Ik vrees van wel.quote:Op zondag 6 april 2025 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit je team is.
quote:Op zondag 6 april 2025 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar z'n resultaten. Miskooped
Eruit tijdens transferperiode?quote:Op zondag 6 april 2025 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar z'n resultaten. Miskooped
Ik dank Sjoerd Bax voor zijn eerste bijdrage.quote:Op zondag 6 april 2025 17:13 schreef Sabata het volgende:
Yep hier was ik bang voor. Jorgensen leeggereden in de laatste km's. Ook een keer tegen mij
Je bent niet bang voor mijn teamquote:Op maandag 7 april 2025 07:31 schreef Steven184 het volgende:
Fantastische lotingen in deze weken:
Tegen Landa in Catalonie (maar wel gewonnen door uitschieter van Salby)
Tegen Powless in DDV
Tegen Pedersen in RVV
Tegen McNulty in Baskenland (vaste prik voor top 10)
Tegen WvA in Brabantse Pijl
Gelukkig zijn de startlijsten verder vooruit nog niet echt ingevuld
Dit was vooral namedropping.quote:Op maandag 7 april 2025 07:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor mijn team
Bij mij moeten Vacek en Gautherat ook nog opstaan. En Vermeersch mag ook wel eens proberen een uitslag te rijden.quote:Op maandag 7 april 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madouas ook weer keurig zeventiendes. Miskooped.
Ja maar dat soort gasten moeten wel in de komende 4-5 weken gaan leven of in september ineens wonderbenen hebben, want we zitten al op 1/3 van het spelletje inmiddels.quote:Op maandag 7 april 2025 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij mij moeten Vacek en Gautherat ook nog opstaan. En Vermeersch mag ook wel eens proberen een uitslag te rijden.
Ik heb er 4 op de voorlopige transferlijst staanquote:Op maandag 7 april 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat soort gasten moeten wel in de komende 4-5 weken gaan leven of in september ineens wonderbenen hebben, want we zitten al op 1/3 van het spelletje inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |