Willem gaat morgen ook meedoen!quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Lennert lijk je mij wel favoriet, al is Giejoom in aardige doen en kan Arensman misschien een leuk klassement rijden
BRENNEREDquote:
Ik had niemand aan de start deze ronde dus kon er niet veel van verwachtenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
BRENNERED
Wel net jammer dat je tegen Brenner moest in een matig veld.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 april 2025 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry! @:wimderon
Had niet verwacht de winnaar van vandaag in de ploeg te hebben.
Zie OP! Of https://fpcl.pino112.nl/quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Sabata het volgende:
Ik wacht met spanning op de punten van Felix BanküberGall en (mogelijk) Paul Double in Sudtirol (vergeet elke keer of 2Pro nou de top10 of top15 punten geeft)
Wat een ontzettende lul.quote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Matteo Vercher wint voor mij de Tour du Doubs
Er is geen enkele spanning, mijn team gaat 0 punten halen deze rondequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Sabata het volgende:
Ik wacht met spanning op de punten van Felix BanküberGall en (mogelijk) Paul Double in Sudtirol (vergeet elke keer of 2Pro nou de top10 of top15 punten geeft)
Ik vertrouw Godon niet, die doet af en toe gekke dingenquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is geen enkele spanning, mijn team gaat 0 punten halen deze ronde
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:deluna kan je tegen Remco zeggen dat de Waalse Pijl niet zo belangrijk is
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer Wilco voor het laatst ergens uit gecrasht is.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn kopman valt nog vaker dan Wilco!
41e en 55e!quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arensman heeft het niet, dus het is hopen op een off day van v Eetvelt en Adria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |