Ze hebben eigenlijk allemaal precies hetzelfde gedaan als de afgelopen weken, ergens hangen en ouwehoerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.
nu hebben ze helemaal niets gedaan.
Ik had niet anders verwacht hoor, was eigenlijk wel verbaasd geweest als ze de moeite hadden genomen.
Wat een onzin is nog niet gebeurd dat de genomineerden in de watte worden gelegd door de overige bewoners en nu moet dat welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.
nu hebben ze helemaal niets gedaan.
Ik had niet anders verwacht hoor, was eigenlijk wel verbaasd geweest als ze de moeite hadden genomen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
Het gegeven dat we al bijna 7 uur in dezelfde COS posten zegt ook wel genoeg over het entertainmentgehalte van vandaag
Het is echt de meest saaie groep in jarenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
Het gegeven dat we al bijna 7 uur in dezelfde COS posten zegt ook wel genoeg over het entertainmentgehalte van vandaag
als dot blijft wissen dan houden we dit wel een poosjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:26 schreef Ireth het volgende:
JAAAAAA TOPUSER is erquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:37 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond TOPcossers, wordt weer een TOP avond![]()
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel iets moois opbloeien
die stagiaire verveelt zich ook dood, normaal zeiden ze alleen, beste bewoners , het is tijd voor een batterijwisselquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Batterijwissel, namen worden 1 voor 1 afgeroepen.
Sharice: waarom ik altijd als laatste?die zitten daar al zo lang en die hebben nog steeds niet door dat de knopjes met de namen altijd alfabetisch worden ingedrukt? 't Is al heel de week: Jane - Jolien - Jordy - Mattheus - Shaaarice
Welnee, die heeft gewoon jeukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel iets moois opbloeien
het is ook alleen vaat van het kartelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en weer staat het kartel af te wassen, dit is nu al avond 10 op een rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |