Steenrijk, straatarm ???quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Mattie voor geld naar huis gaat
Hij is niet genomineerd, nog niets bekend of hij weg is of nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:01 schreef maxelu het volgende:
Spannend hoor. Niet dom om weg te gaan, Jordy wint toch, maar dan heeft hij tenminste ook lekker poen mee
2e worden in de finale is leuk maar win je minder mee
Dat hoop ik ook niet? Denk dat hij de enige is die jordy zou kunnen verslaan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Mattie voor geld naar huis gaat
Ik speculeerde op de topic titelquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet genomineerd, nog niets bekend of hij weg is of niet
Nou weet ik zo net nog niet... kan er om spannen..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik snap sharice welzij gaat de finale niet halen nu.
dat heeft in deze fase van het spel natuurlijk geen argument meer..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Sharice heeft wel een punt. Mattie die eerst zegt van zet mij maar er op en dat hij wil zien hoe hij er voor staat. En dan nu een vrijstelling kopen voor 20K
Het is wel het spel, ze had ook meer kunnen bieden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:06 schreef danaqui het volgende:
Sharies haar ogen zijn eindelijk open dat het kartel fake is
Zure mutsenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: hij zegt altijd vindt het niet erg om op de bank te zitten.. ik zeg dat wel altijd dat ik het erg vind en ik stond er al 10 x op
Lekker fictief geld oppotten die je aan het eind toch weer kwijt bent. Het is wel duidelijk waarom het gaat bij hun.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker zuur doe Jane en Sharice! zet dan geld in
S1 switchte net naar slaapkamerquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:09 schreef Ireth het volgende:
Ow switchen de stream weer naar de woonkamer
gaaaaaaaafquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij deze al ontworpen
[ afbeelding ]
precies ze heeft gegokt en verlorenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wat dacht Sharice nu eigenlijk?
Dat Matti en Jane beiden niets zouden inzetten om nominatie af te kopen, dat zij haar dat zouden gunnen dat ze er met 5k mee weg zou komen? Waarom zouden zij (Matti) ook niet iets mogen inzetten?
Ze zegt: geld heeft me nooit geïnteresseerd. Nou, dan had je eenzelfde move als Matti moeten maken, hoor!
Bij Jane ook, dat is me vanaf dat ze daar zit al duidelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
het gaat Sharice dus wel om het geld, anders had ze wel meer ingezet
Heeft zij uitgevondenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
Mattie is niet oprecht volgens Sharicedaar is ze boos over
Het lijkt alsof ze verwachtte dat Matti haar de finale zou gunnen en net als Jane niets zou inzetten, zodat Sharice met een klein bedrag zich zou kunnen vrijkopen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zo boos alleen omdat hij meer inzette dan jij dan ben je gewoon niet slim
Die gaat nog sorry zeggen ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie wil het gesprek aangaan met die 2![]()
![]()
Dat voelt ie goed aanquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: zou eerst de sauna ingaan. Hoog in de emotie kun je het gesprek niet ingaan.
MatthIe maar dat ben ik niet.
Jordy; maar die 2 wel.
Dat is dit seizoen het grootste probleem geweest. Ze hebben Jordy beschuldigt van emoties die ze zelf duidelijk ook hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
En dan jordy slecht verliezer noemen elke keer
Nou, ik vind het een geniale move.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
wat een sukkel die Mattheus.
Geen pot meer over om te winnen...![]()
Wat heb je gewonnen.
nul komma nul
Deze man zei heel het seizoen het geld boeit me nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
wat een sukkel die Mattheus.
Geen pot meer over om te winnen...![]()
Wat heb je gewonnen.
nul komma nul
Ow kunnen we???quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Tja, beste van de slechtste, 2x
[ afbeelding ]
hahah ALWEER EEN WINNAAR!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Deze man zei heel het seizoen het geld boeit me niet
En maakt nu zijn woorden waar
Topspeler!
ALWEER EEN WINNAAR
Dan nog hij zit er sinds dag 1quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane: ik denk dat hij gewoon niet zo zelfverzekerd is als hij zich voordoet.
Girrrrrrrrrl, daar gaat het niet om?
Hij wil gewoon tot de laatste dag beleven - zo graag dat hij het er voor over heeft om met 0 ¤ naar huis te gaan als hij zou winnen!
Halleluja!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Topspeler!
ALWEER EEN WINNAAR
Mag,ze kan gewoon weg en dan Jane vrijdag.ik vind het primaquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : laat mij gewoon vandaag naar huis gaan echt.
Maagzuur cluster bij Jane en Sharice incoming.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef C.A.I het volgende:
Ooh dat vliegtuigje morgen lol zal ze sharice de deur uitlopen morgen 😆😅🤣😂 karma is a bitch destijds toch ook met milena tja nu huilie
ja bied dan meer, maar daar te gierig voorquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
Wat lult ze nu. Ze vindt het zo erg om op de bank te zitten en heeft maar 5k geboden net![]()
![]()
Oh? Dus jij stemt op Janequote:Op woensdag 26 maart 2025 14:22 schreef riri het volgende:
Charise haar hele plan vanaf het begin al valt in duigen, ze heeft voortdurend mensen en groepen mensen uit en tegen elkaar uitgespeeld, ze is daar tot op de dag van vandaag mee bezig, dat is waarom haar hoofd zo rood aanliep net, ze kan het niet verdragen dat haar valse spel niet beloond wordt
Ow God, die was ik al weer vergetenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef C.A.I het volgende:
Ooh dat vliegtuigje morgen lol zal ze sharice de deur uitlopen morgen 😆😅🤣😂 karma is a bitch destijds toch ook met milena tja nu huilie
Oh dan moet matti zich maar opofferenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice tegen Jollien nu : huilie want hij (matthie) weet heel goed dat ze niet op de bank wil en dat ze geen schijn van kans maakt
en maar boos zijn nu en huilie doenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien: had je niet gedacht om zelf heel veel in te zetten?
Sharice: nee, ik had gedacht dat zij allebei niets zouden inzetten
DOMMMMM!![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dan moet matti zich maar opofferen
Jaaaaaaquote:
Jane lult ook maar wat, wel het meeste bieden met dat kistje 2 weken terugquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
YepHad ie best kunnen doen
Jane had gehoopt dat Mattheus meer balken bezat...
Liggen er vast nog wel minimaal 20 ergens...
ja lbijft geen gunfactorquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze verwachtte dat Matti haar de finale zou gunnen en net als Jane niets zou inzetten, zodat Sharice met een klein bedrag zich zou kunnen vrijkopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef C.A.I het volgende:
nog wel tandje erger hoor ze nu praten zeg niet normaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen het grootste probleem geweest. Ze hebben Jordy beschuldigt van emoties die ze zelf duidelijk ook hadden.
Ik wil ze allebei niet door haha dus stem nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
Zoals sharice gebruikt is om eerst Milena en daarna Axel weg te spelen, zal dat nu denk ik ook gebeuren om Jane er uit te krijgen....
Wat ze zelf ook wilde doen met dat kistjequote:Op woensdag 26 maart 2025 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
Daar loopt hij langs![]()
![]()
Jane: matthie wtf waarom heb je zoveel ingezet?
matthie: het boeit me niks, kan mij het skelen.
Jane; je hebt je letterlijk een plek gekocht he?
Juist!! zoo raar ditquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:29 schreef Ireth het volgende:
Jane: waarom wil je niet met mij op de bank zitten??"
Matti: "doen we dat volgende week??"
En sharice zit daarbij en hoort dit aan
Ik kijk al 4 dagen amperquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
Dit was de saaie streams van vandaag driedubbel waard![]()
![]()
Krijgen we nou toch nog een leuke BB op het einde...quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:32 schreef Kissingbird het volgende:
Dit was de saaie streams van vandaag driedubbel waard![]()
![]()
jaaaaaquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Krijgen we nou toch nog een leuke BB op het einde...
door wie?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
Zoals sharice gebruikt is om eerst Milena en daarna Axel weg te spelen, zal dat nu denk ik ook gebeuren om Jane er uit te krijgen....
stiekem hoop ik ook dat de groep ‘anti-jane’ groter is en stemmen op sharice om te blijvenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
stiekem hoop ik ook dat de groep ‘anti-jane’ groter is en stemmen op sharice om te blijvendat zou deze sensa nog helemaal perfect afmaken
Zij ging ook naar huis vertrekken als Milena zou vertrekken. Milena is weg, maar Shar is er nog steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaaTOP dit
Sharice: ik ga hier egkt niet blijven bij focking nep people ik kan niet zo zijn manneke
ik denk dat Jane de grootste aandeel stemmers heeft door de sociale media van haar community maar ik denk ook dat jordy de grootste gun factor van de ‘normale kijker’ heeft..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:40 schreef marky het volgende:
Ze hebben ook een compleet verkeerd beeld van de buitenwereld.
ze wilde ook gaan als Pootje zou gaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij ging ook naar huis vertrekken als Milena zou vertrekken. Milena is weg, maar Shar is er nog steeds.
van mijn mag ze eruit alla minute jankerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
stiekem hoop ik ook dat de groep ‘anti-jane’ groter is en stemmen op sharice om te blijvendat zou deze sensa nog helemaal perfect afmaken
Idd, ook dat nog !quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze wilde ook gaan als Pootje zou gaan
ja 100%quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn mag ze eruit alla minute jankerd
Aan de andere kant, we zien voor de verandering eens geen liggende mensen...quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja 100%liever vandaag nog dan nog paar dagen dit gechagerijn xD
Is wel wat ik van plan was. Maar dan moet ze nu wel opbouden met zeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik denk dat Jane de grootste aandeel stemmers heeft door de sociale media van haar community maar ik denk ook dat jordy de grootste gun factor van de ‘normale kijker’ heeft..
en die zullen dan sneller in het voordeel van het kartel stemmen, en in deze ronde dus sharice erin houden
en dan dan in de vorige podcast Jordy zwart maken omdat hij een slechte verliezer wasquote:
Ze zit even hoog in de emotie nuquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Is wel wat ik van plan was. Maar dan moet ze nu wel opbouden met zeuren.
Al bijna een uur, mag wel wat zakken hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zit even hoog in de emotie nu![]()
![]()
Jane was in DBKquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ergens buiten beeld is Jane weer met Mattie alleen, zal ook wel niet veel goeds wezen
die heeft ook een korttermijngeheugenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : ben altijd respectvol gebleven voor iedereen hier
Ook toen ze haren wilde gaan uittrekkenen andere uitspraken
nou opgelost dat ging om zijn geld bedragquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
Oh het gaat haar dus alleen om het lachen???
Dramaqueen
En verder alles in orde ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:51 schreef czvt het volgende:
DIt is nu echt de aller marginaalste BB allertijden. Er wordt en werd hier van in het begin gefoefeld met gunnen en tijdsopnamen waarvan we totaal geen idee hebben of die wel correct zijn. Dat BB de meest domme, marginale, ongeletterde personen in de finale wil te kakken zetten is zijn probleem maar dat er mensen zijn die betalen voor dit spektakel te zien is abonimabel. Het kartel is een verzameling van ongeletterde debielen. Charice en Jane zijn mature, volwassen gevormde mensen die respect verdienen. Jolien is een domme blonde lege doos met lange nagels. Mattie is een dom achterlijk wezen zonder respect voor wat achter zijn rug werd gedaan (allicht thuis ook). Jordy is een debiel met OCD en ADHD die ook te kakken gezet werd. Die 3 kartel leden gaan iets beleven wanneer zijn uit het huis komen dat staat reeds vast. Ik hoop dat Charice en Jane beslissen om nu reeds het huis te verlaten want dit is de reinse oplichting voor betalende kijkers.
Je betaald voor videoland, niet voor BBquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:51 schreef czvt het volgende:
...
Dit is de reinse oplichting voor betalende kijkers.
...
ja dus in haar ogen had hij haar moeten gunnen om vrij te kopenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef Linnied het volgende:
Conclusie is volgens mij dat Sharice het vervelend vind dat mattheus wel naast haar op de bank durft te zitten maar niet naast Jane.
Ze doet ook niks anders dan roepen dat ze naar huis gaat sinds ze weer genomineerd is.
Ze is zo onzeker en krijgt daardoor heel lelijk gedrag.
Nou kan me nog dingen voor de geest halen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : ben altijd respectvol gebleven voor iedereen hier
Ook toen ze haren wilde gaan uittrekkenen andere uitspraken
Een topper die en sociaal is en meestal goed gehumeurd is .quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Topspeler!
ALWEER EEN WINNAAR
Maar ze is oprecht.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou kan me nog dingen voor de geest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |