Dan ga ik hem vragen om mijn team een stabiliteitscursus te geven.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer Wilco voor het laatst ergens uit gecrasht is.
Ik had Lennert voor een dag als vandaag op mijn biedlijstje, op deze manier ben ik niet rouwig dat ik hem niet had.quote:
Toch kan ik nog het laatste lachen dankzij de topprestatie van Vauquelin in de Waalse Pijlquote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Matteo Vercher wint voor mij de Tour du Doubs
In Italië gaat het ook niet slechtquote:Op woensdag 23 april 2025 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Mas levert niet en Buitrago van @:steven184 wel, onleuk.
Ja gefeliciteerd...ik vreesde er al voor. Vorig jaar was ie ook zo goed in de Waalse Pijl. En van Bouwman hoeven we niks te verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toch kan ik nog het laatste lachen dankzij de topprestatie van Vauquelin in de Waalse Pijl
Tenzij Bouwman iedereen op 20 minuten rijdt morgen in de TotA heb ik hem binnen
Hij hep het toch wel. Leuk voor het doelsaldoquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arensman heeft het niet, dus het is hopen op een off day van v Eetvelt en Adria
Altijd tegen mij!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij hep het toch wel. Leuk voor het doelsaldo
Moet zeggen dat ik die ronde ook al afgeschreven had met het gekut van Van Gils. Bling redt de meubelen maar weer eens.quote:Op zondag 27 april 2025 16:10 schreef Steven184 het volgende:
En ik was niet bang voor Bling Bling in LBL
@:GotenSSJ
Altijd tegen mijquote:Op zondag 27 april 2025 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
DFM kan toch ineens weer fietsen, jawel! Op een mooie voorsprong daardoor tegen @:franklop . Er moeten in Turkije wel gekke dingen gebeuren wil ik die verliezen.
Lonardi 2e in klassement!quote:Op zondag 27 april 2025 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
DFM kan toch ineens weer fietsen, jawel! Op een mooie voorsprong daardoor tegen @:franklop . Er moeten in Turkije wel gekke dingen gebeuren wil ik die verliezen.
https://www.nieuwsblad.be(...)e%20niet%20mogelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:15 schreef franklop het volgende:
Tegen Philipsen en Magnier van @:Rellende_Rotscholier
Hopelijk leveren Lennart van Eetvelt en Vlasov wel een keertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |