Vrees dat een beetje lijm dan ook niet meer zo goed werkt.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)egoblokken-van-beton deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En nu ben je doof?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb met een zacht liedje heel snel getest hoe hard mijn speakers kunnen.
Nee die niet. Alleen die dikke zwarte plak stavenquote:
Als ik geen rustig liedje aan had staan wel. Ik betwijfel ook of ze het überhaupt wel aan zouden kunnen als je op max volume hardcore ofzo aanzet want het is echt zwaar overdreven hard voor twee simpele speakers.quote:
Ik heb alleen maar twee (hele goede) speakers staan maar die kun je toch ook wel opblazen of zeg ik iets geks.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kennis van mij had eens enorme speakers aan ene matige stereo gehangen. "Niet te hard zetten hoor! Door die speakers blaas je de versterker op!"![]()
Ja hoor, alsof je de motor van een Eend opblaast door hem op ferraribanden te zetten
Nja, als je een oude (matige) versterker hebt en er geen beveiliging op de output transistors zit, kan je misschien die transistors nog wel een genadeklap geven als ze gaan klippen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kennis van mij had eens enorme speakers aan ene matige stereo gehangen. "Niet te hard zetten hoor! Door die speakers blaas je de versterker op!"![]()
Ja hoor, alsof je de motor van een Eend opblaast door hem op ferraribanden te zetten
Alles kan. Maar "ik heb goede speakers" of "ze kunnen hard" zegt niets over of je ze op kan blazen of niet. Wat voor speakers heb je? Wat voor versterker?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar twee (hele goede) speakers staan maar die kun je toch ook wel opblazen of zeg ik iets geks.
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Haha ik heb de laatste dagen dat ik af en toe bij sommige liedjes even mijn frustratie enz eruit gooi dus ik schreeuw iets te hard: Just give me somethin' to break. How bout your fuckin' face.
Appt de schuinbovenbuurvrouw: Heey was jij dat net die schreeuwde? U oke?
Ik heb alleen maar 2 speakers. Edifier R1700BT.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles kan. Maar "ik heb goede speakers" of "ze kunnen hard" zegt niets over of je ze op kan blazen of niet. Wat voor speakers heb je? Wat voor versterker?
Dat vermoed ik bij mijn eigen speakers ook. Die staan op 1/3 open , maar als ik ze al richting half open doe, gaat het al niet lekker.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik geen rustig liedje aan had staan wel. Ik betwijfel ook of ze het überhaupt wel aan zouden kunnen als je op max volume hardcore ofzo aanzet want het is echt zwaar overdreven hard voor twee simpele speakers.
Gelukkig zou ik dat toch nooit doen.
Doe dat niet elke dag hoor haha en ze weet waar ik mee zit want ben goed met haar dus even kijken of ik oke was.quote:
Ja same.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vermoed ik bij mijn eigen speakers ook. Die staan op 1/3 open , maar als ik ze al richting half open doe, gaat het al niet lekker.
De versterker zit ingebakken in de speaker, dus die zijn als het goed is op elkaar afgestemd. Het risico zal wat lager liggen. Zou me niet verbazen als er allerlei beveikiging in zit ook. Maar toch zou ik het niet aanraden om zomaar volgas te gaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 2 speakers. Edifier R1700BT.
Ja, maar grosso modo is de versterker leading en de speakers trailing. Een te sterke versterker kan wel de speakers opblazen maar niet andersom.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja, als je een oude (matige) versterker hebt en er geen beveiliging op de output transistors zit, kan je misschien die transistors nog wel een genadeklap geven als ze gaan klippen.
Oh zeker. Het klinkt vooral als grootspraak. Maar ik wilde even pietluttig doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar grosso modo is de versterker leading en de speakers trailing. Een te sterke versterker kan wel de speakers opblazen maar niet andersom.
en dan ook nog eens teringherrie afspelen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De versterker zit ingebakken in de speaker, dus die zijn als het goed is op elkaar afgestemd. Het risico zal wat lager liggen. Zou me niet verbazen als er allerlei beveikiging in zit ook. Maar toch zou ik het niet aanraden om zomaar volgas te gaan.
Sowieso aangifte doen bij de politie.quote:
echt he, wordt nooit wat meegedanaa!11!111!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2025 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso aangifte doen bij de politie.
Lol.
"Ja we nemen het mee naar achteren".
Al genoeg stapjes gemaakt ook?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er wel klaar mee voor vandaag eigenlijk
ja had nog geen honger gehad...quote:
hmm, gaat ie ok?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja had nog geen honger gehad...
dus dan nu maar even wat maken, sla ik het avondeten over
zoooooooooooooooo mooiquote:
Die mensen leven nog in de Middeleeuwen.quote:
echooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo gehad afgelopen donderdag... en zal woensdag ff bellen voor afspraak donderdag bij de huisartsquote:Op maandag 31 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, gaat ie ok?
Heb je de dingens bij de dokter al gehad?
[..]
#DuimenVoorNiznoquote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
echooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo gehad afgelopen donderdag... en zal woensdag ff bellen voor afspraak donderdag bij de huisarts
Dan zou ik zeker aangifte doen van de metalen draken doe overvliegen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mensen leven nog in de Middeleeuwen.
Of van die zelfrijdende koetsen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker aangifte doen van de metalen draken doe overvliegen.
oh, en kwam niks uit de echo?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
echooooooooooooooooooooooooohoooooooooooooo gehad afgelopen donderdag... en zal woensdag ff bellen voor afspraak donderdag bij de huisarts
neequote:Op maandag 31 maart 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al genoeg stapjes gemaakt ook?
dat weet ik donderdag pasquote:
Ahh excusi, get it. Spannend, hopen dat er iets uit komt dat ze snel kunnen aanpakken oplossen etcquote:
hoop ut ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh excusi, get it. Spannend, hopen dat er iets uit komt dat ze snel kunnen aanpakken oplossen etc
Wat voor plaatje?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
ik heb een nieuw tattooplaatje uitgezochtvan sommige plaatjes weet ik dat mensen ze oké vinden, van sommige weet ik dat mensen ze over het algemeen lelijk vinden. Deze is de laatste xd HIHOAHO
een hertengewei voor op dr onderrugquote:
ter info jij was de eerste.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:31 schreef Nattekat het volgende:
@:Nizno heeft aan de TT gezeten, ter info
eiglijk niet.quote:
Mja, je weet het op dit moment toch niet dus er over nadenken heeft geen zin eigenlijk. Fijn dat je het niet spannend vindt iig, klachten lijken me vervelend genoegquote:Op maandag 31 maart 2025 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
eiglijk niet.
Ben ietwat gelaten. zal wel niets uit komen en dan is het nog verder zoeken en gezeik enzo
ook dat iddquote:Op maandag 31 maart 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, je weet het op dit moment toch niet dus er over nadenken heeft geen zin eigenlijk. Fijn dat je het niet spannend vindt iig, klachten lijken me vervelend genoeg
ik wel.quote:
Lekker, geniet er vanquote:Op maandag 31 maart 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat idd
Maar goed ik heb nu lekker twee bolletjes met ijsbergsla en tonijnsalade![]()
![]()
![]()
bij sites als imgbb kun je aangeven hoe lang die online mag blijven.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Bij welke website kon je ook al weer een foto/video uploaden en dat dan later weer verwijderen
ohja even testenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij sites als imgbb kun je aangeven hoe lang die online mag blijven.
een x aantal uur of dagen
Krekkie fotos?quote:
hmm, nee, dat kan daar weer niet. dat weet ik even niet waar dat kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar je kunt niet een video uploaden en als je denkt 'nu wil ik het verwijderen' weer verwijderenwat een gezeik
nee dusquote:Op maandag 31 maart 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
https://imgur.com/VbRO2nH
en als je gewoon het linkje plakt? test 123
Te veel werkquote:Op maandag 31 maart 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
bij gyazo kun je een account aanmaken en dan is het mogelijk om de foto ook gewoon weg te halen daar
tjaquote:
ik had vandaag een giga stuk worteltaart op, was echt heerliepeerliequote:
notedquote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Gloeiende hoeren, weer steeds de diepvriesblauwebesjes uitverkocht bij de AH.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had vandaag een giga stuk worteltaart op, was echt heerliepeerlie
Die smerige uit Polen?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Zijn dat niet die bessen waar je aids van kreeg?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Blijvend open zweren in je mond, projectielbraken en wekenlang migraine.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn dat niet die bessen waar je aids van kreeg?
Er zit suiker in blauwe bessen dus denk het welquote:Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schijt aan de Aerde, die is ook van jou.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen tegenwoordig uit Argentinië ofzo. Lekker milieuvriendelijk.
Heb je het al dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
oh je hebt het al? Anders even regelen, ben je daarna vrijquote:Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat kun je maar een keer krijgen dus dat maakt niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |