Ja het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???
Zou inderdaad zo maar eens de verklaring kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
Jane had al een groot vermoeden toen ze in het bericht van haar moeder hoorde dat haar kat Loki, nu bij haar moeder woont
en Mattie had natuurlijk al waarschuwingen gekregen van Jane, toen Jane binnenkwam, en het niet krijgen van berichten of kaarten van Deb zal de doorslag wel hebben gegeven.
Ook Jolien heeft natuurlijk geen bericht meer gehad van die nare man uit Sint-Niklaas.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het lijkt er wel op.
Het kan ook zijn omdat ze beide helemaal niks hebben gehoord of gezien van hun relatie. Geen briefjes of foto's helemaal niks en zich daarom in de steek gelaten voelen.
Dat heb ik me dus ook al meermaals afgevraagd, vooral door opmerkingen die Jane soms maakt de laatste dagen. Ik herinner me nog, denk eergister of zo: Jane tegen Sharice: "met de kennis die ik nu heb... maar maak je geen zorgen, ik red me wel hier buiten, ik heb al voor heter vuren gestaan."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???
volgens mij komt dat door het bericht van haar moeder, die vertelde dat het goed gaat met Loki ( haar kat) en dat die nu bij haar woont.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik me dus ook al meermaals afgevraagd, vooral door opmerkingen die Jane soms maakt de laatste dagen. Ik herinner me nog, denk eergister of zo: Jane tegen Sharice: "met de kennis die ik nu heb... maar maak je geen zorgen, ik red me wel hier buiten, ik heb al voor heter vuren gestaan."
Ze praat ook echt nooit meer over Jorda zoals ze de 1e maand wel heel vaak deed.
Ah ik had ff gemist waarom ze ineens zo moesten lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Nu hebben ze het over stickers wat die bewegende gifjes zijn van BB.
Persoonlijke stickers die ze naar elkaar gaan sturen.
Jane lacht weer
Absoluut akkoord dat familie/vrienden cryptische, ogenschijnlijk neutrale boodschappen kunnen doorgeven die voor de persoon in kwestie meer kunnen betekenen dan wat een buitenstaander hoort.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens komt dat door het bericht van haar moeder, die vertelde dat het goed gaat met Loki ( haar kat) en dat die nu bij haar woont.
cryptisch misschien, maar voor jane misschien bewijs dat het over is met jorda, omdat die kat eerst bij jorda woonde
en fijn dat ze dat dan buiten de camera's met familie en vrienden kan verwerken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef Snensie het volgende:
Vanavond zal alles zowiezo duidelijk worden voor Jane!
Inderdaad. Met haar ouders waar ze weer kan gaan wonen wellicht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en fijn dat ze dat dan buiten de camera's met familie en vrienden kan verwerken.
Voor Matti wellicht een bevrijding. Jane zat al aan kindjes te denken enzo dus dat is wel heftig maar het had dan toch geen stand gehouden dus hoe dan ook beter zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zowel Mattie als Jane moeten blij zijn dat hun (ex) partners hun ware aard hebben laten zien. Het beëindigen van een relatie wereldkundig te maken, zonder dat de partner ergens van af weet.
Die types ben je beter kwijt dan rijk, maar wel erg sneu voor die 2
Ze heeft toch een eigen huis in Amsterdam??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad. Met haar ouders waar ze weer kan gaan wonen wellicht.
Dat had ze verhuurd als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft toch een eigen huis in Amsterdam??
Met die gast?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft toch een eigen huis in Amsterdam??
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ze verhuurd als ik het goed begrepen heb
Oh nou niks aan het handje dan eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ze verhuurd als ik het goed begrepen heb
Beter zo inderdaad, dan volgende week met Tatyana en Geraldine, fans en familie er allemaal bij en een aantal camera's die je close up in beeld nemen terwijl je 'je geliefde' tussen die mensen zoekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en fijn dat ze dat dan buiten de camera's met familie en vrienden kan verwerken.
Het is toch ook wel een enorme flapdrol om het zo te spelen. Nog laffer dan uitmaken met een telefoontjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter zo inderdaad, dan volgende week met Tatyana en Geraldine, fans en familie er allemaal bij en een aantal camera's die je close up in beeld nemen terwijl je 'je geliefde' tussen die mensen zoekt.
Holy Shit !quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om de huid van Jordy, borst en buik te laten weg halen, operatie, kost ongeveer ¤ 9000
Ik gun haar absoluut haar overwinningsmoment in de studio, maar niet op die manierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter zo inderdaad, dan volgende week met Tatyana en Geraldine, fans en familie er allemaal bij en een aantal camera's die je close up in beeld nemen terwijl je 'je geliefde' tussen die mensen zoekt.
Hij schijnt heel veel haatberichten hebben gekregen, en ontdekte dat jane veel leugens verteld en mensen oplichtte.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een enorme flapdrol om het zo te spelen. Nog laffer dan uitmaken met een telefoontje
En dat moet je wel zelf betalen, toch vreemd in een wereld waar obesitas steeds meer ziekte nr1 is. Jordy heeft geen maagverkleining gedaan, die dan wel weer vergoed wordt, maar alles op eigen kracht en dan krijg je het niet vergoed als je overtollig vel weg wil laten halen. Vreemd.quote:
Nog steeds laf. Hij kan van alles roepen terwijl zij zich niet kan verdedigenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:34 schreef Linnied het volgende:
[..]
Hij schijnt heel veel haatberichten hebben gekregen, en ontdekte dat jane veel leugens verteld en mensen oplichtte.
Ik vermoed dat ie het wereldkundig heeft gemaakt zodat de haat stopte.
Niet dat ik het ermee eens ben hoor, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.
Sorry, gaat niet over streams. Die heb ik uit.
Bedoel je dat Sharice meer borsthaar heeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou Sharice zo maar eens kunnen winnen.
Helemaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds laf. Hij kan van alles roepen terwijl zij zich niet kan verdedigen
Wil ze met Jordy doen om zijn overtollig vel weg te krijgen, beetje laat, had ze vanaf begin moeten doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:37 schreef Ireth het volgende:
Jolien gaat in de laatste week haar buikspieren weer in topconditie krijgen
en waarom wereldkundig maken dat het is omdat hij had gehoord dat Jane leugens vertelde of mensen oplichttequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds laf. Hij kan van alles roepen terwijl zij zich niet kan verdedigen
Hij paddelt 5 x per week, dan val je ook wel af, dus het zal allemaal wel meevallenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:39 schreef mazaru het volgende:
Als Jordy zo blijft vreten en snoepen en snacken zoals hij nu doet dan heeft hij over een tijdje geen overtollig vel meer
Ongeacht of de redenen al dan niet terecht waren blijft het idd vies en laf om het op deze manier te doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en waarom wereldkundig maken dat het is omdat hij had gehoord dat Jane leugens vertelde of mensen oplichtte
Ze kan zich niet eens verdedigen hiertegen,
heel vies en laf gedrag vind ik het
Succes, GOquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
beste bewoners
dit is bb
alle namen
voorraadkamer is open
het tijd voor een batt wissel
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bedoel je dat Sharice meer borsthaar heeft?of hoe moet ik dit lezen
De knopjes met de namen worden ook netjes in alfabetische volgorde ingedruktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:43 schreef greysbones het volgende:
beste bewoners
dit is bb
alle namen
voorraadkamer is open
het tijd voor een batt wissel
fillers kost al 450 euro die Sharice heeftquote:
hij is nog steeds dunner als dat hij toen binnen kwamquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:39 schreef mazaru het volgende:
Als Jordy zo blijft vreten en snoepen en snacken zoals hij nu doet dan heeft hij over een tijdje geen overtollig vel meer
Geen idee wat dat kost, ik ben puur natuurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
fillers kost al 450 euro die Sharice heeft
had opgezocht ja ik heb ook niets hoor mijn allemaal te duurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wat dat kost, ik ben puur natuur
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
geen frans gehad op school denk ik Jane
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee wat dat kost, ik ben puur natuur
Frans wel in Vlaanderen, Nederlands niet in Wallonië (keuzevak)quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is bij ons in België standaard 2de taal op school (spijtig genoeg).
Gewoon vraagje..andersom ook in het Franse gedeelte Nederlands ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is bij ons in België standaard 2de taal op school (spijtig genoeg).
Jaarlijks een terugkerende probleem, te weinig bewoners over, en (nog) geen gasten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel meer in het huis, nog een weekje en dan is het klaar.
Volgende week zal er ook niet veel te doen zijn neem ik aan.
Zal mij benieuwen hoe dat gaat, dat filmpje dat Milena Jolien een Ho*r noemt en Mattheus een Rat gaat als een lopend vuurtjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week oud bewoners terug om de boel nog even op te leuken voor die paar dagen. Er zal toch TV gemaakt moeten worden als er nog 3 deelnemers over blijven. Dit jaar ook geen midweekse exit.
Die laatste week mogen ze wel overslaan wat mij betreft. Gewoon met 5 de finale in en één voor een er uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaarlijks een terugkerende probleem, te weinig bewoners over, en (nog) geen gasten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De knopjes met de namen worden ook netjes in alfabetische volgorde ingedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe dat gaat, dat filmpje dat Milena Jolien een Ho*r noemt en Mattheus een Rat gaat als een lopend vuurtje
Maar als ze bij haar vriend woonde hoe kon ze dan kleding van een vriendin meenemen die bij haar een kast heeft. Dat zei ze in begin oh die trui is van een vriendin van mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
[..]
Oh nou niks aan het handje dan eigenlijk.
Zeheeft eigen huis in Diemenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als ze bij haar vriend woonde hoe kon ze dan kleding van een vriendin meenemen die bij haar een kast heeft. Dat zei ze in begin oh die trui is van een vriendin van mij.
peren-ijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:29 schreef Rhosyn het volgende:
Charice is weer eens wat lekkers aan het maken.
Ik denk appelijs.
**Mod edit, dit doen wji hier niet niet tegen users**quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zowel Mattie als Jane moeten blij zijn dat hun (ex) partners hun ware aard hebben laten zien. Het beëindigen van een relatie wereldkundig te maken, zonder dat de partner ergens van af weet.
Die types ben je beter kwijt dan rijk, maar wel erg sneu voor die 2
*mod edit*quote:
** mod edit -knip- **quote:
heb ik al eerder horen zeggen, stoer hoor zo'n klein grietje op een motorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:18 schreef Rhosyn het volgende:
Jane rijdt op een motor.
Haar hele familie rijdt motor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vinden
is het echt waar of een misselijke roddel, heb het Faisel wel horen zeggen, Milena niet, verder zie ik Milena op allerlei leuke filmpjes met oud bewoners, niks lelijks
Dit vind ik ook een knip verwijder waard, heeft niks met de streams te maken...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoever Matt in en realtie is en waar voor hem de grens is en of hij zich schaamt voor zijn partner
Nee hij schaamt zich niet, maar kak vindt hij te vergaan plas moet kunnen
Gelukkig ben jij hier geen modquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Tjikako het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een knip verwijder waard, heeft niks met de streams te maken...
Maar natuurlijk mod 🤗quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier geen mod
En kijk je waarsschijnlijk geen streams want dat wordt net verteld op de streams
Ja ik vind het ook wel raar en ik denk dat het vooral Jolien is die dat initieert. Jordy volgt haar dan wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
Je zou toch denken dat ze deze laatste twee weken gezellig met zijn 5en zitten. Maar het blijft 3-2
10 maandenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zei Sharice nou dat haar kat 4 maanden is en zwanger
Yep. Haar kat Charlie hoorde ik gisteren op TVquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb ik niet gehoord (was even de kamer uit), maar een paar uur geleden was ze wel bezig met welke namen ze aan kittens zou geven: Matti en Pootje vond ze al goeie namen, toen opperde ze ook Baby-Jane. En tegen Jordy zei ze: moet ik een kitten Ydroja noemen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Matt zie je nog wel eens bij de dames zitten, maar Jordy inderdaad heel weinigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel raar en ik denk dat het vooral Jolien is die dat initieert. Jordy volgt haar dan wel.
Met haar buiten bij het vuurtje zitten ( blauwbekken(![]()
Jolien wil haar jongens met niemand delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Matt zie je nog wel eens bij de dames zitten, maar Jordy inderdaad heel weinig
Poll informatie onder de spoiler voor mensen die de uitslag niet willen wetenIk heb het idee dat beide groepen (j+j en j+s) het wel fijn vinden zonder de andere groep en dat matti tussen beiden groepen doorfladdert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook heel benieuwd wat de dynamiek gaat worden na de exit vanavond.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat idee heb ik ook hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat beide groepen (j+j en j+s) het wel fijn vinden zonder de andere groep en dat matti tussen beiden groepen doorfladdert.
Ben ook heel benieuwd wat de dynamiek gaat worden na de exit vanavond.
[..]
Poll informatie onder de spoiler voor mensen die de uitslag niet willen wetenZe ontbijten en eten samen en ik heb ze ook al samen een spelletje zien spelen. Ze zitten over het algemeen graag buiten. Ik begreep van oudbewoners al dat het binnen niet zo heel fijn klimaat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit altijd mooie gesprekken. En ook mooi hoe Jordy erover denkt en praat, alle respect!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:17 schreef marky het volgende:
Jordy hoopt dat het overtollig vel ook gezien wordt als het resultaat van het werk dat hij gehad heeft aan het afvallen.
is dit zeker al nu dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week oud bewoners terug om de boel nog even op te leuken voor die paar dagen. Er zal toch TV gemaakt moeten worden als er nog 3 deelnemers over blijven. Dit jaar ook geen midweekse exit.
Motorrijden isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Verida het volgende:
[..]
heb ik al eerder horen zeggen, stoer hoor zo'n klein grietje op een motor
[..]
Poll informatie onder de spoiler voor mensen die de uitslag niet willen wetenEn als Mattheus te lang met de meiden praat wordt Jolien woestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
geloof niet dat die livechat opgenomen is maar ik heb het haar wel horen zeggen ze is ook bevriend nu met Deborah en trekt der handen van wat er met Mattie gebeurd is af beetje van lag niet echt aan mijn iets zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vinden
is het echt waar of een misselijke roddel, heb het Faisel wel horen zeggen, Milena niet, verder zie ik Milena op allerlei leuke filmpjes met oud bewoners, niks lelijks
zo ging het hele gesprek was soms nog grover met die Faiselquote:
verstond ik ook dacht ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
denk eerder gewoon keuze met ze 3enquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel raar en ik denk dat het vooral Jolien is die dat initieert. Jordy volgt haar dan wel.
Met haar buiten bij het vuurtje zitten ( blauwbekken(![]()
Jolien wil haar jongens met niemand delen.
Die twee zijn echt leuk samenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
Jane en Sharice hebben de grootste lol samen. Echt heel sneu voor Sharice dat ze straks alleen met die drie zit. Dan duurt een week nog heel lang voor haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is niet waar denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als Mattheus te lang met de meiden praat wordt Jolien woest
Ik hoop ook dat ze het wint. Ik gun het haar ook als enigste.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Die twee zijn echt leuk samen
van mij mag Charise nu winnen, dat ene weekje redt ze nog wel.
Geeft weer een paar minuten TV.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:59 schreef Linnied het volgende:
Opzich hadden ze vandaag voldoende tijd om hun koffers in te pakken..
Alle stress gisteravond voor niks.
babbelen brengt ze natuurlijk niet echt in bewegingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn de hele middag al lekker aan het babbelen over van alles en nog wat.
Ze zitten gewoon lekker te kletsen in de buitenlucht, wat moeten ze anders doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
babbelen brengt ze natuurlijk niet echt in beweging![]()
het lijkt wel een bejaardenhuis zo, met dat dekentje over haar knieen
Ik schakelde over van de slaapkamer naar de tuin en toen zaten ze doodstil zonder te praten. Ik maakte een cap want een gifje had hetzelfde laten zien. Later gingen ze praten. Ik ga niet editten omdat ze weer gingen praten na mijn post.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
babbelen brengt ze natuurlijk niet echt in beweging![]()
het lijkt wel een bejaardenhuis zo, met dat dekentje over haar knieen
Dat is raar. Dat zei Jane tijdje terug toch ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: oh TOPSPUL
Brabantia is TOP
Reclame weer gemaakt
Ja zou best kunnen dat ze er echt reclame voor moeten maken want ja, Jane zei ook zoiets laatst!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is raar. Dat zei Jane tijdje terug toch ook?
Eerst Jane nog, daarna mag Jolienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:24 schreef Thorelf het volgende:
ik hoop dat na vanavond.... Jolien de volgende is die het huis verlaat!
Dat zal dan wel volgende week vrijdag worden, als eerste.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat na vanavond....Jolien de volgende is die het huis verlaat!
Ik denk Sharicequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel volgende week vrijdag worden, als eerste.
wat ik niet snap waarom eerst meel gooien en draaien in de olie en dan pas melkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik zou dat toch e ht niet eten die vieze melkmeelsaus
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:40 schreef RelDaThief het volgende:
Een roux maak je door vetstof en bloem/meel samen te laten bakken tot de bloemsmaak eruit is. daarna voeg je pas vocht toe. Anders eet je gewoon bloem.
Dat bedoel ik..voor Sharice hoop ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel volgende week vrijdag worden, als eerste.
Nou ene kant om of ander ik pas ervoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik niet snap waarom eerst meel gooien en draaien in de olie en dan pas melk
doe het anders om zou ik zeggen
dat waren die meiden onder bed, geeft mijn filmpje geluid?quote:
echt hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
Tjongejonge nou topdag hoor vandaag..Het zal je laatste dag in BB zijn. Ik zou denk ik blij zijn als ik mocht gaan vanavond.
Ze hadden al gegeten en hoefden nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zijn aan het kaarten.. volgens mij niet
raar
verliefdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
Loopt Jolien nou in en trui van Mattheus? Waarom?
Inderdaad, een uurtje geleden of zo hadden ze restjes van de papa/mama-maaltijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze hadden al gegeten en hoefden niet
Preciesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Inderdaad, een uurtje geleden of zo hadden ze restjes van de papa/mama-maaltijden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Daar hoor ik ze alleen keihard lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat waren die meiden onder bed, geeft mijn filmpje geluid?
strategiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
die hadden late day dinner geloof rond uur of 4 zat Jane gerecht van Sharice te en Sharice van Janequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zijn aan het kaarten.. volgens mij niet
raar
ze doen het zelf ook hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
Tjongejonge nou topdag hoor vandaag..Het zal je laatste dag in BB zijn. Ik zou denk ik blij zijn als ik mocht gaan vanavond.
is een overal geweten dat vaak vrouwen niet elke dag hun haren wassenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:56 schreef Sestra666 het volgende:
jordy: ik heb tophaar![]()
jolien wil niet 2x per dag haar haar wassen, is niet goed toch sharice![]()
alsof sharice dat weet
haar haar ruikt naar rook
Wat zouden ze moeten gaan doen dan? Ik had nog welwat actie van BB verwacht..Is toch geen reet aan zoquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!" van 06-01-2025 t/m 28-03-2025SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nr 9 goei zeg
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ik zie nog een beetje lol bij jane en charise,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten gaan doen dan? Ik had nog welwat actie van BB verwacht..Is toch geen reet aan zo
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh valt mee dit jaarweinig gepost
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
maar mattie hoor je ook praten of nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef kater1 het volgende:
[..]
Daar hoor ik ze alleen keihard lachen
oh sorry dan begreep ik je verkeerd, ja BB heeft dit jaar ook niet eens nieuwsitem gedaan zoals voorgaande jaren en idd oud bewoners helemaal niets van datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten gaan doen dan? Ik had nog welwat actie van BB verwacht..Is toch geen reet aan zo
OOk Sharice en Jane trokken hun eigen plan vandaag gewoon hoor ik weet niet wat die andere dan hadden moeten doen in jou ogen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie nog een beetje lol bij jane en charise,
maar van BB uit gebeurt er niets en ook het kartel heeft er niet echt een feestje van gemaakt voor die twee
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OOk Sharice en Jane trokken hun eigen plan vandaag gewoon hoor ik weet niet wat die andere dan hadden moeten doen in jou ogen?
Sharice en Jane hebben de leftovers van het eten van de familie opgegeten, dat wilden ze graag, welke lunch had het kartel dan klaar moeten maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.
nu hebben ze helemaal niets gedaan.
Ik had niet anders verwacht hoor, was eigenlijk wel verbaasd geweest als ze de moeite hadden genomen.
Er waren nochtans mooie intenties tijdens het ontbijt. Jordy zei dat ze (Jane en Sharice) maar moesten vragen als kartel iets voor hun kon betekenen. En Jolien zei dat ze niet meer moesten afwassen, dat het kartel dat wel zou doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.
Ik had niet anders verwacht hoor, was eigenlijk wel verbaasd geweest als ze de moeite hadden genomen.
Ze hebben eigenlijk allemaal precies hetzelfde gedaan als de afgelopen weken, ergens hangen en ouwehoerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin is nog niet gebeurd dat de genomineerden in de watte worden gelegd door de overige bewoners en nu moet dat welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
Het gegeven dat we al bijna 7 uur in dezelfde COS posten zegt ook wel genoeg over het entertainmentgehalte van vandaag
Het is echt de meest saaie groep in jarenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
Het gegeven dat we al bijna 7 uur in dezelfde COS posten zegt ook wel genoeg over het entertainmentgehalte van vandaag
als dot blijft wissen dan houden we dit wel een poosjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
JAAAAAA TOPUSER is erquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond TOPcossers, wordt weer een TOP avond![]()
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel iets moois opbloeien
die stagiaire verveelt zich ook dood, normaal zeiden ze alleen, beste bewoners , het is tijd voor een batterijwisselquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Batterijwissel, namen worden 1 voor 1 afgeroepen.
Sharice: waarom ik altijd als laatste?die zitten daar al zo lang en die hebben nog steeds niet door dat de knopjes met de namen altijd alfabetisch worden ingedrukt? 't Is al heel de week: Jane - Jolien - Jordy - Mattheus - Shaaarice
Welnee, die heeft gewoon jeukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel iets moois opbloeien
het is ook alleen vaat van het kartelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en weer staat het kartel af te wassen, dit is nu al avond 10 op een rij
Sharice en Jane stonden rond 16u al af te wassen. Ik vermoed hun eigen potten, pannen en vieze borden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook alleen vaat van het kartel
Jane en charise hebben eerder hun eigen spullen al afgewassen
lekkere verspilling doen, doe alles in 1 keerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice en Jane stonden rond 16u al af te wassen. Ik vermoed hun eigen potten, pannen en vieze borden.
En nu doet kartel het met hun spullen.
Diegene die nog wel wat weet te bedenken is Jordy zoals gisteravond "Ik ga op vakantie en neem mee"....wat toch nog gezellig werd en iedereen deed mee...... En misschien hadden Jane en Sharice ook wat kunnen bedenken....Maar ze krijgen ook niet veel aangereikt door BB. Vooral niet met dat stomme koffer gedoe....wat alleen maar stress veroorzaakte. Niemand wist waar hij aan toe was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice en Jane hebben de leftovers van het eten van de familie opgegeten, dat wilden ze graag, welke lunch had het kartel dan klaar moeten maken?
Ieder doet zijn eigen ding, Jolien en jordy zaten buiten, Mattie in de Sauna en had het idee dat de beide dames ergens lagen te slapen, maar ze waren niet op stream.
Ze zouden elkaar bezig kunnen houden, maar lijkt erop dat daar van beide kanten geen behoefte aan was. Ze wilden ook niet mee eten, eigen keuze natuurlijk. Mssn door de zenuwen/ stres
Was ook geen leuke actie, die meiden zaten de hele tijd vol in de stres, voor niets.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Diegene die nog wel wat weet te bedenken is Jordy zoals gisteravond "Ik ga op vakantie en neem mee"....wat toch nog gezellig werd en iedereen deed mee...... En misschien hadden Jane en Sharice ook wat kunnen bedenken....Maar ze krijgen ook niet veel aangereikt door BB. Vooral niet met dat stomme koffer gedoe....wat alleen maar stress veroorzaakte. Niemand wist waar hij aan toe was.
Verkeerde kleurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
die haren kunnen we toevoegen aan de extensions van jane
Jane heeft nog een jas van haar ex en wist niet wat ze er mee moest doen.....Zou misschien wat zijn voor Jolien.....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
Jolien, trui aan van Mattheus, jas aan van Mattheus..Kan er niks aan doen, vind het zo’n sneu kindDagen Janken om de kringspier uitspraak van Jane..Maar ondertussen een wip maken met Jeffrey en nu als een loopse …. achter Mattheus aan.. Obvious
en dit ligt enkel aan hun, Jane en SHarice gingen mens erger je nieten en vroegen de andere ook niet, verders normaals trokken hun ook helemaal hun eigen planquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ja bij dit hele zooitje bewoners kwam weinig van hun eigen uit niet normaalquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk allemaal precies hetzelfde gedaan als de afgelopen weken, ergens hangen en ouwehoeren![]()
Meer is het niet deze editie als bb ze niet bezig houdt
Ja triest zootje bij elkaar..Ze hadden er veel meer uit kunnen halenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja bij dit hele zooitje bewoners kwam weinig van hun eigen uit niet normaal
waar andere wel eens een fashion deden mannen in vrouwen kleding en anders om, balletjes maken en in potten gooien, tafeltennis zelfs weerwolven werd alleen 1x op vrijdag gedaan
en dan beweren ze BB van voorgaande jaren gekeken te hebben zelfs de douche methode namen ze pas laat over met pan warm water mee en dan douchen.
waren allemaal gewoon lapswansen![]()
![]()
nee dat dus ligt ook heleboel bij hun hoor eigenheimers, raar volkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zelfs met het snacken vanmiddag wilden 'sharice en jane niet meedoen
Was gebeurd bij de kapper begreep ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ah Jolien hij heeft u toch echt veel pijn gedaan![]()
Jordy heeft een TOP snee gemaakt
Jane was echt weinig af, ja afdrogen maar geloof dat ze weinig der eigen handen nat heeft gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is toch ook erg dat men hun eigen afwas afwast? en ook dat gebeurd al vakerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook alleen vaat van het kartel
Jane en charise hebben eerder hun eigen spullen al afgewassen
voor wat? zijn haar ? of huid?quote:
Vond het in het begin een lief meisje maar pffff wat een triest figuur is het zeg... Beetje voor zichzelf goedpraten dat ze achter Matheus aan rent omdat ze 'denkt' dat Jeffrey vast wel een ander heeft. Sneu tiep.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
Jolien, trui aan van Mattheus, jas aan van Mattheus..Kan er niks aan doen, vind het zo’n sneu kindDagen Janken om de kringspier uitspraak van Jane..Maar ondertussen een wip maken met Jeffrey en nu als een loopse …. achter Mattheus aan.. Obvious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |