Altijd tegen mijquote:
Ik mag ergens ook een keer tegen Remcoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:27 schreef franklop het volgende:
In de Gold Race tegen TIBO
Altijd tegen mij
Pablo Torres ook voor het eerst punten maar niet bestand tegen Remco, dat bidden van hem betaalt zich uit.quote:
Een onverwacht grote zege voor mijquote:Op maandag 14 april 2025 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
We hebben allebei wel meerdere goede kansen, gaat er om spannen.
We lopen gruwelijk achter ten op zichte van vorig jaar. De koploper had toen echt veel meer punten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
De top 2 verliest dus het kruipt weer wat dichter naar elkaar toe!
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Ik had ook niemand aan de start deze hele rondequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Healy, Alaphilippe, Schmid lijkt me een mooi podiumquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Zowaar een tweede zege op rij dankzij Silva en een gunstige loting. Ronde 23 wordt wel wat ingewikkelder tegen @:Aguero met 7 man tegen 2 aan de start in de AGR.
Ja, jammerquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een onverwacht grote zege voor mij
Win streak van 4 en nu ook weer een mooie 88 punten voorsprong in aanloop naar de Amstel op @Pistoleroquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Tegen @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Speelschema speelronde 24:
[ afbeelding ]
Met Lennert lijk je mij wel favoriet, al is Giejoom in aardige doen en kan Arensman misschien een leuk klassement rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen @:mexicanobakker
Altijd tegen mij
Maar één renner die het kon verpesten voor mij deze ronde en uiteraard heb jij diequote:Op zaterdag 19 april 2025 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet toch wel binnen zijn. Of Benno moet ineens gekke dingen doen.
Wel zuur voor mijn tegenstander met twee derde plaatsen van Berthet. Normaal is dat in zo’n ronde een prima score
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |