In het altijd gevaarlijke Baskenland durf ik pas te juichen als ie zondag over te streep komt.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:36 schreef Aguero het volgende:
Al vier mannetjes in de punten in Baskenland maar de vervelende Lipowitz gaat een dik klassement rijden dus het maakt allemaal niet uit.@:hhh38
Gate is wel echt mijn Poupou geworden dit jaar, leuke gast.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Altijd pijnlijk als een renner (Gate) die je vorig jaar in je team had enorm tegen je scoort. @:fretwork
Rex en Vermeersch hebben bewezen dat ze het kunnen.quote:
Ja, geen tijd. Niks van gisteren stond er in.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Etappe 3 van de Region Pays staat nog niet in de uitslagen, terwijl die gisteren is verreden. Geen idee of daar een reden voor is, geloof dat het meestal dezelfde dag geupdate is?
Ik dacht dat het automatisch ging, excuus!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, geen tijd. Niks van gisteren stond er in.
Alles staat er nu in.
Staat overigens nog wel op de planning, maar zitten nog wat haken en ogen aan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het automatisch ging, excuus!
Jaquote:Op zondag 13 april 2025 00:04 schreef hhh38 het volgende:
https://www.procyclingsta(...)calabria/2025/result
Hebben jullie een koers gemist? @:Pino112 @:Mexicanobakker
Ik wil wel punten voor de 8e plek van Fiorelli vandaag
Nee, doe maar ronde 23quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JaWaarschijnlijk omdat ie vorig jaar gecanceld is.
Je krijgt er punten voor in speelronde 22
quote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag alsnog naar die ronde hoorquote:Op zondag 13 april 2025 08:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ronde 21 was logischer geweest, maar een koers toevoegen aan een lopende speelronde is ook gek. Hoop niet dat ik nu op 10 punten die ronde verlies
Dit is keurig geloot allen, geen idee waarom deze koers ontbrakquote:Op zondag 13 april 2025 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag ik je al feliciteren?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rex en Vermeersch hebben bewezen dat ze het kunnen.
Rex gelukkig wel echt kopman, afgaande op dit plaatje.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |