dat weet ik donderdag pasquote:
Ahh excusi, get it. Spannend, hopen dat er iets uit komt dat ze snel kunnen aanpakken oplossen etcquote:
hoop ut ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh excusi, get it. Spannend, hopen dat er iets uit komt dat ze snel kunnen aanpakken oplossen etc
Wat voor plaatje?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
ik heb een nieuw tattooplaatje uitgezochtvan sommige plaatjes weet ik dat mensen ze oké vinden, van sommige weet ik dat mensen ze over het algemeen lelijk vinden. Deze is de laatste xd HIHOAHO
een hertengewei voor op dr onderrugquote:
ter info jij was de eerste.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
@:Nizno heeft aan de TT gezeten, ter info
eiglijk niet.quote:
Mja, je weet het op dit moment toch niet dus er over nadenken heeft geen zin eigenlijk. Fijn dat je het niet spannend vindt iig, klachten lijken me vervelend genoegquote:Op maandag 31 maart 2025 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eiglijk niet.
Ben ietwat gelaten. zal wel niets uit komen en dan is het nog verder zoeken en gezeik enzo
ook dat iddquote:Op maandag 31 maart 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je weet het op dit moment toch niet dus er over nadenken heeft geen zin eigenlijk. Fijn dat je het niet spannend vindt iig, klachten lijken me vervelend genoeg
ik wel.quote:
Lekker, geniet er vanquote:Op maandag 31 maart 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat idd
Maar goed ik heb nu lekker twee bolletjes met ijsbergsla en tonijnsalade![]()
![]()
![]()
bij sites als imgbb kun je aangeven hoe lang die online mag blijven.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Bij welke website kon je ook al weer een foto/video uploaden en dat dan later weer verwijderen
ohja even testenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sites als imgbb kun je aangeven hoe lang die online mag blijven.
een x aantal uur of dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |