SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Dat kan wel, dan krijg je superaids.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
Staat genoteerd. We zullen je bij de volgende meet niet naast iemand met aids zetten.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:02 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die aids hebben vind ik vies.
Nou nou.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overdag is ze Ger, maar 's nachts.. dan is ze SU-PER AAAAAAIDS!!
Alsof hij naar meets komt.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd. We zullen je bij de volgende meet niet naast iemand met aids zetten.
Hij komt alleen naar meets met leuke mensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij naar meets komt.
Niet met vieze kutmensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof hij naar meets komt.
Zal het wel rustig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij komt alleen naar meets met leuke mensen.
Ja, meestal is het een dinertje voor twee.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het wel rustig zijn.
Hey, ik eet ook voor twee in mn eentjequote:Op maandag 31 maart 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, meestal is het een dinertje voor twee.
@UitStraling en ik gaan steak etenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga pastinaaksoep maken of een stamppotje
Tegenvallend dit.quote:
Zo. ALle agressie eruit gelopen. 10.087 stappies nu. Bier.quote:
Tering hoe loop jijquote:Op maandag 31 maart 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo. ALle agressie eruit gelopen. 10.087 stappies nu. Bier.
Door.quote:
Heb na een normale nacht al moeite met de 8,5 uur doorkomen als ik de halve middag in een meeting zit, dus dit magquote:
Met een account op imgur kan je gewoon de plaatjes / korte filmpjes van je account ook weer verwijderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar je kunt niet een video uploaden en als je denkt 'nu wil ik het verwijderen' weer verwijderenwat een gezeik
Nee. Ik heb nog niet echt de moed kunnen verzamelen om de stap naar een tattooshop te zetten en door de steeds naderende verhuizing laat ik het nog even zo...quote:Op maandag 31 maart 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Had jij inmiddels al een tattoo laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |