Bij mij moeten Vacek en Gautherat ook nog opstaan. En Vermeersch mag ook wel eens proberen een uitslag te rijden.quote:Op maandag 7 april 2025 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madouas ook weer keurig zeventiendes. Miskooped.
Ja maar dat soort gasten moeten wel in de komende 4-5 weken gaan leven of in september ineens wonderbenen hebben, want we zitten al op 1/3 van het spelletje inmiddels.quote:Op maandag 7 april 2025 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij mij moeten Vacek en Gautherat ook nog opstaan. En Vermeersch mag ook wel eens proberen een uitslag te rijden.
Ik heb er 4 op de voorlopige transferlijst staanquote:Op maandag 7 april 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat soort gasten moeten wel in de komende 4-5 weken gaan leven of in september ineens wonderbenen hebben, want we zitten al op 1/3 van het spelletje inmiddels.
Ik nog geen 1!quote:Op maandag 7 april 2025 18:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 op de voorlopige transferlijst staan
Nee, hij wilde 2025 beginnen zoals 2024 eindigde, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt:quote:Op maandag 7 april 2025 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Meurisse nog gaat vlammen? Die wil toch nog wel een laatste serieus contract voor 2-3 jaar?
Ik had Brent, maar die kwam net buiten plek 14 (samen met Foss)quote:Op maandag 7 april 2025 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog geen 1!
Wel leuke renners al gespot. Niemand zat er zo dicht op dat we fenomeen Fredheim hadden gezien![]()
Ik had Meurisse voor een contractjaar, maar ik had voor Dries de Hondt, Arjen Livyns, of Brent van Moer moeten gaan.
Verder nog een aantal renners die me positief opvallen, maar zonder al heel goede resultaten, maar die houd ik voor me.
Denk dat Fredheim tot nu de enige is die echt gemist is door Fok.
Edit: Daniel Cavia laat ik aan @:mani89
Timothee is een garantie voor succes.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
We hebben grote problemen tegen @:johannes_vermeer die Dupont in Griekenland heeft. We moeten ergens een top-15 zien te scoren in Vlaanderen, maar het is erg lastig te zien wie dat nou moet gaan doen. Gautherat maakte woensdag nog de meeste indruk, hopelijk wil hij nog een sprintje doen voor een verre ereplek. Verder hebben we F Vermeersch, Rex, Søjberg, Meurisse, F Christen en Vacek.
Die had ik vorig jaar en mocht naar mijn mening niet echt vaak voor eigen kans gaan, of verzilverde die kansen niet. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van met prutsers als Higuita en Herrada in mijn team.quote:Op maandag 7 april 2025 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik nog geen 1!
Wel leuke renners al gespot. Niemand zat er zo dicht op dat we fenomeen Fredheim hadden gezien![]()
Ik had Meurisse voor een contractjaar, maar ik had voor Dries de Hondt, Arjen Livyns, of Brent van Moer moeten gaan.
Verder nog een aantal renners die me positief opvallen, maar zonder al heel goede resultaten, maar die houd ik voor me.
Denk dat Fredheim tot nu de enige is die echt gemist is door Fok.
Edit: Daniel Cavia laat ik aan @:mani89
Gregoire gelukkig wel goed (al wint die uiteindelijk niet).quote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Gils weer nergens te bekennen, wat een ontzettende miskoop is dat tot nu toe zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |