Jawel maar ik wil dit jaar proberen zo min mogelijk vliegen in huis te krijgen.quote:
horquote:Op maandag 31 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil dit jaar proberen zo min mogelijk vliegen in huis te krijgen.
Tja. Iets te vaak humor gebruiken als coping. En verder niet echt weten wat ik er mee moet. Maar goed. Dat is niet jullie probleem verder.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uitmaar vraag me vooral af waarom je het doet als je er juist níét happy van wordt, maar al vaker over gehad
wat krek zegt iddquote:Op maandag 31 maart 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil dit jaar proberen zo min mogelijk vliegen in huis te krijgen.
Probeer eens jezelf niet af te kraken, want verder doet echt niemand dat hier (jou afkraken) behalve jijzelfquote:Op maandag 31 maart 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Iets te vaak humor gebruiken als coping. En verder niet echt weten wat ik er mee moet. Maar goed. Dat is niet jullie probleem verder.
even dingen opgraven: alleen aliexpressquote:Op maandag 31 maart 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit wat op Shein of Wish of Temu ofzo gekocht.
zo erg?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Jezus die nieuwe Pathe-app. Wie bedenkt dit ook.
quote:
quote:
Is toch regionaal?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg voorheen ook nog wel een zo'n Amber Alert op mijn telefoon maar ook niet gehad.
dag Peterquote:
Tja, ik moet eigenlijk iets gezonders vinden om te doen als ik me kut voel over mezelf of zo.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer eens jezelf niet af te kraken, want verder doet echt niemand dat hier (jou afkraken) behalve jijzelf
Gewoon meppen op een boksbalquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ik moet eigenlijk iets gezonders vinden om te doen als ik me kut voel over mezelf of zo.
Sporten, dat helpt altijdquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ik moet eigenlijk iets gezonders vinden om te doen als ik me kut voel over mezelf of zo.
oh, dat is wel kut jaquote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een weekoverzicht van een film.
is dat niet meer te vinden in de app?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een weekoverzicht van een film.
Nee ik moet nu elke dag apart bekijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat niet meer te vinden in de app?
wat slecht
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik moet nu elke dag apart bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |