Net als ieder ander bedrijf dat abonnementen aanbiedt. Wie had dat verwacht.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze vooral proberen geld binnen te harken door mensen te laten verleiden om een abo te nemen en te blijven hangen...
Valt me nog mee, ik dacht dat ze zelf fake vrouwenprofielen aanmaakten om mannen abo's af te laten sluiten.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ze vooral proberen geld binnen te harken door mensen te laten verleiden om een abo te nemen en te blijven hangen...
Nou ja. Als ik een abbonnement neem op de trein doe ik dat met de hoop dat ik daarmee op m'n bestemming kan komen. Als de NS dan steeds langere rondjes rijdt en dan weer thuis af zet is dat een beetje belazerderij.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net als ieder ander bedrijf dat abonnementen aanbiedt. Wie had dat verwacht.
Beetje hitsig beppen met een Nigeriaanse prins.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik dacht dat ze zelf fake vrouwenprofielen aanmaakten om mannen abo's af te laten sluiten.
Recruiter van de Jostiband liked deze postquote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Er zitten alleen maar mongolen en lelijke wijven op."
daar is ze te zuinig voorquote:Op maandag 31 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon uitbesteden. Ik lever alle papieren in en een tijdje later krijg ik netjes alles ingevuld terug, met aftrekposten erbij waar ik het bestaan niet eens van wistHoef het dan alleen nog maar bij de gemeente af te geven, easy peasy lemon squeezy.
Alles zit sowieso in de knoop.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Ooit zoek ik dit uit. Ja roep ik al drie jaar ofzo.
[ link | afbeelding ]
Nou, vooruit.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Als ik een abbonnement neem op de trein doe ik dat met de hoop dat ik daarmee op m'n bestemming kan komen. Als de NS dan steeds langere rondjes rijdt en dan weer thuis af zet is dat een beetje belazerderij.
gewoon laten liggen, als je het uitzoekt en dingen er van weg gooit zul je zien dat je hetgene je weg hebt gegooid de week nadat de container is geleegd nodig hebtquote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit een uiterst beschaafde hoeveelheid.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klinkt alsof je ervaring hebt daarmee.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon laten liggen, als je het uitzoekt en dingen er van weg gooit zul je zien dat je hetgene je weg hebt gegooid de week nadat de container is geleegd nodig hebt
Dit is nog geen 5 minuten werk, nooit uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
jaquote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaring hebt daarmee.
Mijn oude buren hadden dit thuis op een tegeltje. Die mensen konden oprecht ook niet stil zitten.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog geen 5 minuten werk, nooit uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen.
Zou het niet weten. Van alles wat ik lees over dat soort apps hoor ik daar absoluut niet thuis.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Er zitten alleen maar mongolen en lelijke wijven op."
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Van alles wat ik lees over dat soort apps hoor ik daar absoluut niet thuis.
Ok oma.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog wek een scsi of sata kabel voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet ben ik wel beide, maar speel ik iemand anders op het internet.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.
Zouden er ook mensen zijn die specifiek op mensen met het Down Syndroom vallen?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel beide, maar speel ik iemand anders op het internet.
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok oma.Ze zijn niet ‘van mij’ hè. Kan ze best weggeven want daar komt ie toch nooit achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
‘Oh dan zullen we die wel weg gedaan hebben’![]()
Ik gebruik nog een vga kabel.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog wek een scsi of sata kabel voor je
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?
pak je er ooit een kabel uit in de afgelopen 3 jaar? nee? dan > klikoquote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |