bij sites als imgbb kun je aangeven hoe lang die online mag blijven.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Bij welke website kon je ook al weer een foto/video uploaden en dat dan later weer verwijderen
ohja even testenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sites als imgbb kun je aangeven hoe lang die online mag blijven.
een x aantal uur of dagen
Krekkie fotos?quote:
hmm, nee, dat kan daar weer niet. dat weet ik even niet waar dat kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar je kunt niet een video uploaden en als je denkt 'nu wil ik het verwijderen' weer verwijderenwat een gezeik
nee dusquote:Op maandag 31 maart 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
https://imgur.com/VbRO2nH
en als je gewoon het linkje plakt? test 123
Te veel werkquote:Op maandag 31 maart 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
bij gyazo kun je een account aanmaken en dan is het mogelijk om de foto ook gewoon weg te halen daar
tjaquote:
ik had vandaag een giga stuk worteltaart op, was echt heerliepeerliequote:
notedquote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren, weer steeds de diepvriesblauwebesjes uitverkocht bij de AH.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had vandaag een giga stuk worteltaart op, was echt heerliepeerlie
Die smerige uit Polen?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Zijn dat niet die bessen waar je aids van kreeg?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Blijvend open zweren in je mond, projectielbraken en wekenlang migraine.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat niet die bessen waar je aids van kreeg?
Er zit suiker in blauwe bessen dus denk het welquote:Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijt aan de Aerde, die is ook van jou.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen tegenwoordig uit Argentinië ofzo. Lekker milieuvriendelijk.
Heb je het al dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
oh je hebt het al? Anders even regelen, ben je daarna vrijquote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |