Ja het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???
Zou inderdaad zo maar eens de verklaring kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:44 schreef Verida het volgende:
Jane had al een groot vermoeden toen ze in het bericht van haar moeder hoorde dat haar kat Loki, nu bij haar moeder woont
en Mattie had natuurlijk al waarschuwingen gekregen van Jane, toen Jane binnenkwam, en het niet krijgen van berichten of kaarten van Deb zal de doorslag wel hebben gegeven.
Ook Jolien heeft natuurlijk geen bericht meer gehad van die nare man uit Sint-Niklaas.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het lijkt er wel op.
Het kan ook zijn omdat ze beide helemaal niks hebben gehoord of gezien van hun relatie. Geen briefjes of foto's helemaal niks en zich daarom in de steek gelaten voelen.
Dat heb ik me dus ook al meermaals afgevraagd, vooral door opmerkingen die Jane soms maakt de laatste dagen. Ik herinner me nog, denk eergister of zo: Jane tegen Sharice: "met de kennis die ik nu heb... maar maak je geen zorgen, ik red me wel hier buiten, ik heb al voor heter vuren gestaan."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus ze hebben weet van die zogenaamde opgeblazen relaties ???
volgens mij komt dat door het bericht van haar moeder, die vertelde dat het goed gaat met Loki ( haar kat) en dat die nu bij haar woont.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat heb ik me dus ook al meermaals afgevraagd, vooral door opmerkingen die Jane soms maakt de laatste dagen. Ik herinner me nog, denk eergister of zo: Jane tegen Sharice: "met de kennis die ik nu heb... maar maak je geen zorgen, ik red me wel hier buiten, ik heb al voor heter vuren gestaan."
Ze praat ook echt nooit meer over Jorda zoals ze de 1e maand wel heel vaak deed.
Ah ik had ff gemist waarom ze ineens zo moesten lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
Nu hebben ze het over stickers wat die bewegende gifjes zijn van BB.
Persoonlijke stickers die ze naar elkaar gaan sturen.
Jane lacht weer
Absoluut akkoord dat familie/vrienden cryptische, ogenschijnlijk neutrale boodschappen kunnen doorgeven die voor de persoon in kwestie meer kunnen betekenen dan wat een buitenstaander hoort.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens komt dat door het bericht van haar moeder, die vertelde dat het goed gaat met Loki ( haar kat) en dat die nu bij haar woont.
cryptisch misschien, maar voor jane misschien bewijs dat het over is met jorda, omdat die kat eerst bij jorda woonde
en fijn dat ze dat dan buiten de camera's met familie en vrienden kan verwerken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef Snensie het volgende:
Vanavond zal alles zowiezo duidelijk worden voor Jane!
Inderdaad. Met haar ouders waar ze weer kan gaan wonen wellicht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en fijn dat ze dat dan buiten de camera's met familie en vrienden kan verwerken.
Voor Matti wellicht een bevrijding. Jane zat al aan kindjes te denken enzo dus dat is wel heftig maar het had dan toch geen stand gehouden dus hoe dan ook beter zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zowel Mattie als Jane moeten blij zijn dat hun (ex) partners hun ware aard hebben laten zien. Het beëindigen van een relatie wereldkundig te maken, zonder dat de partner ergens van af weet.
Die types ben je beter kwijt dan rijk, maar wel erg sneu voor die 2
Ze heeft toch een eigen huis in Amsterdam??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad. Met haar ouders waar ze weer kan gaan wonen wellicht.
Dat had ze verhuurd als ik het goed begrepen hebquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft toch een eigen huis in Amsterdam??
Met die gast?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft toch een eigen huis in Amsterdam??
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ze verhuurd als ik het goed begrepen heb
Oh nou niks aan het handje dan eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat had ze verhuurd als ik het goed begrepen heb
Beter zo inderdaad, dan volgende week met Tatyana en Geraldine, fans en familie er allemaal bij en een aantal camera's die je close up in beeld nemen terwijl je 'je geliefde' tussen die mensen zoekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en fijn dat ze dat dan buiten de camera's met familie en vrienden kan verwerken.
Het is toch ook wel een enorme flapdrol om het zo te spelen. Nog laffer dan uitmaken met een telefoontjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter zo inderdaad, dan volgende week met Tatyana en Geraldine, fans en familie er allemaal bij en een aantal camera's die je close up in beeld nemen terwijl je 'je geliefde' tussen die mensen zoekt.
Holy Shit !quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om de huid van Jordy, borst en buik te laten weg halen, operatie, kost ongeveer ¤ 9000
Ik gun haar absoluut haar overwinningsmoment in de studio, maar niet op die manierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter zo inderdaad, dan volgende week met Tatyana en Geraldine, fans en familie er allemaal bij en een aantal camera's die je close up in beeld nemen terwijl je 'je geliefde' tussen die mensen zoekt.
Hij schijnt heel veel haatberichten hebben gekregen, en ontdekte dat jane veel leugens verteld en mensen oplichtte.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een enorme flapdrol om het zo te spelen. Nog laffer dan uitmaken met een telefoontje
En dat moet je wel zelf betalen, toch vreemd in een wereld waar obesitas steeds meer ziekte nr1 is. Jordy heeft geen maagverkleining gedaan, die dan wel weer vergoed wordt, maar alles op eigen kracht en dan krijg je het niet vergoed als je overtollig vel weg wil laten halen. Vreemd.quote:
Nog steeds laf. Hij kan van alles roepen terwijl zij zich niet kan verdedigenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:34 schreef Linnied het volgende:
[..]
Hij schijnt heel veel haatberichten hebben gekregen, en ontdekte dat jane veel leugens verteld en mensen oplichtte.
Ik vermoed dat ie het wereldkundig heeft gemaakt zodat de haat stopte.
Niet dat ik het ermee eens ben hoor, maar dat is de enige verklaring die ik kan bedenken.
Sorry, gaat niet over streams. Die heb ik uit.
Bedoel je dat Sharice meer borsthaar heeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou Sharice zo maar eens kunnen winnen.
Helemaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds laf. Hij kan van alles roepen terwijl zij zich niet kan verdedigen
Wil ze met Jordy doen om zijn overtollig vel weg te krijgen, beetje laat, had ze vanaf begin moeten doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:37 schreef Ireth het volgende:
Jolien gaat in de laatste week haar buikspieren weer in topconditie krijgen
en waarom wereldkundig maken dat het is omdat hij had gehoord dat Jane leugens vertelde of mensen oplichttequote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds laf. Hij kan van alles roepen terwijl zij zich niet kan verdedigen
Hij paddelt 5 x per week, dan val je ook wel af, dus het zal allemaal wel meevallenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:39 schreef mazaru het volgende:
Als Jordy zo blijft vreten en snoepen en snacken zoals hij nu doet dan heeft hij over een tijdje geen overtollig vel meer
Ongeacht of de redenen al dan niet terecht waren blijft het idd vies en laf om het op deze manier te doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en waarom wereldkundig maken dat het is omdat hij had gehoord dat Jane leugens vertelde of mensen oplichtte
Ze kan zich niet eens verdedigen hiertegen,
heel vies en laf gedrag vind ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |