Ik nog geen 1!quote:Op maandag 7 april 2025 18:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 op de voorlopige transferlijst staan
Nee, hij wilde 2025 beginnen zoals 2024 eindigde, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt:quote:Op maandag 7 april 2025 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Meurisse nog gaat vlammen? Die wil toch nog wel een laatste serieus contract voor 2-3 jaar?
Ik had Brent, maar die kwam net buiten plek 14 (samen met Foss)quote:Op maandag 7 april 2025 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog geen 1!
Wel leuke renners al gespot. Niemand zat er zo dicht op dat we fenomeen Fredheim hadden gezien![]()
Ik had Meurisse voor een contractjaar, maar ik had voor Dries de Hondt, Arjen Livyns, of Brent van Moer moeten gaan.
Verder nog een aantal renners die me positief opvallen, maar zonder al heel goede resultaten, maar die houd ik voor me.
Denk dat Fredheim tot nu de enige is die echt gemist is door Fok.
Edit: Daniel Cavia laat ik aan @:mani89
Timothee is een garantie voor succes.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
We hebben grote problemen tegen @:johannes_vermeer die Dupont in Griekenland heeft. We moeten ergens een top-15 zien te scoren in Vlaanderen, maar het is erg lastig te zien wie dat nou moet gaan doen. Gautherat maakte woensdag nog de meeste indruk, hopelijk wil hij nog een sprintje doen voor een verre ereplek. Verder hebben we F Vermeersch, Rex, Søjberg, Meurisse, F Christen en Vacek.
Die had ik vorig jaar en mocht naar mijn mening niet echt vaak voor eigen kans gaan, of verzilverde die kansen niet. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van met prutsers als Higuita en Herrada in mijn team.quote:Op maandag 7 april 2025 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog geen 1!
Wel leuke renners al gespot. Niemand zat er zo dicht op dat we fenomeen Fredheim hadden gezien![]()
Ik had Meurisse voor een contractjaar, maar ik had voor Dries de Hondt, Arjen Livyns, of Brent van Moer moeten gaan.
Verder nog een aantal renners die me positief opvallen, maar zonder al heel goede resultaten, maar die houd ik voor me.
Denk dat Fredheim tot nu de enige is die echt gemist is door Fok.
Edit: Daniel Cavia laat ik aan @:mani89
Gregoire gelukkig wel goed (al wint die uiteindelijk niet).quote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Gils weer nergens te bekennen, wat een ontzettende miskoop is dat tot nu toe zeg.
In het altijd gevaarlijke Baskenland durf ik pas te juichen als ie zondag over te streep komt.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef Aguero het volgende:
Al vier mannetjes in de punten in Baskenland maar de vervelende Lipowitz gaat een dik klassement rijden dus het maakt allemaal niet uit.@:hhh38
Gate is wel echt mijn Poupou geworden dit jaar, leuke gast.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Altijd pijnlijk als een renner (Gate) die je vorig jaar in je team had enorm tegen je scoort. @:fretwork
Rex en Vermeersch hebben bewezen dat ze het kunnen.quote:
Ja, geen tijd. Niks van gisteren stond er in.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Etappe 3 van de Region Pays staat nog niet in de uitslagen, terwijl die gisteren is verreden. Geen idee of daar een reden voor is, geloof dat het meestal dezelfde dag geupdate is?
Ik dacht dat het automatisch ging, excuus!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, geen tijd. Niks van gisteren stond er in.
Alles staat er nu in.
Staat overigens nog wel op de planning, maar zitten nog wat haken en ogen aan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het automatisch ging, excuus!
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 00:04 schreef hhh38 het volgende:
https://www.procyclingsta(...)calabria/2025/result
Hebben jullie een koers gemist? @:Pino112 @:Mexicanobakker
Ik wil wel punten voor de 8e plek van Fiorelli vandaag
Nee, doe maar ronde 23quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JaWaarschijnlijk omdat ie vorig jaar gecanceld is.
Je krijgt er punten voor in speelronde 22
quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag alsnog naar die ronde hoorquote:Op zondag 13 april 2025 08:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ronde 21 was logischer geweest, maar een koers toevoegen aan een lopende speelronde is ook gek. Hoop niet dat ik nu op 10 punten die ronde verlies
Dit is keurig geloot allen, geen idee waarom deze koers ontbrakquote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rex en Vermeersch hebben bewezen dat ze het kunnen.
Rex gelukkig wel echt kopman, afgaande op dit plaatje.
[ x ]
Uiteindelijk zijn de werken van Malucelli net niet bestand tegen Fredje Wright!quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Etappe 3 van de Region Pays staat nog niet in de uitslagen, terwijl die gisteren is verreden. Geen idee of daar een reden voor is, geloof dat het meestal dezelfde dag geupdate is?
Ik vind een 0-0 nog erger dan een 269-229quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Pistolero het volgende:
Ach, @:Momo komt net 1 plekje tekort met Ganna als ik het goed zie.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef hhh38 het volgende:
Top 10 met de op 5 na minste punten voor
Dit ga ik niet volhouden.
Vorig jaar had ik bijna de rode lantaarnquote:Op zondag 13 april 2025 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Faraday met Pogi in het team begint zorgwekkend te worden.
Martin toch niet in dezelfde tijd gezet?quote:Op zondag 13 april 2025 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Het klassement van Baskenland is nog gewijzigd, maar de speelronde is al klaar. Dat gebeurt niet zo vaak.
Volgens mij levert het alleen verschillen op qua doelsaldo, niet qua winst/verlies.
Zal het morgen even controleren en dan bijwerken.
Ik bedoel meer dat er ook nog een lekker programma aan komt voor Pogi om je voorsprong verder uit te breiden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik bijna de rode lantaarn. Toch is het zeker niet alleen Pogi want die heeft pas 5 rondjes meegedaan dit seizoen. En ik heb er ook nog een paar die tegenvallen. Ja, ik kijk naar jullie Grofs, Izagirre en Zana.
Pogi in je team is wel lekker ja, zeker als je nog wat meer topper hebt.quote:Op zondag 13 april 2025 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er ook nog een lekker programma aan komt voor Pogi om je voorsprong verder uit te breiden.
Verder is het echt geen top teamquote:Op zondag 13 april 2025 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pogi in je team is wel lekker ja, zeker als je nog wat meer topper hebt.
Kloptquote:Op zondag 13 april 2025 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martin toch niet in dezelfde tijd gezet?
Die had ik niet aan zien komen, na het lek rijden van Teunissen dacht ik wel dat het over was. Fredje Wright doet het prima dit jaar.quote:Op zondag 13 april 2025 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de werken van Malucelli net niet bestand tegen Fredje Wright!
Mex -30quote:Op zondag 13 april 2025 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Het klassement van Baskenland is nog gewijzigd, maar de speelronde is al klaar. Dat gebeurt niet zo vaak.
Volgens mij levert het alleen verschillen op qua doelsaldo, niet qua winst/verlies.
Zal het morgen even controleren en dan bijwerken.
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op maandag 14 april 2025 19:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mex -30
Faraday, Bill, Luna +10.
Uitslag speelronde 20:
[ afbeelding ]
Gvd nu kan ik minder hard klagenquote:
We hebben allebei wel meerdere goede kansen, gaat er om spannen.quote:Op maandag 14 april 2025 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat denk je van deze ronde @:dale_cooper?
Altijd tegen mijquote:
Ik mag ergens ook een keer tegen Remcoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:27 schreef franklop het volgende:
In de Gold Race tegen TIBO
Altijd tegen mij
Pablo Torres ook voor het eerst punten maar niet bestand tegen Remco, dat bidden van hem betaalt zich uit.quote:
Een onverwacht grote zege voor mijquote:Op maandag 14 april 2025 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
We hebben allebei wel meerdere goede kansen, gaat er om spannen.
We lopen gruwelijk achter ten op zichte van vorig jaar. De koploper had toen echt veel meer punten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
De top 2 verliest dus het kruipt weer wat dichter naar elkaar toe!
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Ik had ook niemand aan de start deze hele rondequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Healy, Alaphilippe, Schmid lijkt me een mooi podiumquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Zowaar een tweede zege op rij dankzij Silva en een gunstige loting. Ronde 23 wordt wel wat ingewikkelder tegen @:Aguero met 7 man tegen 2 aan de start in de AGR.
Ja, jammerquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een onverwacht grote zege voor mij
Win streak van 4 en nu ook weer een mooie 88 punten voorsprong in aanloop naar de Amstel op @Pistoleroquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 22:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 22:
[ afbeelding ]
Tegen @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Speelschema speelronde 24:
[ afbeelding ]
Met Lennert lijk je mij wel favoriet, al is Giejoom in aardige doen en kan Arensman misschien een leuk klassement rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Tegen @:mexicanobakker
Altijd tegen mij
Maar één renner die het kon verpesten voor mij deze ronde en uiteraard heb jij diequote:Op zaterdag 19 april 2025 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet toch wel binnen zijn. Of Benno moet ineens gekke dingen doen.
Wel zuur voor mijn tegenstander met twee derde plaatsen van Berthet. Normaal is dat in zo’n ronde een prima score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |