Snoeren hebben nou eenmaal die eigenschap.quote:
Aren't I lucky.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan scheelt het je toch maar mooi een hele familie in thailand financieel onderhouden
Naast het diervoer, voor de mannen met een Aziatische vrouw.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon bij de jumbo kopen toch
CRACKADELICquote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
er waren werkzaamheden bij het tankstation waardoor tanken lastig ging. Een vrouw kwam me helpen, ze heeft de slang vastgehouden terwijl ik de knop voor het tanken ingedrukt hield
Kom maar terug als je een paint hebt, hier begrijp ik zo niks van.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
er waren werkzaamheden bij het tankstation waardoor tanken lastig ging. Een vrouw kwam me helpen, ze heeft de slang vastgehouden terwijl ik de knop voor het tanken ingedrukt hield
Uuuuhquote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
i second thisquote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een paint hebt, hier begrijp ik zo niks van.
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom maar terug als je een paint hebt, hier begrijp ik zo niks van.
Ik rij op gas?quote:
Ahhhh hahaquote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas?Dit is hoe je dan tankt, slang aansluiten op je aansluiting en dan knop ingedrukt houden bij de pomp. Je hebt geen knop op de slang of aansluiting zoals bij benzine
Maar als die slang vast zit hoeft iemand anders hem toch niet vast te houden?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik rij op gas?Dit is hoe je dan tankt, slang aansluiten op je aansluiting en dan knop ingedrukt houden bij de pomp. Je hebt geen knop op de slang of aansluiting zoals bij benzine
Auto’s gaven toen nog niet overal piepjes voor. Als ik de stekker er in heb zitten kan ik niet eens wegrijden.quote:
Normaal gelukkig niet neequote:Op maandag 31 maart 2025 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar als die slang vast zit hoeft iemand anders hem toch niet vast te houden?
Wat een gedoequote:Op maandag 31 maart 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Normaal gelukkig niet neemaar vanwege de werzaamheden wel, auto stond met 'verkeerde' kant naar de pomp en daardoor trok die slang mega maar dat gaat niet want dan komt er gas vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |