Matt zie je nog wel eens bij de dames zitten, maar Jordy inderdaad heel weinigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel raar en ik denk dat het vooral Jolien is die dat initieert. Jordy volgt haar dan wel.
Met haar buiten bij het vuurtje zitten ( blauwbekken(![]()
Jolien wil haar jongens met niemand delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Matt zie je nog wel eens bij de dames zitten, maar Jordy inderdaad heel weinig
Poll informatie onder de spoiler voor mensen die de uitslag niet willen wetenIk heb het idee dat beide groepen (j+j en j+s) het wel fijn vinden zonder de andere groep en dat matti tussen beiden groepen doorfladdert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook heel benieuwd wat de dynamiek gaat worden na de exit vanavond.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat idee heb ik ook hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat beide groepen (j+j en j+s) het wel fijn vinden zonder de andere groep en dat matti tussen beiden groepen doorfladdert.
Ben ook heel benieuwd wat de dynamiek gaat worden na de exit vanavond.
[..]
Poll informatie onder de spoiler voor mensen die de uitslag niet willen wetenZe ontbijten en eten samen en ik heb ze ook al samen een spelletje zien spelen. Ze zitten over het algemeen graag buiten. Ik begreep van oudbewoners al dat het binnen niet zo heel fijn klimaat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit altijd mooie gesprekken. En ook mooi hoe Jordy erover denkt en praat, alle respect!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:17 schreef marky het volgende:
Jordy hoopt dat het overtollig vel ook gezien wordt als het resultaat van het werk dat hij gehad heeft aan het afvallen.
is dit zeker al nu dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week oud bewoners terug om de boel nog even op te leuken voor die paar dagen. Er zal toch TV gemaakt moeten worden als er nog 3 deelnemers over blijven. Dit jaar ook geen midweekse exit.
Motorrijden isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Verida het volgende:
[..]
heb ik al eerder horen zeggen, stoer hoor zo'n klein grietje op een motor
[..]
Poll informatie onder de spoiler voor mensen die de uitslag niet willen wetenEn als Mattheus te lang met de meiden praat wordt Jolien woestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
geloof niet dat die livechat opgenomen is maar ik heb het haar wel horen zeggen ze is ook bevriend nu met Deborah en trekt der handen van wat er met Mattie gebeurd is af beetje van lag niet echt aan mijn iets zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vinden
is het echt waar of een misselijke roddel, heb het Faisel wel horen zeggen, Milena niet, verder zie ik Milena op allerlei leuke filmpjes met oud bewoners, niks lelijks
zo ging het hele gesprek was soms nog grover met die Faiselquote:
verstond ik ook dacht ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zei Sharice nou dat haar kat 4 maanden is en zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |