En ik ben eigenlijk single omdat alle vrouwen simpelweg te verlegen zijn om me te benaderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldequote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.
ik heb hier nog wel een RS232 kabelquote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik nog een vga kabel.
overbodig? as in hij werkt nog? kringloop?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Ohja ik moet overbodig scherm nog naar de puinstort brengen
Vastquote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die specifiek op mensen met het Down Syndroom vallen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldeDe ene broer was knap en de andere niet, dat moest hij ook nog even pijnlijk duidelijk maken
![]()
"Dit is Max, de Brad Pitt van de familie"
"En dit is... Andreas".
Net als van die feeders. Zit ook een steekje los.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast![]()
Er zijn genoeg die een ongelijkwaardige relatie ambiėren om wat voor (ziekelijke) reden dan ook
17 inch 3:4, dat wil zelfs de kringloop nietquote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
overbodig? as in hij werkt nog? kringloop?
Oh nooo.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldeDe ene broer was knap en de andere niet, dat moest hij ook nog even pijnlijk duidelijk maken
![]()
"Dit is Max, de Brad Pitt van de familie"
"En dit is... Andreas".
Dat de ene van de bloemetjes en zangvogeltjes is en de andere het liefst iemand vastbind om erop te slaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast![]()
Er zijn genoeg die een ongelijkwaardige relatie ambiėren om wat voor (ziekelijke) reden dan ook
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
17 inch 3:4, dat wil zelfs de kringloop niet
Oddly specific.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de ene van de bloemetjes en zangvogeltjes is en de andere het liefst iemand vastbind om erop te slaan.
Hebben?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]een 3:4 monitor. dat wordt ook langzaam een zeldzaamheid
Ik vind de types ‘ik wil een vrouw uit Thailand/Philpijnen/etc.’ al op het randje.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als van die feeders. Zit ook een steekje los.
het is dat ik al meer monitoren heb dan dat ik nodig heb voor al mn pc's anders had ik em zo van je over genomenquote:
Die vind ik ver over het randje.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind de types ‘ik wil een vrouw uit Thailand/Philpijnen/etc.’ al op het randje.
Dat heeft 9 van de 10 keer niet met voorkeur voor looks o.i.d. te maken.
Collega heeft ook een Filippijnse, inderdaad een lelijke kerel en een redelijke stuk jongere vrouwquote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind de types ‘ik wil een vrouw uit Thailand/Philpijnen/etc.’ al op het randje.
Zonder zangzaad geen zangvogeltjesquote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de ene van de bloemetjes en zangvogeltjes is en de andere het liefst iemand vastbind om erop te slaan.
Nee inderdaad. Ken een aantal mannen met zo'n vrouw en die konden 1) niemand anders krijgen en 2) vinden het helemaal prima dat een vrouw hun op hun wenken bedient. Maar ja, die vrouwen kunnen op hun beurt weer geld naar hun familie sturen. Dus blijkbaar is het ook een beetje vraag en aanbod.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar echt.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles zit sowieso in de knoop.
Ik ken echt best wel veel IT mannen waar je krap aan net een gesprek mee kan voeren met aziatische vrouwen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Collega heeft ook een Filippijnse, inderdaad een lelijke kerel en een redelijke stuk jongere vrouw
Hmm. Ehh.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit dus.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ken een aantal mannen met zo'n vrouw en die konden 1) niemand anders krijgen en 2) vinden het helemaal prima dat een vrouw hun op hun wenken bedient. Maar ja, die vrouwen kunnen op hun beurt weer geld naar hun familie sturen. Dus blijkbaar is het ook een beetje vraag en aanbod.
Ik sterf nog liever alleen denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ken een aantal mannen met zo'n vrouw en die konden 1) niemand anders krijgen en 2) vinden het helemaal prima dat een vrouw hun op hun wenken bedient. Maar ja, die vrouwen kunnen op hun beurt weer geld naar hun familie sturen. Dus blijkbaar is het ook een beetje vraag en aanbod.
Ja maar het is zo kut als ik een kabeltje zoek.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind dit een uiterst beschaafde hoeveelheid.
Het is ook vaak een combinatie van een zeer matig uiterlijk en het onvermogen om met een echte witte terug-piepende vrouw om te kunnen gaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken echt best wel veel IT mannen waar je krap aan net een gesprek mee kan voeren met aziatische vrouwen.
Wel lekker etenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever alleen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |