En die mogen zich ook voortplanten en stemmenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar sommige landgenoten zijn echt zo dom...
Het maakt mij niet uitquote:Op maandag 31 maart 2025 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar serieus op in.
Nee. En ik doe flauw omdat ik er soms wat onzeker van word als ik mensen hoor praten over wat ze aantrekkelijk vinden, omdat dat eigenlijk nooit matcht met hoe ik ben.
Dat heeft niets met die mensen te maken verder. Eigenlijk moet ik zo vlak na therapie gewoon even m'n mond houden of zo.
Oh, doodengquote:Op maandag 31 maart 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja haha. Maar ze blijven wild dus we bleven op afstand. Want de moeder hield ons in de gaten
Ik kan hier alleen maar banwaardig op reageren.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:08 schreef Recce het volgende:
[..]
De ouders van @:dr_flash hebben hier interesse in.
Doe dat dus maar nietquote:Op maandag 31 maart 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar banwaardig op reageren.
Daarom, maar was wel leuk om te zien. Uiteindelijk doorgelopen en toen we terugkwamen waren ze weg.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doodengeen moeder die haar jonge dieren wil beschermen, brr
Voor wie?quote:
Ik heb liever radijsjes witte en rooiequote:
Mangoquote:
ahwwwquote:Op maandag 31 maart 2025 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, maar was wel leuk om te zien. Uiteindelijk doorgelopen en toen we terugkwamen waren ze weg.
Weer een ervaring rijker!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwww
Er is hier een natuurgebied met wat grotere wilde dieren, zag laatst voor het eerst de koninkpaardenwaren echt onwijs tam lol
Vind dat een beetje raar woord. "Konikpaarden". Konik is al Pools voor "paardje" (Kon met een accent op de n is "paard" )quote:Op maandag 31 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwww
Er is hier een natuurgebied met wat grotere wilde dieren, zag laatst voor het eerst de koninkpaardenwaren echt onwijs tam lol
Als dit niet je grootste leugen ooit is, dan wordt het echt heel hard zoeken.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die haat op een tikje hulpbehoevende ouders nooit zo goed, die hebben je het leven geschonken, borstvoeding gegeven, je beschermd, je opgevoed en gevoed, je leren lopen en fietsen en dat heeft hen zeker 400.000 euro gekost en hun seksleven.
En dan kun je wel snip en snaaks zeggen, "Ja daar heb ik allemaal zelf niet om gevraagd" draai het maar lekker om, zij hebben al helemaal niet om jou gevraagd.
quote:
ja maar we zijn hier in Nederlandie, niet in Polen dus boeiendquote:Op maandag 31 maart 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind dat een beetje raar woord. "Konikpaarden". Konik is al Pools voor "paardje" (Kon met een accent op de n is "paard" )
Beetje hetzelfde als "Rio Grande-rivier" zegmaar.
Ze wilden dolgraag een egoīstische zoon?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dit niet je grootste leugen ooit is, dan wordt het echt heel hard zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |