is dat niet meer te vinden in de app?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis gewoon een weekoverzicht van een film.
Nee ik moet nu elke dag apart bekijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat niet meer te vinden in de app?
wat slecht
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik moet nu elke dag apart bekijken.
he he eindelijk!quote:
jah dan ben je even bezigquote:
zo'n grote verandering is het niet.. maar gewoon weer wat extra's wat erbij ingevuld moest worden, dus dat wil ik altijd 3x checkenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan ben je even bezig
ex heeft woning verkocht en zit nu in huur... dus die zat ook al te verzuchten.
Gewoon uitbesteden. Ik lever alle papieren in en een tijdje later krijg ik netjes alles ingevuld terug, met aftrekposten erbij waar ik het bestaan niet eens van wistquote:Op maandag 31 maart 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan ben je even bezig
ex heeft woning verkocht en zit nu in huur... dus die zat ook al te verzuchten.
dat zal mij meer kosten dan dat het oplevert, zo complex is de aangifte opzich nietquote:Op maandag 31 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon uitbesteden. Ik lever alle papieren in en een tijdje later krijg ik netjes alles ingevuld terug, met aftrekposten erbij waar ik het bestaan niet eens van wistHoef het dan alleen nog maar bij de gemeente af te geven, easy peasy lemon squeezy.
Hier zelfde verhaal. Alles vrij overzichtelijk. Geen toeslagen om rekening mee te houden ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal mij meer kosten dan dat het oplevert, zo complex is de aangifte opzich niet
ik heb geen tonnen met geld ofzo
ik krijg wel zorgtoeslag (naja, over vorig jaar niet vond de belastingdienst, kan ik na definitieve brief ook aanvragen) maar daar heb ik in de inkomstenbelasting niks mee te maken verder..quote:Op maandag 31 maart 2025 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zelfde verhaal. Alles vrij overzichtelijk. Geen toeslagen om rekening mee te houden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |