tegen TIBO
Altijd tegen mij
Pablo Torres ook voor het eerst punten maar niet bestand tegen Remco, dat bidden van hem betaalt zich uit.quote:
Een onverwacht grote zege voor mijquote:Op maandag 14 april 2025 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
We hebben allebei wel meerdere goede kansen, gaat er om spannen.
We lopen gruwelijk achter ten op zichte van vorig jaar. De koploper had toen echt veel meer punten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
De top 2 verliest dus het kruipt weer wat dichter naar elkaar toe!
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Ik had ook niemand aan de start deze hele rondequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Healy, Alaphilippe, Schmid lijkt me een mooi podiumquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Zowaar een tweede zege op rij dankzij Silva en een gunstige loting. Ronde 23 wordt wel wat ingewikkelder tegen @:Aguero met 7 man tegen 2 aan de start in de AGR.
Ja, jammerquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een onverwacht grote zege voor mij
Win streak van 4 en nu ook weer een mooie 88 punten voorsprong in aanloop naar de Amstel op @Pistoleroquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Tegen @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Speelschema speelronde 24:
[ afbeelding ]
Met Lennert lijk je mij wel favoriet, al is Giejoom in aardige doen en kan Arensman misschien een leuk klassement rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen @:mexicanobakker
Altijd tegen mij
Maar één renner die het kon verpesten voor mij deze ronde en uiteraard heb jij diequote:Op zaterdag 19 april 2025 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet toch wel binnen zijn. Of Benno moet ineens gekke dingen doen.
Wel zuur voor mijn tegenstander met twee derde plaatsen van Berthet. Normaal is dat in zo’n ronde een prima score
Willem gaat morgen ook meedoen!quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Lennert lijk je mij wel favoriet, al is Giejoom in aardige doen en kan Arensman misschien een leuk klassement rijden
BRENNEREDquote:
Ik had niemand aan de start deze ronde dus kon er niet veel van verwachtenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
BRENNERED
Wel net jammer dat je tegen Brenner moest in een matig veld.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 april 2025 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry! @:wimderon
Had niet verwacht de winnaar van vandaag in de ploeg te hebben.
Zie OP! Of https://fpcl.pino112.nl/quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Sabata het volgende:
Ik wacht met spanning op de punten van Felix BanküberGall en (mogelijk) Paul Double in Sudtirol (vergeet elke keer of 2Pro nou de top10 of top15 punten geeft)
Wat een ontzettende lul.quote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Matteo Vercher wint voor mij de Tour du Doubs
Er is geen enkele spanning, mijn team gaat 0 punten halen deze rondequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Sabata het volgende:
Ik wacht met spanning op de punten van Felix BanküberGall en (mogelijk) Paul Double in Sudtirol (vergeet elke keer of 2Pro nou de top10 of top15 punten geeft)
Ik vertrouw Godon niet, die doet af en toe gekke dingenquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is geen enkele spanning, mijn team gaat 0 punten halen deze ronde
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:deluna kan je tegen Remco zeggen dat de Waalse Pijl niet zo belangrijk is
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer Wilco voor het laatst ergens uit gecrasht is.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn kopman valt nog vaker dan Wilco!
41e en 55e!quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arensman heeft het niet, dus het is hopen op een off day van v Eetvelt en Adria
Dan ga ik hem vragen om mijn team een stabiliteitscursus te geven.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer Wilco voor het laatst ergens uit gecrasht is.
Ik had Lennert voor een dag als vandaag op mijn biedlijstje, op deze manier ben ik niet rouwig dat ik hem niet had.quote:
Toch kan ik nog het laatste lachen dankzij de topprestatie van Vauquelin in de Waalse Pijlquote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Matteo Vercher wint voor mij de Tour du Doubs
In Italië gaat het ook niet slechtquote:Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Mas levert niet en Buitrago van @:steven184 wel, onleuk.
Ja gefeliciteerd...ik vreesde er al voor. Vorig jaar was ie ook zo goed in de Waalse Pijl. En van Bouwman hoeven we niks te verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch kan ik nog het laatste lachen dankzij de topprestatie van Vauquelin in de Waalse Pijl
Tenzij Bouwman iedereen op 20 minuten rijdt morgen in de TotA heb ik hem binnen
Hij hep het toch wel. Leuk voor het doelsaldoquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arensman heeft het niet, dus het is hopen op een off day van v Eetvelt en Adria
Altijd tegen mij!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij hep het toch wel. Leuk voor het doelsaldo
Moet zeggen dat ik die ronde ook al afgeschreven had met het gekut van Van Gils. Bling redt de meubelen maar weer eens.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Steven184 het volgende:
En ik was niet bang voor Bling Bling in LBL
@:GotenSSJ
Altijd tegen mijquote:Op zondag 27 april 2025 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
DFM kan toch ineens weer fietsen, jawel! Op een mooie voorsprong daardoor tegen @:franklop . Er moeten in Turkije wel gekke dingen gebeuren wil ik die verliezen.
Lonardi 2e in klassement!quote:Op zondag 27 april 2025 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
DFM kan toch ineens weer fietsen, jawel! Op een mooie voorsprong daardoor tegen @:franklop . Er moeten in Turkije wel gekke dingen gebeuren wil ik die verliezen.
https://www.nieuwsblad.be(...)e%20niet%20mogelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:15 schreef franklop het volgende:
Tegen Philipsen en Magnier van @:Rellende_Rotscholier
Hopelijk leveren Lennart van Eetvelt en Vlasov wel een keertje
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:23 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be(...)e%20niet%20mogelijk.
Wandahl en Covi bewijzen mijn ongelijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:09 schreef hhh38 het volgende:
Dit is geen goede periode voor mijn team. Ik heb geen enkele renner in Romandië
Remco gaat knechten voor Lecerf.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Matthews die wint, leuk. Jammer dat het aan het einde van de ronde weer eens geen zak uitmaakt doordat je tegen R.E.V 90210 mag.
Het is onmogelijk van mij te verliezen dus ik wil je alvast feliciteren.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij win ik deze ronde van @:Mani89 nog als Van Uden vandaag top 10 rijdt.
Deze stond ook in het schema van de Croky Cup als penaltywedstrijd, oepsie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens staat in de ronde ervoor de SPAR tour erbij, maar dat is een vrouwenkoers, die mag op zich weg.
Blijkbaar, hij wordt precies 10equote:Op zondag 4 mei 2025 11:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is onmogelijk van mij te verliezen dus ik wil je alvast feliciteren.
Wij danken Hugo en Oscarquote:Op zondag 4 mei 2025 16:40 schreef Steven184 het volgende:
Oef, plek 3 voor Marit is net niet genoeg.
Ik geloof nog steeds dat Bol eigenlijk derde werd.quote:
Heb de wedstrijd niet gezien, fotofinish? Als Onley gewoon een fatsoenlijke tijdrit had gereden was het al lang gedaan, alleen heeft die niet zijn beste vorm.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Bol eigenlijk derde werd.
Yes, alhoewel finish foto nooit heb gezien. Steef gaf Marit eerst op tweequote:Op zondag 4 mei 2025 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien, fotofinish? Als Onley gewoon een fatsoenlijke tijdrit had gereden was het al lang gedaan, alleen heeft die niet zijn beste vorm.
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Yes, alhoewel finish foto nooit heb gezien. Steef gaf Marit eerst op twee.
Ach, de loting.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:19 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 25:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 25:
[ afbeelding ]
- 5e met een negatief doelsaldoquote:Op maandag 5 mei 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
500-0, ja leuk. Dan heb ik liever 5x 100-0
Uitslag speelronde 26:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 26:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 27:
[ afbeelding ]
Speelschema speelronde 28:
[ afbeelding ]
Giro-tijd!
Ik heb 52 miljoen afgetikt voor de broertjes, dus ik mag hopen dat ze een beetje hun best gaan doen.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet het in de Giro hebben van de sprint en andersoortig dagsucces, dus hopelijk gaan de gebroeders Yates niet voor een klassement.
@:Felagund
Dat is geen argument, ik heb 40 miljoen afgetikt voor Sam Bennett en Casper van Uden samen!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb 52 miljoen afgetikt voor de broertjes, dus ik mag hopen dat ze een beetje hun best gaan doen.
Sam is wel okequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, ik heb 40 miljoen afgetikt voor Sam Bennett en Casper van Uden samen!
15 miljoen is wel wat overdreven voor Casper van Uden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, ik heb 40 miljoen afgetikt voor Sam Bennett en Casper van Uden samen!
Nee, dan 10 mln voor Fabioquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
15 miljoen is wel wat overdreven voor Casper van Uden.
Die had ik nog wel overwogen tijdens het bieden, geen 10 miljoen overigens.quote:
Grootste miskopen:quote:
14,6 miljoen voor Zana, zero points tot nu toe.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Grootste miskopen:
Madouas 41 (12 punten)
De Lie 39 (148 punten)
Van Gils 31 (158 punten)
Vlasov 24 (44 punten)
Hayter 22 (16 punten)
Dunbar 18 (32 punten)
Rubio 18 (50 punten)
Krijnsen 16 (2 punten)
Pellizzari 16 (7 punten)
Ik kan even niet zien welke fenomenen nog geen punten hebben.
Goed rijtje wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Grootste miskopen:
Madouas 41 (12 punten)
De Lie 39 (148 punten)
Van Gils 31 (158 punten)
Vlasov 24 (44 punten)
Hayter 22 (16 punten)
Dunbar 18 (32 punten)
Rubio 18 (50 punten)
Krijnsen 16 (2 punten)
Pellizzari 16 (7 punten)
Ik kan even niet zien welke fenomenen nog geen punten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |