Uiteindelijk zijn de werken van Malucelli net niet bestand tegen Fredje Wright!quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Etappe 3 van de Region Pays staat nog niet in de uitslagen, terwijl die gisteren is verreden. Geen idee of daar een reden voor is, geloof dat het meestal dezelfde dag geupdate is?
Ik vind een 0-0 nog erger dan een 269-229quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Pistolero het volgende:
Ach, @:Momo komt net 1 plekje tekort met Ganna als ik het goed zie.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef hhh38 het volgende:
Top 10 met de op 5 na minste punten voor
Dit ga ik niet volhouden.
Vorig jaar had ik bijna de rode lantaarnquote:Op zondag 13 april 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Faraday met Pogi in het team begint zorgwekkend te worden.
Martin toch niet in dezelfde tijd gezet?quote:Op zondag 13 april 2025 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Het klassement van Baskenland is nog gewijzigd, maar de speelronde is al klaar. Dat gebeurt niet zo vaak.
Volgens mij levert het alleen verschillen op qua doelsaldo, niet qua winst/verlies.
Zal het morgen even controleren en dan bijwerken.
Ik bedoel meer dat er ook nog een lekker programma aan komt voor Pogi om je voorsprong verder uit te breiden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik bijna de rode lantaarn. Toch is het zeker niet alleen Pogi want die heeft pas 5 rondjes meegedaan dit seizoen. En ik heb er ook nog een paar die tegenvallen. Ja, ik kijk naar jullie Grofs, Izagirre en Zana.
Pogi in je team is wel lekker ja, zeker als je nog wat meer topper hebt.quote:Op zondag 13 april 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er ook nog een lekker programma aan komt voor Pogi om je voorsprong verder uit te breiden.
Verder is het echt geen top teamquote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogi in je team is wel lekker ja, zeker als je nog wat meer topper hebt.
Kloptquote:Op zondag 13 april 2025 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martin toch niet in dezelfde tijd gezet?
Die had ik niet aan zien komen, na het lek rijden van Teunissen dacht ik wel dat het over was. Fredje Wright doet het prima dit jaar.quote:Op zondag 13 april 2025 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de werken van Malucelli net niet bestand tegen Fredje Wright!
Mex -30quote:Op zondag 13 april 2025 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Het klassement van Baskenland is nog gewijzigd, maar de speelronde is al klaar. Dat gebeurt niet zo vaak.
Volgens mij levert het alleen verschillen op qua doelsaldo, niet qua winst/verlies.
Zal het morgen even controleren en dan bijwerken.
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op maandag 14 april 2025 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mex -30
Faraday, Bill, Luna +10.
Uitslag speelronde 20:
[ afbeelding ]
Gvd nu kan ik minder hard klagenquote:
We hebben allebei wel meerdere goede kansen, gaat er om spannen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat denk je van deze ronde @:dale_cooper?
Altijd tegen mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |