SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Dat kan wel, dan krijg je superaids.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
Staat genoteerd. We zullen je bij de volgende meet niet naast iemand met aids zetten.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die aids hebben vind ik vies.
Nou nou.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overdag is ze Ger, maar 's nachts.. dan is ze SU-PER AAAAAAIDS!!
Alsof hij naar meets komt.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd. We zullen je bij de volgende meet niet naast iemand met aids zetten.
Hij komt alleen naar meets met leuke mensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij naar meets komt.
Niet met vieze kutmensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij naar meets komt.
Zal het wel rustig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt alleen naar meets met leuke mensen.
Ja, meestal is het een dinertje voor twee.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het wel rustig zijn.
Hey, ik eet ook voor twee in mn eentjequote:Op maandag 31 maart 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, meestal is het een dinertje voor twee.
@UitStraling en ik gaan steak etenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga pastinaaksoep maken of een stamppotje
Tegenvallend dit.quote:
Zo. ALle agressie eruit gelopen. 10.087 stappies nu. Bier.quote:
Tering hoe loop jijquote:Op maandag 31 maart 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo. ALle agressie eruit gelopen. 10.087 stappies nu. Bier.
Door.quote:
Heb na een normale nacht al moeite met de 8,5 uur doorkomen als ik de halve middag in een meeting zit, dus dit magquote:
Met een account op imgur kan je gewoon de plaatjes / korte filmpjes van je account ook weer verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar je kunt niet een video uploaden en als je denkt 'nu wil ik het verwijderen' weer verwijderenwat een gezeik
Nee. Ik heb nog niet echt de moed kunnen verzamelen om de stap naar een tattooshop te zetten en door de steeds naderende verhuizing laat ik het nog even zo...quote:Op maandag 31 maart 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Had jij inmiddels al een tattoo laten zetten?
Die logica van imgur snap ik niet, als het plaatje blijft staan en de link naar het plaatje ook.. Dan kun je foto's verwijderen die je nooit hebt gedeeldquote:Op maandag 31 maart 2025 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een account op imgur kan je gewoon de plaatjes / korte filmpjes van je account ook weer verwijderen.
Standaard staan ze op hidden, dan kunnen anderen ze alleen zien met de directe link. Als je hem op public zet kunnen mensen hem zelf ook vinden op die site. Wat ik zelf nooit doe iig.
Als back-up? Voor jezelf?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die logica van imgur snap ik niet, als het plaatje blijft staan en de link naar het plaatje ook.. Dan kun je foto's verwijderen die je nooit hebt gedeeldwat heb je daar aan, of waarom zou je uberhaupt iets uploaden op imgur als je het niet wilt delen
ik mis iets
En heb je gewonnen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ze hebben me weer vrijgelaten bij de psych. Toch altijd wel fijn dat ze dat aandurven.
Wat voor een tattoo had je op het oog?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog niet echt de moed kunnen verzamelen om de stap naar een tattooshop te zetten en door de steeds naderende verhuizing laat ik het nog even zo...
Ik las tattoo in je oogquote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo had je op het oog?
quote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
Iedereen goed opgelet
Want dit is je grote kans
Luister goed naar wat ik zeg want hier komt de Kabouterdans
Nou ja 10.000 stappen in 50 minuten, dat is wel flink doorlopenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon blokjes door de wijk. Hoezo?
ik vind van die zwarte ogen wel echt intens sexy, maar dat krijg je niet met tattooerenquote:
dat is van de hele dag hequote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja 10.000 stappen in 50 minuten, dat is wel flink doorlopenOf hele kleine stapjes.
Zag er laatst nog 2 ( ieder oog, haha) maar ziet er niet denderend uit.quote:
Nee ik stond al op 5800quote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja 10.000 stappen in 50 minuten, dat is wel flink doorlopenOf hele kleine stapjes.
Stokstaartje of Rode Pandaquote:Op maandag 31 maart 2025 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo had je op het oog?
Uitstekend. Hoezoquote:
Nee met tattooeren krijg je van die creepy ogenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind van die zwarte ogen wel echt intens sexy, maar dat krijg je niet met tattooeren
Brrrrquote:Op maandag 31 maart 2025 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag er laatst nog 2 ( ieder oog, haha) maar ziet er niet denderend uit.
Wadlopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wij gaan weer burgerlijk naar Texel dit najaar
Had je meegekregen dat bij het EK/WK (weet niet meer) snelwandelen er eigenlijk niemand echt aan snelwandelen deedquote:
ik bedoelde het hele oog zwartquote:Op maandag 31 maart 2025 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee met tattooeren krijg je van die creepy ogen
Maar idd, intens zwarte ogen
Was iedereen vals aan het spelen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je meegekregen dat bij het EK/WK (weet niet meer) snelwandelen er eigenlijk niemand echt aan snelwandelen deed
Ikzelf hang wel scheef, maar niet schever dan anders?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Just checking. Je gezicht hangt niet scheef?
Als je een plaatje upload met een account, kan alleen jij het verwijderen. Hoe het werkt zonder account weet ik niet, dat doe ik al jaren niet meer. Volgens mij had je toen een aparte link om het plaatje te kunnen verwijderen, en een link om het aan mensen te kunnen latrn zien.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die logica van imgur snap ik niet, als het plaatje blijft staan en de link naar het plaatje ook.. Dan kun je foto's verwijderen die je nooit hebt gedeeld![]()
Het ene is alleen delen met mensen die je de link geeft, het andere is het gewoon open op de site gooien.quote:wat heb je daar aan, of waarom zou je uberhaupt iets uploaden op imgur als je het niet wilt delen
ik mis iets
Parachutespringen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wadlopen?of wat doe je daar behalve ontspannen
Vooral ontspannen, wandelen en wilde konijnen tellen in de duinenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wadlopen?of wat doe je daar behalve ontspannen
Ohhh zoquote:Op maandag 31 maart 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoelde het hele oog zwartofnee, de lens maar dan wel alles incl iris
Brrrrrrquote:
Jup, maar dan onbewustquote:
je kunt het plaatje verwijderen maar als je dat plaatje hebt gedeeld, blijft het staan op de plek waar je het hebt gedeeld. Maakt dus geen drol uitquote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een plaatje upload met een account, kan alleen jij het verwijderen. Hoe het werkt zonder account weet ik niet, dat doe ik al jaren niet meer. Volgens mij had je toen een aparte link om het plaatje te kunnen verwijderen, en een link om het aan mensen te kunnen latrn zien.
[..]
Het ene is alleen delen met mensen die je de link geeft, het andere is het gewoon open op de site gooien.
Bedoel je pupil of oogwit?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind van die zwarte ogen wel echt intens sexy, maar dat krijg je niet met tattooeren
geen ramen die open kunnen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Pff computerkamer begint nu al vies warm te worden.
quote:
Klinkt heerlijk. Er even helemaal tussenuitquote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral ontspannen, wandelen en wilde konijnen tellen in de duinen
over het algemeen vind ik ogen niet zo boeiendquote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh zo
Nee ik dacht dat je van die hele donkere natuurlijke kleur ogen bedoelde
abrahamquote:
Het kan even duren voor het niet meer zichtbaar is, omdat het vaak ergens in een buffer blijft staan. Op je eigen apparaat ook. Maar als ik iets op imgur zet, en het weer verwijder, verdwijnt het daar en hier.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, maar dan onbewust
[..]
je kunt het plaatje verwijderen maar als je dat plaatje hebt gedeeld, blijft het staan op de plek waar je het hebt gedeeld. Maakt dus geen drol uit
lekker, kaas erbij?quote:
hahahaha xD nou he xDquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je ogen operatief laten verwijderen, is vast nog sexyer.
Ik wil geen bufferquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kan even duren voor het niet meer zichtbaar is, omdat het vaak ergens in een buffer blijft staan. Op je eigen apparaat ook. Maar als ik iets op imgur zet, en het weer verwijder, verdwijnt het daar en hier.
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat jij op andere mensen en dingen valt dan ik
Dan doet je internet het niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil geen buffer![]()
het leven is oneerlijk!!!!
Mja, sprekende ogen zijn prachtig. Maar het ligt aan het complete plaatje? Dus ook hoe iemand beweegt en praat enzo?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Klinkt heerlijk. Er even helemaal tussenuitgeen schaapjes tellen?
[..]
over het algemeen vind ik ogen niet zo boeiend![]()
jij wel?
Je bent niet in helemaal in orde.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh US gaat weer aandacht vragen van vieze kutmensen, stabieltje being stabieltje
Wekle?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er komt steeds meer naar buiten over die 2 ontvoerde kinderen...
Schaapjes tellen doe ik in bedquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Klinkt heerlijk. Er even helemaal tussenuitgeen schaapjes tellen?
[..]
over het algemeen vind ik ogen niet zo boeiend![]()
jij wel?
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan doet je internet het niet meer.
Dat is sowies wel ja, dat complete plaatjequote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, sprekende ogen zijn prachtig. Maar het ligt aan het complete plaatje? Dus ook hoe iemand beweegt en praat enzo?
Welke? Ik wil wel zout, als jij zoet wil dan kunnen we een beetje uitwisselenquote:
Die van het Amber alert vanmiddagquote:
Thank god niet neequote:Op maandag 31 maart 2025 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent niet in helemaal in orde.
Lees dit serieus voor het eerstquote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)de-zus-11-en-broer-6
He?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Als iemand nog een ding heeft voor mensen die er uit zien alsof ze je computer kunnen repareren, en ook je computer kunnen repareren hoor ik het wel.
quote:
Veel levensgeluk verder bij pappa op Kaapverdië.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)de-zus-11-en-broer-6
zout gaat me wel wat sneller tegenstaan maar lust het beide wel.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke? Ik wil wel zout, als jij zoet wil dan kunnen we een beetje uitwisselen
Schaapjes zien er zo snoezig uitquote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schaapjes tellen doe ik in bed
Het is wel erg leuk om zo'n kudde te zien in de wei
True, maar ergens denk ik 'is niet per se erg dat ik het sneller zat ben'quote:Op maandag 31 maart 2025 18:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zout gaat me wel wat sneller tegenstaan maar lust het beide wel.
Met caramel is ook lekker
oh oke, als jij daar blij van wordtquote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik doe gewoon flauw over mezelf en mijn aantrekkelijkheid. Niets aan de hand verder.
Er was een paar jaar geleden ook een kudde runderen. En er was toen een jong bij. Die was een beetje nieuwsgierigquote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Schaapjes zien er zo snoezig uitmaar groen is altijd fijn
[..]
True, maar ergens denk ik 'is niet per se erg dat ik het sneller zat ben'
Oh meh, die van ehh werthers original wel eens geprobeerd maar dat vond ik heftig joh
De ouders van @Dr_Flash hebben hier interesse in.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Als iemand nog een ding heeft voor mensen die er uit zien alsof ze je computer kunnen repareren, en ook je computer kunnen repareren hoor ik het wel.
Koeien zijn echt hele leuke beestenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was een paar jaar geleden ook een kudde runderen. En er was toen een jong bij. Die was een beetje nieuwsgierig
Misschien is mamma Fles nog wel een beetje vruchtbaar.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
De ouders van @:dr_flash hebben hier interesse in.
Bedankt voor deze boost in zelfvertrouwen.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:humorvandedag/video/7336861492945489185
Ik heb blauw oogwit. Ik win.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken iemand met zwart oogwit, een kansloze tattoo "artiest", zelfs Josef Mengele had een leukere uitstraling.
Dan ga ik er maar serieus op in.quote:
Zeg me dat dit fake isquote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:humorvandedag/video/7336861492945489185
Ja haha. Maar ze blijven wild dus we bleven op afstand. Want de moeder hield ons in de gatenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koeien zijn echt hele leuke beesten, en zo grooottt. Meeste dieren zijn volgens mij leuk als je ze wat beter leert kennen, muv eenden.
Die momenten dat koeien voor het eerst weer buiten komen![]()
![]()
![]()
Ja, ik bedoelde het kan altijd erger en zo dom ben je echt niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedankt voor deze boost in zelfvertrouwen.
Wat let je om je oogbollen zwart te laten kleuren dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar serieus op in.
Nee. En ik doe flauw omdat ik er soms wat onzeker van word als ik mensen hoor praten over wat ze aantrekkelijk vinden, omdat dat eigenlijk nooit matcht met hoe ik ben.
Dat heeft niets met die mensen te maken verder. Eigenlijk moet ik zo vlak na therapie gewoon even m'n mond houden of zo.
Ik hoop het, maar sommige landgenoten zijn echt zo dom...quote:
Nou lekker dan US, nu moeten we op de stoep een bakje chinees eten omdat je niet binnen mocht met je tanktopquote:Op maandag 31 maart 2025 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek voor de gelegenheid iets bloots van boven aan, zin in.
Ik dacht dat Amerikanen dom waren. Deze kan zo emigrerenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar sommige landgenoten zijn echt zo dom...
En die mogen zich ook voortplanten en stemmenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar sommige landgenoten zijn echt zo dom...
Het maakt mij niet uitquote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar serieus op in.
Nee. En ik doe flauw omdat ik er soms wat onzeker van word als ik mensen hoor praten over wat ze aantrekkelijk vinden, omdat dat eigenlijk nooit matcht met hoe ik ben.
Dat heeft niets met die mensen te maken verder. Eigenlijk moet ik zo vlak na therapie gewoon even m'n mond houden of zo.
Oh, doodengquote:Op maandag 31 maart 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja haha. Maar ze blijven wild dus we bleven op afstand. Want de moeder hield ons in de gaten
Ik kan hier alleen maar banwaardig op reageren.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
De ouders van @:dr_flash hebben hier interesse in.
Doe dat dus maar nietquote:Op maandag 31 maart 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar banwaardig op reageren.
Daarom, maar was wel leuk om te zien. Uiteindelijk doorgelopen en toen we terugkwamen waren ze weg.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doodengeen moeder die haar jonge dieren wil beschermen, brr
Voor wie?quote:
Ik heb liever radijsjes witte en rooiequote:
Mangoquote:
ahwwwquote:Op maandag 31 maart 2025 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, maar was wel leuk om te zien. Uiteindelijk doorgelopen en toen we terugkwamen waren ze weg.
Weer een ervaring rijker!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwww
Er is hier een natuurgebied met wat grotere wilde dieren, zag laatst voor het eerst de koninkpaardenwaren echt onwijs tam lol
Vind dat een beetje raar woord. "Konikpaarden". Konik is al Pools voor "paardje" (Kon met een accent op de n is "paard" )quote:Op maandag 31 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwww
Er is hier een natuurgebied met wat grotere wilde dieren, zag laatst voor het eerst de koninkpaardenwaren echt onwijs tam lol
Als dit niet je grootste leugen ooit is, dan wordt het echt heel hard zoeken.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die haat op een tikje hulpbehoevende ouders nooit zo goed, die hebben je het leven geschonken, borstvoeding gegeven, je beschermd, je opgevoed en gevoed, je leren lopen en fietsen en dat heeft hen zeker 400.000 euro gekost en hun seksleven.
En dan kun je wel snip en snaaks zeggen, "Ja daar heb ik allemaal zelf niet om gevraagd" draai het maar lekker om, zij hebben al helemaal niet om jou gevraagd.
quote:
ja maar we zijn hier in Nederlandie, niet in Polen dus boeiendquote:Op maandag 31 maart 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind dat een beetje raar woord. "Konikpaarden". Konik is al Pools voor "paardje" (Kon met een accent op de n is "paard" )
Beetje hetzelfde als "Rio Grande-rivier" zegmaar.
Ze wilden dolgraag een egoïstische zoon?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dit niet je grootste leugen ooit is, dan wordt het echt heel hard zoeken.
Jawel maar ik wil dit jaar proberen zo min mogelijk vliegen in huis te krijgen.quote:
horquote:Op maandag 31 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil dit jaar proberen zo min mogelijk vliegen in huis te krijgen.
Tja. Iets te vaak humor gebruiken als coping. En verder niet echt weten wat ik er mee moet. Maar goed. Dat is niet jullie probleem verder.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uitmaar vraag me vooral af waarom je het doet als je er juist níét happy van wordt, maar al vaker over gehad
wat krek zegt iddquote:Op maandag 31 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil dit jaar proberen zo min mogelijk vliegen in huis te krijgen.
Probeer eens jezelf niet af te kraken, want verder doet echt niemand dat hier (jou afkraken) behalve jijzelfquote:Op maandag 31 maart 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Iets te vaak humor gebruiken als coping. En verder niet echt weten wat ik er mee moet. Maar goed. Dat is niet jullie probleem verder.
even dingen opgraven: alleen aliexpressquote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit wat op Shein of Wish of Temu ofzo gekocht.
zo erg?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Jezus die nieuwe Pathe-app. Wie bedenkt dit ook.
quote:
quote:
Is toch regionaal?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg voorheen ook nog wel een zo'n Amber Alert op mijn telefoon maar ook niet gehad.
dag Peterquote:
Tja, ik moet eigenlijk iets gezonders vinden om te doen als ik me kut voel over mezelf of zo.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer eens jezelf niet af te kraken, want verder doet echt niemand dat hier (jou afkraken) behalve jijzelf
Gewoon meppen op een boksbalquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ik moet eigenlijk iets gezonders vinden om te doen als ik me kut voel over mezelf of zo.
Sporten, dat helpt altijdquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ik moet eigenlijk iets gezonders vinden om te doen als ik me kut voel over mezelf of zo.
oh, dat is wel kut jaquote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een weekoverzicht van een film.
is dat niet meer te vinden in de app?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een weekoverzicht van een film.
Nee ik moet nu elke dag apart bekijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat niet meer te vinden in de app?
wat slecht
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik moet nu elke dag apart bekijken.
he he eindelijk!quote:
jah dan ben je even bezigquote:
zo'n grote verandering is het niet.. maar gewoon weer wat extra's wat erbij ingevuld moest worden, dus dat wil ik altijd 3x checkenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan ben je even bezig
ex heeft woning verkocht en zit nu in huur... dus die zat ook al te verzuchten.
Gewoon uitbesteden. Ik lever alle papieren in en een tijdje later krijg ik netjes alles ingevuld terug, met aftrekposten erbij waar ik het bestaan niet eens van wistquote:Op maandag 31 maart 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan ben je even bezig
ex heeft woning verkocht en zit nu in huur... dus die zat ook al te verzuchten.
dat zal mij meer kosten dan dat het oplevert, zo complex is de aangifte opzich nietquote:Op maandag 31 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon uitbesteden. Ik lever alle papieren in en een tijdje later krijg ik netjes alles ingevuld terug, met aftrekposten erbij waar ik het bestaan niet eens van wistHoef het dan alleen nog maar bij de gemeente af te geven, easy peasy lemon squeezy.
Hier zelfde verhaal. Alles vrij overzichtelijk. Geen toeslagen om rekening mee te houden ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal mij meer kosten dan dat het oplevert, zo complex is de aangifte opzich niet
ik heb geen tonnen met geld ofzo
ik krijg wel zorgtoeslag (naja, over vorig jaar niet vond de belastingdienst, kan ik na definitieve brief ook aanvragen) maar daar heb ik in de inkomstenbelasting niks mee te maken verder..quote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zelfde verhaal. Alles vrij overzichtelijk. Geen toeslagen om rekening mee te houden ook.
"Allemaal kut, prettige avond"quote:Op maandag 31 maart 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Online date apps nu onder de loep bij Radar
Hebben we al een conclusie?quote:Op maandag 31 maart 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Online date apps nu onder de loep bij Radar
Dat ze vooral proberen geld binnen te harken door mensen te laten verleiden om een abo te nemen en te blijven hangen...quote:Op maandag 31 maart 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben we al een conclusie?
Net als ieder ander bedrijf dat abonnementen aanbiedt. Wie had dat verwacht.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze vooral proberen geld binnen te harken door mensen te laten verleiden om een abo te nemen en te blijven hangen...
Valt me nog mee, ik dacht dat ze zelf fake vrouwenprofielen aanmaakten om mannen abo's af te laten sluiten.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze vooral proberen geld binnen te harken door mensen te laten verleiden om een abo te nemen en te blijven hangen...
Nou ja. Als ik een abbonnement neem op de trein doe ik dat met de hoop dat ik daarmee op m'n bestemming kan komen. Als de NS dan steeds langere rondjes rijdt en dan weer thuis af zet is dat een beetje belazerderij.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net als ieder ander bedrijf dat abonnementen aanbiedt. Wie had dat verwacht.
Beetje hitsig beppen met een Nigeriaanse prins.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik dacht dat ze zelf fake vrouwenprofielen aanmaakten om mannen abo's af te laten sluiten.
Recruiter van de Jostiband liked deze postquote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Er zitten alleen maar mongolen en lelijke wijven op."
daar is ze te zuinig voorquote:Op maandag 31 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon uitbesteden. Ik lever alle papieren in en een tijdje later krijg ik netjes alles ingevuld terug, met aftrekposten erbij waar ik het bestaan niet eens van wistHoef het dan alleen nog maar bij de gemeente af te geven, easy peasy lemon squeezy.
Alles zit sowieso in de knoop.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Ooit zoek ik dit uit. Ja roep ik al drie jaar ofzo.
[ link | afbeelding ]
Nou, vooruit.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Als ik een abbonnement neem op de trein doe ik dat met de hoop dat ik daarmee op m'n bestemming kan komen. Als de NS dan steeds langere rondjes rijdt en dan weer thuis af zet is dat een beetje belazerderij.
gewoon laten liggen, als je het uitzoekt en dingen er van weg gooit zul je zien dat je hetgene je weg hebt gegooid de week nadat de container is geleegd nodig hebtquote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit een uiterst beschaafde hoeveelheid.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klinkt alsof je ervaring hebt daarmee.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon laten liggen, als je het uitzoekt en dingen er van weg gooit zul je zien dat je hetgene je weg hebt gegooid de week nadat de container is geleegd nodig hebt
Dit is nog geen 5 minuten werk, nooit uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
jaquote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaring hebt daarmee.
Mijn oude buren hadden dit thuis op een tegeltje. Die mensen konden oprecht ook niet stil zitten.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog geen 5 minuten werk, nooit uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen.
Zou het niet weten. Van alles wat ik lees over dat soort apps hoor ik daar absoluut niet thuis.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Er zitten alleen maar mongolen en lelijke wijven op."
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Van alles wat ik lees over dat soort apps hoor ik daar absoluut niet thuis.
Ok oma.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog wek een scsi of sata kabel voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet ben ik wel beide, maar speel ik iemand anders op het internet.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.
Zouden er ook mensen zijn die specifiek op mensen met het Down Syndroom vallen?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel beide, maar speel ik iemand anders op het internet.
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok oma.Ze zijn niet ‘van mij’ hè. Kan ze best weggeven want daar komt ie toch nooit achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
‘Oh dan zullen we die wel weg gedaan hebben’![]()
Ik gebruik nog een vga kabel.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog wek een scsi of sata kabel voor je
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?
pak je er ooit een kabel uit in de afgelopen 3 jaar? nee? dan > klikoquote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En ik ben eigenlijk single omdat alle vrouwen simpelweg te verlegen zijn om me te benaderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldequote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.
ik heb hier nog wel een RS232 kabelquote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik nog een vga kabel.
overbodig? as in hij werkt nog? kringloop?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Ohja ik moet overbodig scherm nog naar de puinstort brengen
Vastquote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die specifiek op mensen met het Down Syndroom vallen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldeDe ene broer was knap en de andere niet, dat moest hij ook nog even pijnlijk duidelijk maken
![]()
"Dit is Max, de Brad Pitt van de familie"
"En dit is... Andreas".
Net als van die feeders. Zit ook een steekje los.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast![]()
Er zijn genoeg die een ongelijkwaardige relatie ambiëren om wat voor (ziekelijke) reden dan ook
17 inch 3:4, dat wil zelfs de kringloop nietquote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
overbodig? as in hij werkt nog? kringloop?
Oh nooo.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldeDe ene broer was knap en de andere niet, dat moest hij ook nog even pijnlijk duidelijk maken
![]()
"Dit is Max, de Brad Pitt van de familie"
"En dit is... Andreas".
Dat de ene van de bloemetjes en zangvogeltjes is en de andere het liefst iemand vastbind om erop te slaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast![]()
Er zijn genoeg die een ongelijkwaardige relatie ambiëren om wat voor (ziekelijke) reden dan ook
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
17 inch 3:4, dat wil zelfs de kringloop niet
Oddly specific.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de ene van de bloemetjes en zangvogeltjes is en de andere het liefst iemand vastbind om erop te slaan.
Hebben?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]een 3:4 monitor. dat wordt ook langzaam een zeldzaamheid
Ik vind de types ‘ik wil een vrouw uit Thailand/Philpijnen/etc.’ al op het randje.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als van die feeders. Zit ook een steekje los.
het is dat ik al meer monitoren heb dan dat ik nodig heb voor al mn pc's anders had ik em zo van je over genomenquote:
Die vind ik ver over het randje.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind de types ‘ik wil een vrouw uit Thailand/Philpijnen/etc.’ al op het randje.
Dat heeft 9 van de 10 keer niet met voorkeur voor looks o.i.d. te maken.
Collega heeft ook een Filippijnse, inderdaad een lelijke kerel en een redelijke stuk jongere vrouwquote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind de types ‘ik wil een vrouw uit Thailand/Philpijnen/etc.’ al op het randje.
Zonder zangzaad geen zangvogeltjesquote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de ene van de bloemetjes en zangvogeltjes is en de andere het liefst iemand vastbind om erop te slaan.
Nee inderdaad. Ken een aantal mannen met zo'n vrouw en die konden 1) niemand anders krijgen en 2) vinden het helemaal prima dat een vrouw hun op hun wenken bedient. Maar ja, die vrouwen kunnen op hun beurt weer geld naar hun familie sturen. Dus blijkbaar is het ook een beetje vraag en aanbod.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar echt.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles zit sowieso in de knoop.
Ik ken echt best wel veel IT mannen waar je krap aan net een gesprek mee kan voeren met aziatische vrouwen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Collega heeft ook een Filippijnse, inderdaad een lelijke kerel en een redelijke stuk jongere vrouw
Hmm. Ehh.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit dus.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ken een aantal mannen met zo'n vrouw en die konden 1) niemand anders krijgen en 2) vinden het helemaal prima dat een vrouw hun op hun wenken bedient. Maar ja, die vrouwen kunnen op hun beurt weer geld naar hun familie sturen. Dus blijkbaar is het ook een beetje vraag en aanbod.
Ik sterf nog liever alleen denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ken een aantal mannen met zo'n vrouw en die konden 1) niemand anders krijgen en 2) vinden het helemaal prima dat een vrouw hun op hun wenken bedient. Maar ja, die vrouwen kunnen op hun beurt weer geld naar hun familie sturen. Dus blijkbaar is het ook een beetje vraag en aanbod.
Ja maar het is zo kut als ik een kabeltje zoek.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit een uiterst beschaafde hoeveelheid.
Het is ook vaak een combinatie van een zeer matig uiterlijk en het onvermogen om met een echte witte terug-piepende vrouw om te kunnen gaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken echt best wel veel IT mannen waar je krap aan net een gesprek mee kan voeren met aziatische vrouwen.
Wel lekker etenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever alleen denk ik.
Snoeren hebben nou eenmaal die eigenschap.quote:
Aren't I lucky.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan scheelt het je toch maar mooi een hele familie in thailand financieel onderhouden
Naast het diervoer, voor de mannen met een Aziatische vrouw.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon bij de jumbo kopen toch
CRACKADELICquote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
er waren werkzaamheden bij het tankstation waardoor tanken lastig ging. Een vrouw kwam me helpen, ze heeft de slang vastgehouden terwijl ik de knop voor het tanken ingedrukt hield
Kom maar terug als je een paint hebt, hier begrijp ik zo niks van.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
er waren werkzaamheden bij het tankstation waardoor tanken lastig ging. Een vrouw kwam me helpen, ze heeft de slang vastgehouden terwijl ik de knop voor het tanken ingedrukt hield
Uuuuhquote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
i second thisquote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een paint hebt, hier begrijp ik zo niks van.
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een paint hebt, hier begrijp ik zo niks van.
Ik rij op gas?quote:
Ahhhh hahaquote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas?Dit is hoe je dan tankt, slang aansluiten op je aansluiting en dan knop ingedrukt houden bij de pomp. Je hebt geen knop op de slang of aansluiting zoals bij benzine
Maar als die slang vast zit hoeft iemand anders hem toch niet vast te houden?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas?Dit is hoe je dan tankt, slang aansluiten op je aansluiting en dan knop ingedrukt houden bij de pomp. Je hebt geen knop op de slang of aansluiting zoals bij benzine
Auto’s gaven toen nog niet overal piepjes voor. Als ik de stekker er in heb zitten kan ik niet eens wegrijden.quote:
Normaal gelukkig niet neequote:Op maandag 31 maart 2025 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als die slang vast zit hoeft iemand anders hem toch niet vast te houden?
Wat een gedoequote:Op maandag 31 maart 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normaal gelukkig niet neemaar vanwege de werzaamheden wel, auto stond met 'verkeerde' kant naar de pomp en daardoor trok die slang mega maar dat gaat niet want dan komt er gas vrij
Dat laatste heb ik al best vaak gehadquote:Op maandag 31 maart 2025 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Auto’s gaven toen nog niet overal piepjes voor. Als ik de stekker er in heb zitten kan ik niet eens wegrijden.
Ik heb ooit een keer een (benzine)auto helemaal leeggerenden op de snelweg. Moest ik weggesleept worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |